![]() |
De dans compleet
Op oneindig spelende muziek
naar de lijnen van de eerste viool Bewegingen der natuur Het zoveelste lichaam zwevend op het ritme van een adem Dansende lichaamsdelen Over de trillingen van de snaren de vrouwelijkheid erkennend Contrasten in balans Over melodieen van haar stembanden de golving van haar heupen De snaar het best bestreeld De zuiverste toon vanuit de klankkast speelt de oneindigheid van mijn leven Deze dans compleet In oneindigheid verweven Is deze dans compleet |
Mooi.
Love |
|
wauw! deze vind ik echt super mooi!!!
zo'n gedicht heb ik al zo lang proberen te schrijfen, maar het is me nooit gelukt. Om een dans te dichten, heel erg mooi!!! |
mmmmmmmoooooooooooooooooooiiiiiiiiii!
vooral dat laatste! een super einde |
bij het lezen hoorde ik triangel-geluid en gitaar-gespeel...
|
Citaat:
|
Citaat:
neej, echt :-) |
Jij blijft de beste in je soort meid!
dit is zo magisch... je hebt zoveel talent... Echt dit is een van de mooiste die ik van jou heb gelezen! Prachtig... in 1 woord prachtig! Ga zo door, ik wil weer weg kunnen dromen... |
toppie gedaan hoor....je schrijft niet vaak, maar als je schrijft is het zeker de moeite waard om het te lezen
|
Stylistisch erg goed, ook qua inhoud kan ik niet veel anders zeggen dan: complimenten!
Kritiek kan ik niet bedenken, behalve 1 dingetje: golving van de heupen zou ik welving van de heupen van maken...maar dat is een kwestie van stijl! Een erg goed gedicht kortom!! |
prachtig! ik weet niks toe te voegen, echt prachtig
|
Hee Tampz...sorry dat ik nu pas lees. Maar echt geweldig meid, ik voel de dans en de muziek gewoon, ongelofelijk!
|
Citaat:
hee mef, raad eens wie ik ben. Tip: Rens is een vies vies wijf..... En vraag Jamezy maar... |
Citaat:
|
Citaat:
yeeh! |
|
dans is... bijzonder he? mooi gedicht.
|
Danke danke voor de reacties http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |