![]() |
Waar kwam je laatst pas achter #veel2
Je hoeft jezelf heus niet te bewijzen ofzo, alleen dat van deo, Count Tel en 'standje 69' verbaast me.
Bjorn Borg wist ik dan weer (ook) niet. |
Oh je wil niet weten hoe ik me soms verbaas over de onwetendheid van anderen.
Zo heeft iedereen zijn eigen dingen hè. :):):) Die Bjorn Borg valt me van jou juist weer tegen, jij bent oud genoeg om dat te kunnen weten. En maak even een fatsoenlijke openingspost. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
"Noem een quiz en ik weet alle antwoorden"?
Vertel me eens alle antwoorden op de vragen die in That's the question zijn gesteld de afgelopen 2 jaren. |
:o Die vind ik dan stiekem grappig :P
OT: Dat onze kat steeds het water uit de bloemenvaas opdrinkt en dat daardoor het water steeds op is, niet omdat die orchidee nou zo hard drinkt. |
huh? jullie kennen bjorn borg toch wel? uit de tijd van de houten rackets en eindeloze rally's.
|
Citaat:
|
Ik heb dit weekend pas de multiquote knop ontdekt :(
|
Citaat:
|
'Notulen' wordt volgens mijn moeder uitgesproken als 'NOOOOOtulen'. Ik zei altijd 'notUUUUUUUUUUlen'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam er laatst achter dat een bepaald land een eiland is. Dat was echt te erg, ik schaam me er zo voor dat is dus ook niet ga onthullen om welk land het ging :D :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, zó erg was het nou ook weer niet :nono: en verder ga ik niet meer in op gissingen haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens het Nederlandse klemtoon systeem zou het ook notúlen moeten zijn dus het is wel logisch dat mensen dat zeggen. Ik wist ook niet dat dat niet klopte.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/589/ |
Citaat:
|
Ik las laatst dat tijdens de zwangerschap van een haai de sterkste jongen in de baarmoeder de zwakste opeten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Australie;)
|
Haïti?
Dat van nótulen wist ik ook niet, hoor. En ik ben nog wel secretaris geweest :o. |
nótulen klinkt lelijk :\
|
Klinkt een beetje als négeren.
|
Ik vind notúlen veel logischer voor het NLs dus ik gebruik dat lekker :P
|
lékker
|
láwl
|
Citaat:
|
Een kerststol is niet de gedekte feesttafel voor Kerstmis, het is een soort brood met spijs :facepalm:
|
Citaat:
|
Ik dacht altijd dat thermo ondergoed warm was en bleef, als een soort electrische deken. Werd ik vandaag even ruw uit mijn illusie geduwd :d(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het afgelopen jaar heb ik één keer een liedje op de radio gehoord dat ik behoorlijk leuk vond, zelfs leuk genoeg om een stuk tekst te googlen om erachter te komen wie en wat, en één keer dat ik een liedje zo tergend irritant en slecht vond dat ik hetzelfde deed. Toen kwam ik er dus achter dat beiden van dezelfde artiest zijn ;x (de leuke was trouwens Wicked World van Laura Jansen, de tenenkrullende dat andere nummer van haar. Over dat ze d'r haar geknipt heeft en roze bloemekes in haar slaapkamer en what not, want "that's what single girls do")
|
Citaat:
|
Dat USB 3.0 tien maal zo snel is als USB 2.0 (in theorie).
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik het weleens gezegd heb, maar ik zou het uitspreken als notúlen ja. |
Er zijn vier verschillende verpakkingen met pijnboompitten bij de AH. Een bakje bij de verse kruiden, een bakje bij de bakproducten, een zakje bij de saladedingen en een zakje bij de nootjes. Allemaal met verschillende prijzen. :|
|
Citaat:
Ze moet een disclaimer bij dat nummer plaatsen. |
Dat de dokter Frank van Berkum die één van mijn supervisoren is, dezelfde dokter Frank van Berkum is als die van het dieetboek :o
|
Dat ik laatst maar één oksel heb geschoren laatst :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |