![]() |
ik ben zo misselijk!
Heee allemaal!
Ik heb nu ongeveer 2,5 maanden last van misselijkheid, dit heb ik alleen smorgens vanaf dat ik wakker word en dan verdwijnt het in de loop van de middag. Het is echt heel erg vervelend en ik ben de laatste tijd ook echt heel erg moe. Ik ben niet zwanger dat heb ik al laten testen en ik heb ook laatst mijn bloed laten testen, er was niks mis mee. Normaal heb ik altijd wel een beetje ijzertekort i.v.m. de ziekte van Crohn. Kunnen jullie mij misschien helpen ik word er echt door verhinderd in het dagelijks leven en ik wil er zo graag iets aan kunnen doen! Groetjes! |
Ontbijt je 's ochtends?
|
Ontbijten is idd heel belangrijk, juist als je misselijk bent. Ik ben zelf jarenlang iedere ochtend misselijk geweest van de honger, en dat ging dan pas over als ik met veel moeite wat gegeten had.
Als je boterhammen niet wegkrijgt, zou je kunnen beginnen met iets van drinkyoghurt of fruitontbijt, en dan langzaam toewerken richting vast voedsel. |
tja, ontbijten?
Heb je misschien pfeiffer? Ik heb hier niet echt verstand van.. |
Die moeheid kan erop wijzen dat je ijzertekort toe is genomen, maar ja.. dat verklaart de misselijk nog niet. Je kunt maar beter even langs de huisarts, want na 2,5 maanden heb je wel lang genoeg rondgelopen met deze klachten ;).
|
|
ja ik probeer meestal wel te ontbijten, al is het een appel of een kommetje vruchtenyoghurt. Met mijn bloed is alles goed, geen ijzertekort, dat was ook het eerste waar ik aaan dacht maar dat is dus niet zo. Het is nu ook niet elke dag meer, maar een paar dagen in de week.
|
Ben je niet net begonnen met de pil? Ik was erg misselijk toen ik net begon, daarna kreeg ik een andere en had ik nergens meer last van (Y)
|
Er kan natuurlijk ook 'gewoon' sprake zijn van een actieve Crohn.. Die kan zich ook in je slokdarm/maag manifesteren waardoor je goed misselijk kunt zijn...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |