![]() |
een Stijve
ik krijg heel vaak op hele rare momenten een stijve....
wat kan ik hier aan doen? |
Citaat:
En kijk ook eens op: http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_spontane.html |
Haha ik ben altijd heel benieuwd hoe jongens dit verbergen. Een keer had een hele dikke jongen bij gym een stijve en moesten we allemaal lachen, best zielig.. Dus hoe verbergen jullie dit dan?
|
Toen ik dik was duwde ik hem een beetje richting pens, dan "rolde" hij er met de punt zeg maar tussen.
Anders zitten..heel...lang.zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad links of rechts dragen :rolleyes: |
met je benen over mekaar gaan staan... in een X houden...
NIEMAND die het zal merken! |
^haha oke, ik zal kijken hoe vaak ik dat jongens uit mijn klas zie doen :P
|
neeh ik doe em gewoon... recht leggen zegma :P en dan merk je er al minder van... dat ie onder de rand van je broek zit :P
of... ga je zitten... of je denkt aan je oma naakt... dat haalt de stemming mooi weg |
ja je legt um gwn links of rechts. dan valt t stuk minde rop.
|
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, hoe vaak hebben jongens van 20+ (of 18+) nog een spontane erectie? Is dat iets wat na de puberteit ophoudt of wat altijd zo blijft?
|
Citaat:
dan houd het echt niet op :P je hebt er alleen meer schijt aan maakt mij nou niet zo heel veel uit eigelijk... leg em effe weer beter en dan loop ik lekker door... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: gewoon links of rechts een beetje uit de weg leggen ;) |
Je legt je vest erover heen en je handen in de zakken van het vest!
|
Citaat:
|
^hahaha! waar heb je dat nou weer vandaan?
|
Citaat:
|
Helaas, je penis zal er moeten worden afgehakt.
|
Ik concentreer me altijd op een stapel bakstenen.. of ik ga in me hoofd zitten rekenen.. Binnen een halve minuut is ie dan weg (y)
|
Ik denk dan gewoon aan algebra, of ik ga in m'n hoofd uitrekenen hoeveel vierkante meters alle muren, de vloer en het plafond in het lokaal samen zijn
|
Dode puppy's, je ouders die seks hebben, je oma die stript, Jaap Stam.. Succes :P
|
ik heb dat ook vaak maar denk da je dr nix aan kan doen.
gwn veel spuiten dan heb je nie mr zoveel zin.;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |