![]() |
Nirvanaa!
Wie houdt er nog meer van? en waarom? :p vertel alles!
|
Grappig bandje wat voornamelijk jeugdsentiment is.
|
Ook al ben ik pas 18, ik ben het eens met bovenstaande. ;o
|
Ik heb er in groep 7 een hoofdstuk van een werkstuk aan gewijd. :cool:
|
Nirvana *O*
|
Een grote fan hier,al vind ik het niet meer de beste muziek die er is. Ik heb iets van 30 cds ervan, uren video met de hand opgenomen en vanallerlei dingen. Als ik cds tegenkom die ik nog niet heb, koop ik ze nog steeds, al heb ik alle nummers zo'n beetje al.
|
Hoe kun je er dertig cd's van hebben? zoveel hebben ze er niet gemaakt, tenzij je elk live-optreden hebt?
|
Niet bij Geffen nee, maar Kobra heeft een heel aantal outcesticides uitgebracht, onbekende platenmaatschappijen met demo's en concertopnames enzovoort. Ik heb er zelfs 1 uit India en natuurlijk Hormoaning uit Japan.
|
Ik luisterde er heel veel naar toen ik nog in de onderbouw zat en mijn smaak meer uitging naar grunge en punk. Nu luister ik andere muziek, maar laatst zette ik weer Nirvana op en ik vind het nog steeds goed klinken.
|
;) Ik hou niet van Grunge nee. Wel nog altijd beter dan al die 1001 copycats die je in de jaren 90 had... Om maar van de revival te zwijgen. |
Citaat:
is die niet van dat liedje de hardware store? |
Citaat:
Ik was zo zenuwachtig dat ik 12 zei, het antwoord was 112. :( Dat zijn best veel demo's. Anyway, ik luisterde al op vrij vroege leeftijd naar Nirvana (oudere grunge-zus ftw) en vond natuurlijk vooral Nevermind erg tof. Ik ben nooit een uberfan geweest ofzo, maar kon het zeker wel waarderen. Dave Grohl vind ik nog steeds een held. <3 |
Fantastische band!
Nirvana was de eerste band waar ik echt fan van was, kvind vooral hun minder bekende liedjes goed, zoals: Downer Aero Zeppelin Paper Cuts Spank Thru Anorexorcist Do Re Mi de akoestische (demo) versie van Rape Me op 'Sliver the best of the box' Lake Of Fire (Meatpuppets cover) Mexican Seafood Hairspray Queen Lounge Act Tourettes Pennyroyal Tea Scentless Apprentice Milk it |
Citaat:
Mijn favo's: You know you're right Rape me (idd akoestisch van Sliver best of the box) Something in the way Smells like teen spirit Polly Where did you sleep last night, akoestische cover van weet ik niet Sappy Opinion Sifting Big long now = helemaal geweldig |
Citaat:
|
Nirvana... lang geleden, ook al ben ik nog maar 16 (A)
Nummers zoals - Smells Like Teen Spirit - Lithium - Come As You Are - In Bloom zijn gewoon erg goede, simpele nummers, oftewel reflecteerd precies Kurt Cobain. Zo vreselijk jammer dat hij niet meer onder ons is... Foo Fighters nog een soort aandenken aan Nirvana :) |
Citaat:
sifting, you know you're right een big long now zijn ook geweldig! |
en heart-shaped box
|
Citaat:
|
Jaaaaa! Nirvana vind ik echt geweldig. Luister liever naar bands die meer een eigen sound hebben en niet van die commerciële bende van tegenwoordig. al weet ik natuurlijk niet of Nirvana daar toen het nog bestond, wel bij hoorde. Kurt Cobain was best wel knap:P i like bullet for my valentine, too.
|
Leuk :) Ik houd ook niet van de commerciële crap van tegenwoordig :P
|
Ik ben zelf niet zo van de grunge. Behalve Melvins dan natuurlijk. En Sugar, voor zover dat grunge is.
|
Citaat:
|
ik, prima basspartijen, goede back herrie
|
Ik heb er niks tegen ofzo, maar het heeft mij zeker nooit kunnen boeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I love Nirvana. Ik heb er maar een CD van, maar ik vind ze wel geweldig! Ik hou gewoon van dat soort muziek.
|
Citaat:
|
Nirvana vind ik niet zo heel boeiend meer. Ik heb wel alle drie de studio albums van Nirvana, Never Mind zelf gekocht rest gekregen. Never Mind is wel oké maar rest van hun cd’s vind ik alle nummers zo rommelig klinken :s
|
Haha, gisteren de superfan op Stubru, ook een meisje van watzalhetgeweestzijn 16 die sinds haar 12e naar Nirvana luistert. En ja hoor de stereotiepe antwoorden. Zucht.
|
Ze trekken gewoon een bepaald publiek, veel meisjes (ook wat jongens, maar voornamelijk meisjes) die zich niet helemaal thuisvoelen in de maatschappij, en zich graag willen afzetten. Ik denk dat je daarmee 'stereotype' bedoelt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar jij was dan natuurlijk ook een alternatieve alto.
|
Vooral die live cd van Reading is erg vet. Dat hij opkomt in een witte doktersjas. Als ik ergens nog bij wou zijn..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |