![]() |
Hoe zoen je nu eigenlijk iemand?
hallo,
Ik ben een jongen van 19 (bijna 20) en ik heb een vraag: toen ik gisteren wegging heb ik een meisje leren kennen waar het bijzonder goed mee klikt: we hebben de hele avond staan praten en zo. Ik merkte, als ik me bukte om tegen haar te praten (ze is kleiner dan ik), dat ze teken deed om me te kussen, maar nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik dat moet doen... Hoe zoen je nu eigenlijk iemand? |
Met je lippen.
|
Gewoon doen. :D
|
De vanzelfheid zelve
|
Topictitel aangepast. 'probleem' is zo'n nietszeggende titel.
Verder wat de rest zegt. Hoe zoen je? Door te zoenen. Je zorgt bukt zodat jullie op gelijke hoogte zitten (hoeft niet, je kan ook gewoon je hoofd naar beneden buigen en dan zij naar boven) en dan druk je jouw lippen op die van haar. |
Als je je lippen op die van haar drukt komt de rest vanzelf. Of pak haar gezicht liefjes vast en dan trek je haar zo naar je toe bijv.
|
Gewoon doen! Zoenen is het lekkerste wat er is, en als het echt klikt met die meisje, go for it! Ga gewoon met haar mee tot je weet wat je lekker vindt.
|
Ik kan niet zeggen dat ik het vaak heb gedaan (nog maar met 1 persoon, haha), maar daarvoor piekerde ik ook vaak over hoe je het nou moet doen. Maar don't worry, het gaat echt vanzelf, als je echt gek bent op degene met wie je zoent, dan is elke aanraking van jullie lippen al fijn.
Gewoon beginnen door met jouw lippen lief en voorzichtig de hare af te tasten, en ja, de rest komt echt vanzelf, zoals hierboven al werd gezegd. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |