![]() |
engels opstel
heey
ik moet voor engels een opstel maken met als titel 'your opinion about alcohol and drugs' van 15 zinnen :S heeft er iemand al eens zo een opstel gemaakt en me kan helpen want ik kan totaal geen engels :S |
Waar moet het over gaan? Lichamelijke effecten; wetgeving; iets anders?
Het is gewoon een kwestie van je mening vormen, beargumenteren, en dan alleen nog in het engels. Het hoeft maar 15 zinnen lang te zijn, dus met een woordenboek moet je er zeker uit kunnen komen. Als je nou eens een begin maakt, iig je mening op papier zet, dan kunnen we je verder helpen. Succes:D |
ik moet gewoon een mening over hebben maar ik heb daar niet egt een menig over xD dus jah :S moet ik weer iets doms verzinne -.-'
|
Je hebt vast wel een mening over drugs en alcohol. Je kunt m alleen niet uitdrukken in het Engels. ;)
Dus, in het Nederlands, wat vind je van mensen die drugs gebruiken: zouden drugs verboden moeten worden ja of nee, wat vind je van de verslaafden. Wat vind je van mensen die bij het uitgaan wat drinken, en wat vind je van mensen die élke dag drinken omdat ze het nodig hebben? Dan kun je het stukje wat je in het Nederlands hebt gaan vertalen in het Engels, en als je dat nu maakt dan is er vast wel iemand die dat even kan nakijken en verbeteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |