![]() |
Vriendschappelijk
Als je een meisje vraagt om wat te gaan drinken en ze zegt "ja, maar wel vriendschappelijk" dan is dat geen goed teken toch?
:( |
Dat ligt aan je intenties.
|
Citaat:
|
Dan lijkt het me dat ze dat doorhad en dus impliciet zei: maar ik wil niks met je. En aangezien dat je doel had is het slecht ja ;o.
|
Je gaat vriendschappelijk met haar drinken. Maarja, het is wel het perfecte moment om haar te overtuigen dat het ook anders kan, niet?
Misschien wilt ze niet te hard van stapel lopen? |
Ik heb 2 relaties gehad waarbij ik zei dat ik ook alleen vrienden wilde zijn. Dit zei ik dan op 't begin toen we elkaar nog niet echt kende. Maar het is allebei dus wel wat geworden, alleen dan niet voor heel lang (maar dat even daar buiten gelaten) je kan 't natuurlijk altijd proberen en dan vooral niet te opdringerig zijn.
Gewoon inderdaad als vrienden en naarmate je haar beter kent en zij jou dus ook kunnen haar gevoelens misschien nog komen. Je weet maar nooit. |
Ik moet er ook niet teveel mee bezig zijn en me niet zo druk maken.
Voorlopig laat ik het even rusten en ik kijk wel wat er in de toekomst voor ons is weggelegd. Het was voor mij al een persoonlijke overwinning op zich dat ik de moed had om het te vragen. Paar jaar geleden had ik dat echt niet gedurfd. |
Oke, ze vind je leuk als een gewone vriend maar niet als `vriendje´
snap je?;) |
Citaat:
Ze wil dus bij voorbaat niet dat je aan 'r gaat zitten of zoenen gaat uitlokken. Je kan natuurlijkwel je beste kant kan laten zien waardoor ze misschien wel eens geïnteresseerd kan worden. Geduld, niet stalken en 'r na twee weken nog eens uitvragen. |
dat zegt nog niks
|
Citaat:
Daarom post ik dit ook in "Liefde & Relatie" ipv in een ander subforum. Tja, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dat ze zo expliciet vooraf aangeeft dat het slechts vriendschappelijk is (ze zei er ook bij dat dat haar bedoeling is) lijkt me geen goed teken inderdaad. |
Ga je eigenlijk al lang met haar om? Zonee, dan is er nog wel een kans als ze je beter leert kennen. Anders zou ik er niet op rekenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel zorgen dat je open blijft, anders kan ze nog gaan denken dat jij niks meer wilt.
|
n vriendin van me zegt dat ook, maar dan bedoelt ze dat ze geen zin heeft om te zoenen op het eerste afspraakje, ze wil dat moment bewaren voor als je echt verkering hebt, dus no worries
|
Citaat:
En al die mensen die reacties geven als "misschien kan je haar nog overtuigen" moet echt opdonderen.. niets zo vervelend als wanhopige mannen die maar blijven proberen ondanks het feit dat je duidelijk bent geweest. :p (dan zeggen ze dat vrouwen niet duidelijk zijn, maar als we dan wel duidelijk zijn, moet je er ook wel gewoon naar luisteren, anders heeft het nog geen zin.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |