![]() |
Insight magazine
Insight is een nieuw magazine dat binnenkort gelanceerd wordt en focust zich in de eerste plaats op blinden en slechtzienden. Hoe? Door op de ene zijde artikels te drukken in een extra groot lettertype, en op de andere zijde dezelfde artikels maar dan in braille a.d.h.v. doorzichtige UV-vernis. Doordat de braille doorzichtig is, wordt er veel ruimte gecreëerd voor afbeeldingen en advertenties!
Om een beter beeld te krijgen verwijs ik jullie graag door naar bijgevoegde foto's van een prototype. http://thelocaldude.com/dropbox/print_477a.png http://thelocaldude.com/dropbox/cover_winter3_96ec.png Doordat we met UV/LED-vernissen werken zijn we in staat om prachtige vormen en reliëf te printen die voor iedereen strelingen voor de ogen en vingers zijn. En dit voor zowel de artikels als voor de advertenties! Net daarom willen we terzelfder tijd ook de kunstwereld bereiken met ons nieuw magazine. Artikels zullen daarom ook kunstgerelateerd kunnen zijn. A.d.h.v. een enquête willen we onderzoeken in welke mate kunstliefhebbers geïnteresseerd zijn in Insight. Het invullen van de enquête zal slechts enkele minuten in beslag nemen en iedereen mag deze enquête invullen. Alvast bedankt. |
Check
|
Citaat:
|
- Spelfout in vraag 8, "Insigh"
- En waarom moet ik een getal invoeren bij vraag 9 als ik daarvoor al aangeef het niet te willen kopen? Wel ingevuld :) |
Citaat:
Spelfoutje had ik (jammer genoeg) te laat gezien. De enquête was al geactiveerd ... Vanaf dit gedaan is kan er niets meer veranderd worden zonder de resultaten te verliezen. Bedrag bij vraag 9 is iets wat ik blijkbaar over het hoofd gezien heb! Jammer genoeg kan ik ook hieraan niets meer veranderen. Toch bedankt om het te zeggen! Een fout die ik niet meer zal maken ;) Hopen dat de meeste mensen het wel willen kopen he :y |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.