![]() |
Harry Potter and the Deathly Saais #1220
*O*
|
@Kazet: ja, maar men is er nu zo meer bezig. Ik ben te nieuwsgierig. En ik wil ook een gerechtvaardigd oordeel over kunnen hebben.
|
Praten over ouders, thuissituaties etc in de klas
Nou geweldig lijk wel een rampenkind nu (n) |
Ik ben trouwens ook bezig met de lange versies van LOTR, in afleveringen van drie kwartier. Dat werkt een stuk beter dan zo'n ding in een keer kijken. (Y)
|
Citaat:
|
kak, ik ben mn tok / "groin guard" vergeten :(
|
hahaha een film kijken voor de cinematografie is eigenlijk hetzelfde als een boek lezen voor de opmaak
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoel, niet dat ik geen zeven boeken wil lezen, maar ik ga natuurlijk niet díe zeven boeken lezen, als er zeven andere boeken zijn die sowieso beter zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja deel 1 en 2 zijn wel echt even kinderboeken waar je doorheen moet. Maar dat is wel een heel leuke introductie in de tovenaarswereld, vooral deel 1. <3
Vanaf deel 3 gaat het allemaal pas een beetje interessant worden. |
Ik ben trouwens als kind wel begonnen aan de eerste Harry Potter, maar ik kwam er niet doorheen. Wat een saai geneuzel.
|
Gefeliciteerd, je hebt geen smaak! ;x
|
Ik ga volgende week dinsdag *O*
|
Citaat:
|
Dit vind ik nog altijd zo mooi
|
Ik hoop niet dat de zaal bomvol zit met chipsetende mensen om me heen. :mad:
maar waarschijnlijk zal het wel. |
Citaat:
rationeel weet what is up :cool: |
Citaat:
|
LL en ik maken altijd 'ruzie' wie er meer weet over Harry Potter. Zoals we over elk onderwerp het meeste willen weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe laat zal ik naar je toekomen Chris?
|
Citaat:
Miranda is OOTB vrij karig maar wel redelijk functioneel trouwens. Spartaans, maar funtioneel. Pidgin is maar zozo. Oh en als je stomende webcamsex wilt bedrijven is het ook maar de vraag of je met Pidgin/Miranda uit de voeten kunt. Met Trillian wel geloof ik, maar volgens mij zit de camsupport in de betaalde versie? Not sure. |
Maar LL weet weer alles over eenhoorns :o
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond de Harry Potter deel 7 deel 1 film best goed :Y maar ik raad je af om van te voren het boek nog te lezen. Dat heb ik gedaan met deel 4 en 5 en dan ga je dus continu denken 'heee dit was anders in het boek' en dat is stom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zoiets stom gedaan. Ik had chocomelk gehaald en een stoommaaltijd, maar ik was vergeten dat de magnetron stuk was. |
Citaat:
|
BEIDEN :o
|
Citaat:
Ik had ook zoiets, ik had iets ingevroren en net weer in de magetron gedaan, en het was echt een GORE drab geworden. Dus ik heb het meeste weggegooid. Dan moeten we in de bios maar gaan vreten! |
Citaat:
|
Mijn haar is mislukt en nu lijk ik net Marie Curie -O- en ik moet over een kwartier weg. Ohjee ohjee.
|
Citaat:
|
de full long extended uncut versie van harry potter 7 duurt 10,5 uur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
harry stotter heet die :cool: :(
|
etmakas wint, Stefje moet maar weer eens alle films en boeken zien