![]() |
Wat staat er op jouw verlanglijstje?
die van mij maar een paar dingen:
een gymshirt een sweater een artemis fowl boek toestemming om een ipod touch te kopen (origineel he :D) markeerstiftjes nogwat sokken tja, ik heb alle leuke dingen al, dus ik vraag vooral van die kleine dingetjes |
Sims3 voor ds en het levens elixer van het huis anubis
|
haha, ik krijg alleen met kerst cadeautjes, mogen we zelf weten wat we willen tot een max van €150,
dit ga ik ws kopen -tekentablet -tijdschriftabonnement -portomonee, en verder werkelijk geen idee |
ik heb ook al een laptop voor sinterklaas gekregen, ook een goed idee, of gewoon een ipod touch ;)
|
- Portable geluidboxjes voor bij mijn laptop
- cardreader met usb-aansluiting - chocola :O - een sjaal |
Niks, ik hoef niet perse dingen.
Ik hoop een leuk boek ofzo. |
Er wordt hier niet aan Sinterklaas gedaan, maar als ik een lijstje moest maken:
- Nieuw ovenhandschoenen. - Een leuke dvd of leuk boek. - Een nieuw kussen. - En een nieuwe chassis voor een Fiat 850. |
Aantal dingen die ik heb gevraagd ( ik vier het alleen met me ouders)
- Magnetron - Pannen set - Bed - Tafel |
Fotolijstjes en een portomonee. Ik moet echt al járen een portomonee, dus misschien is het handig om er eens eentje te vragen. Meer weet ik niet.
|
- Black Ops
- oorbel rechts (krijg ik toch niet maar niet geschoten is altijd mis (A)) |
Cd van Snow Patrol, badspul, bordmagneetjes, make-up doos geval...
Dit jaar maar geen snoep want ik moet die flubberkont kwijt :) |
Dit is het eerste jaar dat ik moeite had iets te bedenken. :O Dus ik heb maar wat cd's gevraagd. Ik krijg sowieso altijd nog wel iets dat ik niet heb gevraagd.
|
Wereldheerschappij en sokken.
|
Een prentenboek of stickers, om te gebruiken op mijn werk. Ik wist verder niets binnen budget (EUR 5,-) om te vragen :p
|
keyboard
skiekleren eigenlijk niet zo heel erg veel.. Heb het meeste al.:) |
nieuwe karperhengels :D:D
|
-samsung qwerty
-20€ btg -minder huiswerk |
Bij mij staat niet zoveel eigenlijk:
- een fatsoenlijke muts (die niet over me hele hoofd zakt zoals ik nu heb) - handschoenen voor tijdens het sporten, dus van die goedkope flut dunne handschoentjes het liefst Ja dat was het wel eigenlijk, ik ben te eg verwend ik heb alles al;o |
Ik heb ook geen idee, lang over nagedacht normaal ben ik altijd wat nodig en met sinterklaas ben ik nogal inspiratieloos...:$
- nagellak / nagelstickers - tasje - handschoenen ( elke dag fiesten ) - gezichtsmaskertjes voor de fun hihi - krulspelden - film / boek - parfum - chocolade letter |
Citaat:
|
Electrische tandenborstel
|
Onder andere:
Met vriendelijke groet, |
- Forza 3
- Kraskalender - Nieuwe PC Eerste 2 krijg ik waarschijnlijk wel van de sint, die laatste niet :(. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |