![]() |
Jongens die meisjesbroeken dragen
Ik hoorde onlangs dat veel jongens(skaters) meisjesbroeken dragen om zo superskinny's te hebben. Doen jullie dat ook, of vinden jullie het maar gay enzo?
|
Ik heb ze nergens in Noord-Holland gezien, maar toen ik eens in het oosten was (van NL:)) viel het me wel op. Ik vind het pislelijk.
Tuurlijk doe ik dat niet, maar ben ook geen skater ofzo. |
Het lijkt mij juist dat échte skaters geen superstrakke broeken dragen, want dat beweegt niet lekker als je op een board staat. Skaters dragen naar mijn weten juist baggy broeken en als ze dat niet doen zijn het zeer wrs geen echte skaters.
|
Citaat:
|
Ja emo's dragen skinnys hier maar de skaters dragen gewoon wijde broeken.
|
Jongens die dat soort broeken dragen kunnen best als meisjes geclassificeerd worden.
|
Citaat:
|
Genoeg normale broeken die bij mij al strak zitten, laat staan dat ik skinny jeans ga dragen.
|
Het is tamelijk gay.
|
mijn benen zijn te lang ;)
|
Dat was paar jaar geleden in Parijs al hip ofzo... Een vrij forse gast op skateboard maar met emolook had daar zo'n uberskinny broek aan... Het leek net of zijn kont doorgesneden werd door de broek, je zag echt nog een soort van tweede kont boven z'n broek(je) uitpieken:P
En waar in godsnaam laten die gozers hun piemel dan? Ik krijg mijn onderlijf niet eens in een superskinny:| |
Zoveel verschil zie je toch niet tussen jongens- en meisjesbroeken ? Tenzij je broeken met glittertjes kiest, maar dat is nog een stapje erger.. :D
|
Citaat:
Ook leggings passen mij perfect qua lengte en breedte, als de lengte maar goed is. :) |
Citaat:
|
Ja iets met heupen ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het moet wel mooi zijn maar je mag er niet naar staren, ik haat dat soort paradoxen.
|
Ik hou sowieso niet van skinny's. Niet op vrouwen (enkele uitzonderingen daargelaten) en al hemelaal niet op mannen.
|
Ik vind skinny's prima te doen, maar niet bij mezelf want ik heb veel te dikke benen door al het sporten wat ik doe. :(
|
ach moeten ze zelf weten.:)
|
Ik draag ook vaak skinnyjeans en een skinny voor mannen is ook anders gemaakt dan voor vrouwen he :) /nieuwswaarde
|
Citaat:
|
ik vind skinny's bij mannen meestal geen succes.
|
Sommige echt slanke jongens kunnen het hebben, maar dan moeten ze inderdaad de lichaamsbouw van een jongen en niet van een man hebben.
|
|
Citaat:
Zoals op deze foto zitten skinny's en treggings bij mij beslist NIET!! http://www.indiastand.com/wp-content...inny-jeans.jpg] |
Citaat:
|
^ Nee haha en het ziet er NIET uit.
Jongens zouden allemaal baggy moeten dragen ;) |
Skinny's zijn per definitie niet mannelijk, ook al staan ze je wel. Dus (N)
|
Citaat:
Meisjes zou het ook goed staan denk ik. |
Citaat:
http://3.bp.blogspot.com/_BBGqJK5AW9...s_1-748533.jpg Hier vind ik trouwens ook niks mis mee. |
Zo bijster veel mensen zijn er niet perfect gebouwd dat ik elke ronding van ze hoef te zien anders. :o
|
Citaat:
Het probleem is alleen dat sommige mensen hun broek te klein of met teveel stretch kopen.:nono: |
Dat is wellicht een probleem ja, mensen die te kleine kleren kopen :(
|
*huivert*
dat staat toch niet >_< Ik bedoel de mannelijke skinny-jeans hebben wat meer ruimte bij het kruis om duidelijke redenen. Maar bij de vrouwlijke.... Nee, dat is iets wat je gewoon niet doet xD |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |