![]() |
We think Saaiwald's guilty #1221
Mooi nummer.
|
Welkom! Ik ben erg blij dat ik een klant heb. Niemand bezoekt me meer. Ik zou willen dat iemand die geen spook was me af en toe zou helpen met opruimen, maar dat is teveel gevraagd denk ik. Laat me weten als je iets wilt van de zolder, want ik ben enige die hier nog woont en ik kan het niet echt meer gebruiken.
:cool: |
Wat is dat allemaal voor praat?
|
als je het herkent ben je een held :cool:
|
Zo, 22:00 doodmoe het bed ingedoken en ff lekker uitgeslapen (y) En gedroomd van Melanie Laurent, beter kan gewoon niet :D
|
Mogguh n00dle.
Moet je nu je dekbed wassen, of was het niet zo'n soort droom? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morning.
|
Ik moet echt eens in Utrecht iets vinden, want dit om zeven uur met de trein gedoe zint me niet.
|
@#$!#@!$@!#4 teringlange file
|
Een zekere figuur zit mij onguur aan te kijken.
|
Citaat:
|
Goedemorgen *O*
|
mwah, beetje matig. De koffie is hier op en ik heb maar 4 uur geslapen ofzo (Y)
|
Ik word echt gek van dat gehei hier naast mijn woning. Het begint standaard om 7:30 en het gaat naar verluidt door tot eind dit jaar. Het gebonk kan ik nog wel hebben, maar dat mijn hele spacebox meetrilt niet :\
|
Citaat:
Citaat:
|
Hier zijn liters koffie en ik had Lorelei in bed, dus wel degelijk een goedemorgen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en tering nu ben ik JALOERSSSS :o
|
Citaat:
|
Citaat:
:y jij wilde de muis niet wegjagen, dus moest ze maar hier komen he! :D Dus ik had onverwacht Lorelei om kwart voor 1 op de stoep staan (Y) :cool: (nja ze had het van te voren natuurlijk wel even aangekondigd :P) Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Luitjes! Wat een prachtige dag is het weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om 12.00 doe ik boodschappen Om 12.30 opruimen Rond 13.00 verwacht ik Minke (maar dat kan ook eerder of later zijn, of mss wel helemaal niet) voor een kop koffie Rond 14.00 ga ik tentamen leren Tussendoor pauze om de keuken op te ruimen Rond 18.00 krijg ik eetvisite Om 20.30 moet ik in de stad zijn voor bier & gezelligheid met een aantal forumers. Voorzover mijn dag. |
Wat een strakke planning :D
|
Drukke dag :eek:
En strak idd. Ik plan mijn dagen nooit zo uitgebreid. Ik kan ook niet op vaste tijden leren/werken, zeker niet als ik die avond uitga. Dan blijf ik de hele dag aan het uitgaan denken en dan komt er echt niks van terecht :D |
Weescht gewaarschuwd: dit deuntje verlaat nooit meer je hoofd.
Spoiler
|
Indd een vrij strakke planning, uitstellen ftw en nu is het een beetje stressen. Maar dat ik vanavond leuke dingen gaat doen maakt het wat dragelijker (Y) Normaal ben ik ook niet van het plannen, met als resultaat dat ik uiteindelijk altijd een paar dagen met zulke strakke planningen heb :D(N)
|
hey sann, dan kun je me wel lekker negeren op msn, maar heb je haar nu wel een dikke pakkerd gegeven, of niet? :mad:
|
en er misschien een foto van gemaakt? (A):bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan krijg ik gewoon helemaal niets van jou door denk ik :confused:
|
MSN doet wel vaker kut de laatste tijd. Ik mijd het maar zoveel mogelijk :D
|
oh boy oh boy, ik ben helemaal vergeten dat fringe en castle al weer een tijdje bezig zijn. dat wordt lekker inhalen!
|
Citaat:
|
Ik lees nu een artikel van ene T. Hartlief. Hoe gaaf ben je als je zo heet?
|
of P. Leurislijer :y
|
Ik heb ontbijtkoek. En Goede Morgen. Nomnom.
|
Citaat:
|
Keelpijn. :(
Zuurtjes. (y) |
Oei, wilde nachten in huize sann! :eek:
|
ik moet misschien maar vanavond naar lorelei toe om 'de muis te verwijderen', maar dan ga ik heel lang klungelen tot het weer 01:00 is. dan kunnen we samen bij sann in bed kruipen vannacht!
ditlezenzevastniet |
Citaat:
Gezellig :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |