![]() |
Epos
lekker postmodernistisch hoor
met een beetje avantgarde en protomodistische invloeden postpostmodernistisch noemen we dat of zoals m'n professor dat noemt: "stutter academics" met een tikkeltje eenzaamheid en een tuttifrutti van mayonaise en joppiesaus zonder de onvrijwillige absentie van yogonaise op een koude wintersnacht onder het genot van een lekker stoofpotje van warm bier en fristi op het balkon met de smaak van niemeyer, de reuk van witte verf en de paarse aderlul van bronckhorst terwijl lingo op televisie is GROEN! GROEN! GROOOOEN! |
Ik vind, op de opmaak na, dit wel leuk :d
|
Opnieuw:
Jezus Christus... Wéér al die teringkop van Johnny De Mol op tv Glenn Tipton Piemelseks en leren rebellen daar houdt ome Rob wel van Terminaal Wilt u kinderpostzegels kopen meneer? Nee, ik doneer al aan de kankerstichting Oepoe fornicatie Men zegt wel eens er is een verschil tussen zwarte besjes en rauwe besjes Met de ene kan je bellen Met de ander heeft je grootvader seks Vieze gedachten in de kerk _________________________________ Geschreven door MADMAN BART JAN en M. D. B. K. op een trieste pseudo winterdag, onder de invloed van goedkope wodka, zware shag en Nederland 1. |
Achter slot en grendel
Bij hotels hebben ze kluisjes Net zoals ze bij de hoeren soa's hebben Prostaatproblemen Stap 1 Stap 2 Stap 3 Oh ik ben al bij de wc Dementie Ik word 's ochtends nooit wakker onder mijn eigen poep Jij wel dan? Mediamarkt Rode wazen LCD televisies Oost-Europese pakjes Tokkies En een pleurishoeveelheid koopjes die je maar NIET kunt weerstaan! Motörhead RÖSRÖSRÖSRÖS BRÖMBRÖMBRÖMBRÖM DRÜMDRÜMDRÜMDRÜM RIFFRIFFRIFFRIFF Ithaca Herfstwinden vullen zielen met melancholie Verdriet alom Grauwe dagen De een na de ander Zelfmoord een optie? toch niet Het kon namelijk nog erger wonen in Friesland Staphorst Haha De SGP! |
Wonen in Friesland is niet zo erg hoor :mad:
|
Crevecoeur
De paarden schijten in de wei Hitlers snor is zwart Neger piemels zijn groot De koe zegt boe En J. Hector St. John de Crevecoeur heet eigenlijk Michel Guillaume Jean de Crevecoeur haha een Fransman in Amerika |
Negerpiemels is één woord :y
|
Citaat:
|
Ik vind het einde van je eerste gedicht leuk en die ene die ZitriN zegt ook. Verder vind ik het allemaal nogal... geen poëzie. Je speelt niet met taal, je woorden, mist ritme, het is alsof je gewoon wat stellingen in stukjes knipt en er rariteiten doorheen dondert.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |