![]() |
Even voorstellen
Hee,
Ik ben een jongen van 15 K hou van plezier, en wil een toekomst later in de TV buisnes hebben.. Ik ben er van overtuigd dat als je echt iets wilt en er tijd en moed insteekt alles mogelijk. Don't give up.. Verder denk ik dat je elkaar wel als vriend kan toevoegen..voeg me gerust toe, lijkt me super.. |
Ik welk leerjaar zit je?
Doe je vmbo? Wat zijn je hobby's? Met vriendelijke groet, _O_ |
Welkom Dolceteamo:D
|
welkom:)
|
Wat doe je nu? Hoe wil je in de tv business terecht komen? En waarom?
|
Citaat:
Ik doe VMBO-Theoretische leerweg Hmm mijn hobbies,, key boeard spelen, tv kijken, ik hou ook heel erg van films... En jij??:) |
Citaat:
Ik zit nu in de casting, later hoop ik een opleiding in de media te gaan doen en zo uittegroeien als presentator of nog beter' acteur' :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij?:) |
Universiteit ;), maar ik deed VWO CM
|
Citaat:
Weet je al wat je later wilt worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit in leerjaar 2. Ik doe Vwo. Mijn hobby's zijn het bewerken van onze website, dit Forum, lezen en nog veel meer. Met vriendelijke groet, |
Citaat:
|
Citaat:
Dus je bent zegmaar ' web redacteur' ? |
Heee.
Nog iemand die ook iets wil doen met TV.. jij alleen voor de cameraa en ik graag daarachter. |
Citaat:
Cameravrouw,,of redactriese( geen idee hoe je het schrijft:p) Die functies bedoel je?? Die zijn idd ook wel vét |
Heey! Welkom.
Ik speel ook keyboard. Zit in Havo/VWO 1 en tja.. Ik denk dat iedereen wel beroemd (op de TV) wilt zijn, niet? |
Citaat:
Hoe doe je deze website bewerken dan? |
Citaat:
Ja er zijn inderdaad wel veel mensen die bekend willen worden..maar ik denk dat ik er ook echt voor naar school wil gaan(TVschool) Ach joh.. k zie wel wat ik ga doen ,, best moeilijk zo n keuze maken..:p Wat wil jij later worden?? |
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets ja. |
Citaat:
Dat heb je misschien niet helemaal begrepen. Ik bewerk onze site (klik op onze naam en vervolgens op 'bezoek topnieuws's webpagina!'). |
ow sorry!
|
Citaat:
Maar ik bewerk ónze site en dat is één van mijn hobbies. Mijn andere hobby is dit Forum, maar die bewerk ik niet. Snap je het zo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |