![]() |
Weet iemand een normaal boek te lezen voor engels???
Ik moet een boek lezen voor engels, maar wat is een goed boek om te lezen??
Kan iemand me hierbij helpen? thanx |
er zijn vele boeken die goed zijn om te lezen. maar om een beetje simpel te beginnen, denk dan aan The Invisible man van H.G. Wells. Of aan The animal farm of The old man and the sea. Dat zijn boeken waarin je rustig kan beginnen.
|
van wat voor boeken hou je
welke klas zit je en van welk niveau (als je dat heb..) hoor het wel.. Luv_ikke |
Ik zit in 4 VWO en ik vind het Engels niet moeilijk of zo, maar ik vind de meeste boeken zo saai en overdreven beschreven, dus dat is iets wat ik niet wil. Verder maakt het me niet echt uit
|
Krijg je van school niet The Blackbirds? Een voordeel is dat jezelf niet hoeft te kiezen en het nadeel is natuurlijk dat je verplicht bent om een (saai) boek te lezen.
|
Ik moest toen ik in VWO 4 zat ook een boek lezen voor Engels en toen heb ik Brave New World maar gekozen.
Niet dat ik dat ook echt gelezen heb, ik maak altijd boekverslagen door verslagen van dat boek op internet te bekijken. |
ff antwoorden op alles: Nee we krijgen geen vast boek, we moeten gewoon een boek uitzoeken, en dan vragen of we het mogen lezen.
En bij ons gaat het niet om het boekverslag maar of je het boek wel of niet gelezen hebt, het wordt namelijk besproken, dus ik het geen keus dan het te lezen http://forum.scholieren.com/frown.gif |
een boek wat snel leest en niet dik is > The bridges of madison county. Het is wel een liefdesverhaal, dus ik weet niet of je dat leuk vindt/of dat de leraar het ok vindt...
|
Harry Potter http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
Oliver Twist-Charles Dickens
De verkorte uitgave telt maar 65 bladzijdes..! |
euhm...
een echte kewle schrijver is Bret Easton Ellis... boeken van hem zijn "American Psycho", "The rules of attraction" "Glamorama" en "Less than zero"... een andere kewle schrijver is Irvine Welsh van "Trainspotting" en "the acid house" |
Citaat:
je kan beter naar de bieb gaan en kijken welk boek je aanspreekt... |
Little Women.
Seeing things. Moby Dick. ***TML RULES*** ***CANADA ROCKS*** ***THE MOFFATTS ROCK*** ***CHRIS IS THE SWEETEST*** |
Animal Farm
Oliver Twist - Charles Dickens A christmas Carol - Charles Dickens Moby Dick - Heman Melville The hound of the Baskervilles - Sir A Conan Doyle. Huckelberry Finn A History of a modern World Harry Potter boekkies van Roald Dahl Robin Hood Saving Private Ryan Godzilla Mission Impossible een van de James bondboekkies the Green Mile Hannibal enz enz k zou zeggen bedenk gewoon zelf wat je leuk vind en kies daaruit! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |