![]() |
Mega-attractiepark in Brunssum gepland
Je hebt dagdromers, idealisten en fantasten..Dit idee is duidelijk ontsproten van een brein van een fantast...Maar toch...
De Efteling en Six flags krijgen volgens de initiatiefnemers serieus concurentie. Klik op de illustratie om het complete artikel met commentaren te lezen. http://ldimg.no.publicus.com/apps/pb...tle=1&NoBorder Aan de oostkant van Brunssum komt een groot attractiepark. De attractie moet miljoenen bezoekers per jaar trekken. Over circa drie jaar moet het eerste deel van het pretpark gereed zijn. |
Heb je er een stelling of vraag bij om de discussie te starten?
|
Engelse naam --> afgekeurd.
(Niet dat ik er anders wel heen wou, ik ga nooit naar pretparken :P) |
Citaat:
De thema's lijken me saai en weinig aansprekend voor Europeanen, de lokatie in Nederland te ontoegankelijk en te dicht bij enorme trekkers die al bestaan. bovendien lijkt het me na het failliet van het land van ooit onwezelijk dat dit project zou gaan slagen. |
Citaat:
Hoewel... De vraag of Nederlanders warm lopen voor zo'n Amerikaans thema is valide. Hoewel, ze hebben onzinnige subsidiepot Parkstad al zo gek gekregen er tonnen in te steken volgens het artikel. En de locatie ligt vlakbij Keulen en Aken. Zo slecht is dat niet. |
Citaat:
dat denk ik o.a omdat sixflags geen brood in Nederland zag (door ons prijzensysteem met alleen entree ipv entree en ritprijs) en het failliet van LvO. Citaat:
|
Ik ga toch zeker niet naar Limburg?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |