![]() |
De saaiman strooit saaiheid daar waar het nodig is #1222
:o
|
zo!
|
die zilvervisjes houden erg van papier en karton.
|
ewww zilverviljes
anjali naamzoek :D |
Daar ben ik inmiddels achter :( En donkere plekken. Ik bewaar echt nooit meer papier/opbergmappen op de grond. FML, nu ben ik de hele nacht bezig met stofzuigen en inspecteren :mad: Waarom kunnen die krengen niet gewoon desintegreren~!
|
Hebben jullie er wel eens last van gehad?
|
Ze zaten bij ons altijd in de wc, boven.
|
Citaat:
de grootste was +2cm :( zonder sprieten. |
Stefenootje 37
Dobermann 35 egon 34 Paranoide 31 Etmakas 30 N00dles 28 Little Phoebe 25 Sarah 25 Carn 25 Rationeel 24 Chick Rock 24 Rode Panda 23 *Miekje* 22 Lorelei 21 sann 20 wheezle 19 Moz 13 Uice 10 Elmp 7 Kazet Nagorra 6 m3tr01dm1nd3d 5 Tink* 4 Batave 4 Lucky Luciano 4 Pippeloen 4 Geel 3 Martiño 3 Panopticon 3 Medeia 3 Sigmund 2 Absinthe 2 Trimm Trabb 2 Repelsteel 2 Queasy 1 |
Hm, maar zijn er mogelijkheden om die beesten te voorkomen? Ik waande mijn kamer altijd ongediertevrij, maar dat kwam natuurlijk omdat ze nooit het daglicht zien :(
|
lol ik sta onder Trimm en ik las voor het eerst tepelstreel :(:(:(:(
|
Citaat:
en bij mij kruipen ze gewoon onder de kitlaag :( |
Citaat:
Hm, ik heb wel de indruk dat ze alleen op de grond aanwezig zijn, en niet in kasten oid, omdat die te hoog zijn en afgesloten...Want als ik die dingen tussen mijn boeken aantref, word ik gek :| |
ze zitten niet op mijn plafond, maar wel op de muur-die-profiel-heeft. en de gebehangeriserieërde muren.
|
ik heb ook zwevende afgesloten kasten. heb ik de indruk :cool:
|
Gekke Absinthe :o
|
Wansin!
|
oeps, ik werd gebeld, maar ik was ergens anders mee bezig en toen drukte ik op weiger :D(N) /loser
|
Nog nooit gezien, zilvervisjes
|
zo. Dexter en slapen <3
|
Ietsiepietsie teveel Brugse Zot gedronken in Belgie.
Kusjes voor Carn, Deadlock, Tigerly, Absinthe en Medeia <3. |
Citaat:
Nou, ik ben nu denk ik wel van het ergste af. Note to self: vaker dan tweewekelijks stofzuigen ffs :( |
Ah iedereen is weer veilig thuis merk ik! Mooi.
Ik had m'n laatste bus gemist. Maar gelukkig kwam ik op het heldere idee dat er misschien nog streekbussen reden en dat was zo! *O* |
Citaat:
Citaat:
|
het was een mooie (Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu heb ik weer honger. :(
|
ik heb net kippensoep op :bloos:
|
ik moet naar bed maar geen zin
|
Ik heb net mijn tanden gepoetst en eet nu toch maar peperkoek. :bloos:
|
En iemand zit morgen niet voor 10.00 in de 'bieb'!
|
Theoretisch kan het nog!
Maarum, ik ga maar gewoon een uur langer door, I guess. :bloos: Ik ben niet nuchter genoeg om nu te gaan slapen. |
Citaat:
|
Variety is reporting that Swiss director Hibon has signed on to direct Pan, a dark retelling of the Peter Pan fairy tale. Originally intended for Guillermo del Toro, "the film puts a dark spin on J.M. Barrie's "Peter Pan," with Captain Hook as a haunted former police detective in pursuit of a childlike kidnapper — an idea we love. Say what you will about Tinkerbell, Peter Pan kidnapped tons and tons of children to form his troupe of "lost boys," orphaned or not, and it's creepy. And it's about time someone exploited this for a highly entertaining feature.
omg dit soort dingen vind ik dus echt <3 |
Slaap lekker schatjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaaaaaaaaargh rollercoaster tycoon crashte en ik was net zo goed bezig! Dan ga ik maar slapen :(
|
Citaat:
(y) |
Morning.
Godver, ik sliep pas net en toen moest ik er alweer uit... :( |
urg, nasty is dat. Dat had ik dus maandag (N).
|
Goedenmorgen! Ik heb al heel veel gedaan vanochtend! *kuch*
|
Zo een uur en een kwartier later op dan de bedoeling was, oeps.
|
Ik zit op school mijn tijd te verdoen terwijl ik gewoon anderhalf uur langer had kunnen slapen.
|
Morgen dk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig bedacht ik mij, op de weg terug naar Belgie, dat er ook nog een streekbus was, en die ging om .39 dus ik ben toch nog veilig thuisgekomen *O* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |