![]() |
Weerwolfspel #80 deel 3
Stemlijstje:
Solero Eye of Sauron (of bij Absinthe) Absinthe Twinkebel Eye of Sauron Little Phoebe Solero Snoopy Absinthe Queasy Dott Alpha Omega Of Eye of Sauron hier. Nog niet gestemd: Rode Panda, Iemand8000, Dit is overzichtelijker dan zo'n stemlijstje plaatsen ná mijn lange post. |
Doen we het Snoopy? Ik ga het nu doorgeven mijn stem naar EoS.
|
Ik ben al vanaf 8 uur aan het f5'en :o
|
Ik wacht nog 5 minuten, maar denk het wel. Snap alleen niet zo heel goed hoe we de info eruit gaan halen. Het wordt dan dus gelijkspel, maar hoe weten we of het tussen 2 of 3 mensen gelijkspel is geworden?
|
Citaat:
|
Citaat:
3 vs 3 vs 3 en 2 wolven. |
Solero ik weet niet waarom je denkt dat ik je eruit wil hebben. Je speelt goed en voor het eerst in de wwgeschiedenis haat ik je niet :d
|
jezus mensen wat zijn jullie dom zeg.
halloooo, Solero is geliefde!! Waarom schapen jullie toch allemaal blind achter hem aan?? Lijkt wel of jullie gewoon wíllen verliezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn zelfs samen aan het werken :D(N) |
Citaat:
Dus info dan is die info zoveel waard! (en stel de geliefde kan nu niet kloten als iemand8000 of RP ook nog eens geliefde is) |
Citaat:
Het gaat wel om mijn leven he :D(N) |
Oké, ik doe mee.
|
ow, lijkt me trouwens duidelijk dat ik uit lijfsbehoud ga stemmen. Denk dus dat Absinthe verstandiger is voor mij, omdat de geliefden natuurlijk niet Solero stemmen
|
Citaat:
Oh, ik begin steeds meer overtuigt te raken avn je evilziener+geliefde functie. |
Citaat:
Maar goed, eos voelt het heet worden? Nu er mensen op hen gaan stemmen, heeft hij ineens de reply knop gevonden! |
Jemig, ik hoop wel dat de spelleider vroeg post :D
|
Citaat:
Misschien RP geliefde met hem? Express op achtergrond gehouden nu hij niet allemaal : ''JIJ BENT WOLF'' JIJ BENT STOUT'' :mad: aan het roepen is. Opdracht EoS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik ga even roken!) edit: Mooi dat ontzettend veel wwspelers die er al uit zijn nu aan het meekijken en meelezen zijn :cool:(Y) |
Citaat:
|
Godallejezus, ik heb als een dolle gefietst om mijn stem nog op tijd te versturen. Ik hoop dat dat gelukt is, volgens mij was het 20,30 uur precies. 1,5 vertraging verdomme. Pff... Heb dus geen idee hoe de stand nu is maar ik heb op Solero gestemd, als die stem nog meetelt. :o
|
Citaat:
Ik zet toch behoorlijk mijn wwspelleven op het spel :p |
Godver, nu hoop ik écht dat ik op tijd was met stemmen. En jullie ook, kan ik je zeggen. Stelletje sukkels.
|
Citaat:
|
Dat jullie niet goed bij je hoofd zijn om op mij te stemmen. maar wtf, de geliefden mogen winnen ook, van mij.
Ik speel niet raar, ik stem niet raar, de rest is gewoon raar. Zo. En ja, ik ben chagrijnig omdat ik net 2,5 uur over mijn treinreis heb gedaan en totaal verkleumd ben en toen nog keihard ben gaan fietsen om nog te kunnen stemmen en nu ben ik bang dat het toch voor niets was en dat ik er gewoon uitlig vanavond. Als de verrader en evilziener het slim gespeeld hebben that is. Blugh :p |
pom pom pom TVP :D
|
TVP ? (geen idee wat dat betekent)
|
Citaat:
Als je dan bij zoeken je naam invult (geavanceerd) en bij zoeken ''woord'' tvp vind je je naam daar in terug. |
Offtopic: Ah nice/
|
Ik ben blij dat het OV zoveel vertraging had dat ik naar huis ben gegaan. Wat een spannende uitslag is dit geworden! :cool:
En de info <3 Spelleider tel alles goed na hè! |
Wahaha, 133 views in minder dan een halfuurtje :P
|
Mijn stem was nog op tijd. Niet dat het enige zin heeft, maar toch.
|
Hangronde 6
Het blijft nog te bezien welke partij hier slim heeft gespeeld, maar Solero is opgehangen. Hij was dorpeling. Solero, misschien overbodig om te zeggen, maar ik wil je er toch aan herinneren dat nu je dood bent, je niet meer inhoudelijk mag posten. Bedankt. Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega 3. Daboman (verrader) 4. Eye of Sauron 5. Rode Panda 6. Dott 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas (dorpeling) 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe 16. Solero (dorpeling) 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps (ziener) blauw = opgehangen rood = opgegeten De wolven hebben tot morgen 20.30 uur om te happen. De tovenaar heeft even lang de tijd. |
Whut?! Geen gelijkspel dus? Bizar :eek:
|
Kut, gegokt en verloren (n) :(
Nou ik heb alles in het vorige topic al gepost natuurlijk (Y) En ik mag zeker geen hertelling vragen? :o Oh en de bedankjes voor het vinden als dorpeling van 2 wolven en 1 verrader neem ik graag in ontvangst! |
Dan moet er dus in de onderste twee rijtjes allebei een wolf staan? Of nou ja, wat ik zei: er kan behoorlijk gekloot zijn nog door de verrader en/of geliefden. (n)
|
Kut. Nu snap ik er echt helemaal niets meer van.
En ondertussen word ik verdachter en verdachter natuurlijk. Tijd om EoS op te hangen de volgende keer dan maar. En bij dezen: sorry Solero, je bent écht een geniale speler. Wat wolven betreft dan. Wat betreft geliefden zit je er bij mij ECHT naast. |
Citaat:
En nu je dood bent, verwacht ik hier geen reactie op. ;) |
wel ik ben natuurlijk blij dat ik nog leef. Maar ik ben ook enorm verbaasd dat Solero gewoon dorpeling blijkt te zijn. Dan heb ik even geen idee meer wie dan wel de geliefden zijn, ik kan jullie alleen verzekeren dat ik er geen ben.
|
Holy Fuck...Wat...
Dit is of geliefden of wolven+ondersteunend allemaal onder de verkeerde/goede personen. |
Jezus, ik ben nu ook door de war. Leerlingverrader lijkt me een redelijk ervaren speler. De geliefden zijn ook slim dit keer. Ik ga met Solero mee op zijn verdenkingen.
|
Ga dan asjeblief mee met Solero's verdenkingen op EoS :o
|
N.a.v. de stemlijstjes begin ik LP te verdenken. Wellicht met Absinthe of één van de stille spelers?
(of jezus ja... met wie dan ook! ) Zou leuk zijn als de wolven gewoon één van de geliefden opeten :P |
Solero
Absinthe Twinkebel Eye of Sauron Little Phoebe Solero Snoopy Absinthe Queasy Dott Alpha Omega Eye of Sauron klopt dit lijstje? |
Krijgen trouwens mensen die niet stemmen een waarschuwing? Ja toch? Want iemand-8000 heeft al veel te lang niets van zich laten horen.
|
Citaat:
(en dat betekent dus dat ik gelijk heb dat we EoS niét moeten ophangen!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |