![]() |
vindt ze me leuk??
hey,
ik ben een jongen van 14 jaar en ik vind een meisje echt heel erg leuk. Ze lacht bijna iedere les wel tegen me en ik praat soms op hyves tegen haar. Ik ging een keer in de pauze naar de ah. Op de terug weg vroeg een ander meisje of ze een lift terug mocht. Dus ik rijd met haar achterop terug naar school. Het meisje dat ik heel erg leuk vind zag dat en begon er meteen vragen over te stellen. Dus blijkbaar heeft ze wel wat interesse in me. Ik denk dat ze me wel leuk vindt maar weet het niet zeker. Ik durf haar denk ik wel mee uit te vragen maar ze is eigenlijk ooit alleen. Wat moet ik doen?? |
ik hou gewoon van deze topics echt leuk om te antwoorden :D
praat met haar tijdens de les een beetje in de buurt van het einde. jij bent met haar aan het praten dus loopt ze niet midden in het gesprek weg, dan moet je langzaam alles inpakken en vragen wat ze gaat deon (bijv.) morgen en dan stel je voor om is aftespreken :) als ze tijdens deles naar je lacht dan heb je vast een goeie kans ;) iig veel geluk ermee :P |
Er staat bovenaan de pagina een heel mooi 'vindt hij/zij me leuk topic.' Daar mag je dit nog eens vragen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |