![]() |
Waar moest jij vandaag om saaien? #1217
Nou?
|
Ik werd net gebeld door 'Geblokkeerd' :confused:
|
N00dles 52
Paranoide 37 Pippeloen 34 Absinthe 33 Carn 32 Stefenootje 31 wheezle 31 egon 28 sann 26 Etmakas 26 Kazet Nagorra 20 Rode Panda 19 Martiño 14 Lorelei 13 Trimm Trabb 12 freezer 12 Uice 11 Rationeel 10 Moz 8 Lucky Luciano 7 Sigmund 6 Tink* 5 Dobermann 4 Missy 4 Sarah 4 Sherlock 4 Little Phoebe 3 White Trash 3 Jaeger 3 Panopticon 2 Allure 1 Rashanen 1 Rivka 1 Andijvie 1 *Miekje* 1 Queasy 1 schaapje7 1 |
Vanavond Two Door Cinema Club en daarna huisfeest van onbekend persoon waar ik wel persoonlijk voor ben uitgenodigd :D En dadelijk even nieuwe kleren kopen, omdat het kan :cool: *o*
|
Citaat:
|
Hm, ik heb gisteren nog door het centrum gelopen, maar ik vind niet echt dat er iets leuks tussen de wintercollectie hangt.
|
Citaat:
Ik heb wel opgenomen natuurlijk, nieuwsgierig als ik ben, maar er werd niks gezegd, dus whatever :o |
@Dobermann: klopt. Maar ik had het nu over je warme forumpersoonlijkheid natuurlijk! Hoe is het?
|
goodmorningggg
|
Jeetje, wat is het stil hier.
|
Jep iedereen is aan het werk geloof ik.
|
Nu voel ik me een sloeber :D(N)
|
ik heb vrij (Y)
|
ik ook.
|
Ik ook :o
|
ik moet straks werken, met een vervelende zeur. en morgen en overmorgen ook ;x
|
Ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiin :'(
|
ik kan tenminste zeuren over mijn werk, jij niet. ;)
|
True BHS. True.
|
Bleh, ben weer ziek.
|
Ik ben vrij, maar toch ook weer aan het werk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook weer gewerkt en toen weekendboodschappen gedaan en nu lig ik even want er moet straks nog een beetje opgeruimd enzo worden maar eigenlijk zou ik liever de rest van de dag niet meer uit bed komen ;x
|
Maar lieverkoekjes worden niet gebakken!
|
ah, het geluid van een kat die de volle doch ongesloten vuilniszak omtrekt :facepalm:
|
Omg ik zit in dilemma :D ga ik verder met Glee luisteren of nog een aflevering OTH kijken?
|
allebei tegelijk!!!!!11
|
Ja, dat gaat niet :D maar Kazet is er weer, dus dat wordt OTH.
|
OTH én The Modern Lovers!
|
Ja, intro van Boardwalk Empire is goed. BNN gaat de serie binnenkort ook in Nederland uitzenden.
|
Boardwalk (Y). Ik loop alleen een beetje achter, meh. The Walking Dead is ook smullen zeg <3
|
Ik vind The Modern Lovers een beetje deprimerend, dus ik ga wel even zien of mijn OTH harder kan dan zijn stomme muziek :D
|
Goedeavond
|
Avond?
|
Citaat:
|
Citaat:
Je ex die je geblokkeerd hebt? Of iemand anders maar kon je wel opnemen? |
Utrecht C
Vrijdag 19 November 16:35 Oorzaak Rond Utrecht C rijden geen treinen door beperkingen op last van de brandweer. Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
geldigheid:
prognose 19-11-10, 23.59 uur modaliteiten: trein maatschappijen: oorzaak: beperkingen op last van de brandweer gevolg: geen vervoer WAT. |
Ik moest lachen. :D
|
Iemand voor de trein gesprongen Carn?
|
Citaat:
Citaat:
|
nee, tenzij men op 19 sporen tegelijk is gesprongen.
|
Citaat:
|
AMSTERDAM – Het treinverkeer van en naar Utrecht Centraal is vrijdag aan het eind van de middag ernstig ontregeld door een brand in een elektriciteitsruimte van spoorwegbeheerder Prorail.
© ANP Volgens een woordvoerder van de brandweer is nog onduidelijk hoe de brand is ontstaan en wat de omvang ervan is. Op het moment dat de brand uitbrak waren er enkele mensen in de ruimte aanwezig, die zijn allemaal ongedeerd gebleven. Op last van de brandweer zijn de perrons van Utrecht Centraal ontruimd. Er is momenteel geen treinverkeer van en naar de stad mogelijk. |
Citaat:
|
Utrecht. Ik zou eigenlijk gisteren al gaan maar voelde me niet helemaal toppie dus dacht "ach, morgen weer een dag".
|
Dan kan je toch gewoon een bus nemen naar Den Bosch en van daar af de trein? :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |