Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wit sportbroekje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1819977)

Uomi 16-11-2010 16:33

Wit sportbroekje

Wij hebben nieuwe tenues gekregen van onze sportvereniging. Het probleem is echter alleen dat er witte broekjes bij zitten. En die schijnen enórm door. Welke kleur onderbroek kan ik er het beste onder aan doen? Ik dacht wit, maar die heb ik niet en we moeten vanavond op de foto. Ik heb ergens gehoord dat rood ook niet doorschijnt, maar weet iemand of dat klopt?

Mutant_oud 16-11-2010 16:41

Oh ik deed gewoon altijd zwart onder mijn witte broek, of iets met kleurtjes :D Mij maakte het niet zoveel uit.

Azčche_oud 16-11-2010 16:44

Rood schijnt over het algemeen wel door. Net zo erg als elke andere opvallende kleur.

Als je wilt dat het niet opvalt, kan je het beste een witte string aandoen, maar ik kan me voorstellen dat je bij het voetballen liever een slip heeft. Wit schijnt het minste door en je zou ook nog een extra broekje eronder kunnen dragen, maar zoals Mutant zegt: je kan je er het beste niets van aantrekken. Er is toch niets aan te doen. En dat scheelt een hoop gedoe.

Trimm Trabb 16-11-2010 17:05

Als niet wilt dat iemand je onderbroek kan zien kan je het best een huidkleurige aandoen (valt minder op dan wit), maar dan moet je maar net een huidkleurige onderbroek hebben...

Verder idd niet zo druk om maken. Iedereen moet toch dat witte broekje aan, dus iedereen heeft hetzelfde probleem.

Maaike. 16-11-2010 17:10

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 31074178)
Rood schijnt over het algemeen wel door. Net zo erg als elke andere opvallende kleur.

Als je wilt dat het niet opvalt, kan je het beste een witte string aandoen, maar ik kan me voorstellen dat je bij het voetballen liever een slip heeft. Wit schijnt het minste door en je zou ook nog een extra broekje eronder kunnen dragen, maar zoals Mutant zegt: je kan je er het beste niets van aantrekken. Er is toch niets aan te doen. En dat scheelt een hoop gedoe.

Zolang het niet donkerrood is dan schijnt dat minder door dan wit, hoor!:p

Azčche_oud 16-11-2010 17:19

Citaat:

Maaike. schreef: (Bericht 31074314)
Zolang het niet donkerrood is dan schijnt dat minder door dan wit, hoor!:p

Echt waar? Ik had eerst een lichtrode bh en die scheen toch wel vreselijk door :p

Maaike. 16-11-2010 17:33

Nouja in mijn ervaring zie je wit ondergoed altijd wel duidelijk zitten, al ziet het er dan nog wel "netjes" uit. En ik heb een rooie bh die perfect onder een wit shirt kan, zolang de stof niet flinterdun is dan;)

Mutant_oud 16-11-2010 17:43

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 31074292)
Als niet wilt dat iemand je onderbroek kan zien kan je het best een huidkleurige aandoen (valt minder op dan wit), maar dan moet je maar net een huidkleurige onderbroek hebben...

Verder idd niet zo druk om maken. Iedereen moet toch dat witte broekje aan, dus iedereen heeft hetzelfde probleem.

Ja en dan het geval krijgen dat mensen denken dat je geen slipje draagt ^^

Afwezignummer2 16-11-2010 17:48

Grijs lijkt me wel een goede kleur? Ik zie er altijd bleker uit met grijs, dus.

EDIT: oja, grijs ondergoed is niet al te veel voorkomend natuurlijk.

Catch 16-11-2010 17:58

Ik zou geen witte string aandoen eerlijkgezegd, mocht je er ooit water opdoen ben je de sigaar. En het sport ook voor geen meter eh. Een huidskleurige hipster of boxer is misschien het fijnst, maar het is ook echt een kwestie van uitproberen. En pleiten voor een andere kleur ;)

FA 16-11-2010 19:00

Een zwarte boxershort met een iets kortere lengte.
Oogt het gewoon grauw wit dan ;)

Uomi 16-11-2010 19:36

Dankjewel voor jullie reacties!
Ik heb voor de foto gewoon een rode onderbroek aangedaan en daarmee viel het wel mee. Met het sporten zelf draag ik liever geen string ;), en idd, je hebt gelijk als je zegt dat iedereen dat probleem heeft. Misschien moet ik me er niet zo druk om maken.

Sarah 17-11-2010 06:05

Het hangt ook af van je huiskleur natuurlijk. Als je erg bleek bent, kan een lichtroze onderbroek of licht-huidkleurige onderbroek prima; bij een gemiddeld blanke kleur zou ik voor beige, huidkleur of eventueel lichtrood gaan; als je donker bent kun je natuurlijk beter voor een bruine onderbroek kiezen.

shoebuddy 2.0 17-11-2010 18:08

Een thermoshort is ook een optie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.