![]() |
vriendin
heej mensen,,,,
ik heb sinds kort een vriendin en daar heb ik gister het weer mee gedaan , stond sinds augustus droog . maar werkelijk waar ze kon er niks van .... ik genoot totaal niet . heeft iemand tips om het wel lekker te maken ? geef me pleas goede tips want zo sex is niet lekker . |
Hoezo kon ze er niks van? Dat is ook relatief he.
Maar goed, je kunt ook aanwijzingen geven hoor. Daar is niks mis mee, vind ik. |
Citaat:
Voor hafctom lijkt het me verder duidelijk dat hij, in zijn oneindige kennis van het bevredigen van bitches, dan maar haar een beetje moet laten zien hoe het moet. Als jij seksueel superieur aan haar bent lijkt dat me een koud kunstje. |
Ik herriner me nog een aantal topics van je tom, over hoe je een vriendin moest krijgen en wat je aan moest doen als je uitging? Idunno, maar ik zou het maar gewoon vertellen, je vriendin denk vast dat ze het goed doet en zal het dus ook zo blijven doen? Seks moet iets goeds zijn, dus erover praten lijkt me.
|
Citaat:
de meeste topics waren door mn broertje aangemaakt . en die van uitgaanskleding was idd van mij maar dat was meer omdat ik nooit uitging door me werk . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een niet zo heel aardig topic. Tenminste, het lijkt wel alsof je een recensie schrijft over je wasmachine in plaats van je liefhebbende, helaas wat onzekere en onervaren, fantastische vriendin. Maar goed, zal wel aan mij liggen dan.
Misschien kun je het er inderdaad eens over hebben. En niet van 'hé ik wil betere seks :mad:' maar misschien 'hé, zullen we het eens zo doen' of 'misschien kun je wel dit en dat proberen', weet ik veel. En gelúkkig maar draait een relatie om meer dan seks, niet waar? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |