Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Blur of Split Second (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1821125)

Caviamax 28-11-2010 16:06

Blur of Split Second

Hey,

Ik zou graag één van deze twee spellen kopen. Weet iemand of je de keys kunt verwisselen op de PS3? Dus bijvoorbeeld X gas geven is en O remmen?

Ik kan het antwoord nergens vinden, hoop dat jullie me kunnen helpen-O-

Caviamax

Caviamax 29-11-2010 16:08

Niemand??

Reverend 29-11-2010 17:02

Durven ze tegenwoordig nog spellen aan te bieden waarbij dat niet mogelijk is?

Caviamax 29-11-2010 17:32

Het heeft er alle schijn van, want in de demo kan het niet....

Caviamax 04-12-2010 09:34

Weet iemand misschien hoe ik contact kan opnemen met de makers van SS? Kan het niet vinden op hun site...

SacredRose 06-12-2010 17:18

pak een boekje van een random spel en zoek het nummer op van playstation. bel even en vraag of het mogelijk is omdat je het niet kan vinden in het spel.

het nummer staat volgens mij ergens op een van de laatste pagina's en ze zijn zowat 24\7 te bereiken

Caviamax 06-12-2010 17:29

Citaat:

sacredrose schreef: (Bericht 31140195)
pak een boekje van een random spel en zoek het nummer op van playstation. bel even en vraag of het mogelijk is omdat je het niet kan vinden in het spel.

het nummer staat volgens mij ergens op een van de laatste pagina's en ze zijn zowat 24\7 te bereiken

? Je bedoelt dat ik Playstation moet bellen met de vraag of het kan of niet? Ik heb het spel zelf niet.

SacredRose 06-12-2010 18:03

ja playstation heeft een helpdesk voor als er iets is. ik heb ze weleens gebeld omdat een game bij mij niet wou laden en hij gewoon nieuw was. ze kijken dan meteen voor je wat het probleem is en of ze kunnen uitleggen hoe je het op moet lossen.

je kan ze gewoon vragen of de game die mogelijkheid biedt daar zullen ze echt niet moeilijk over gaan liggen doen hoor

Caviamax 09-12-2010 19:11

Citaat:

sacredrose schreef: (Bericht 31140515)
ja playstation heeft een helpdesk voor als er iets is. ik heb ze weleens gebeld omdat een game bij mij niet wou laden en hij gewoon nieuw was. ze kijken dan meteen voor je wat het probleem is en of ze kunnen uitleggen hoe je het op moet lossen.

je kan ze gewoon vragen of de game die mogelijkheid biedt daar zullen ze echt niet moeilijk over gaan liggen doen hoor

Die lijn is alleen voor problemen met een game...

Dingaantouwtje 09-12-2010 19:18

Citaat:

Caviamax schreef: (Bericht 31153766)
Die lijn is alleen voor problemen met een game...

Je probleem is dat je de optie niet kan vinden waarmee je de knopjes kan aanpassen ;)

Caviamax 10-12-2010 15:36

Citaat:

Dingaantouwtje schreef: (Bericht 31153826)
Je probleem is dat je de optie niet kan vinden waarmee je de knopjes kan aanpassen ;)

Ik wil dit spel nog kopen maar wil van te voren weten of dat überhaupt kan.

Dingaantouwtje 10-12-2010 21:47

Citaat:

Caviamax schreef: (Bericht 31156963)
Ik wil dit spel nog kopen maar wil van te voren weten of dat überhaupt kan.

Ik bedoel dat je dus wel kan bellen naar die lijn, omdat je een probleem hebt met een spel. Je probleem is dat je niet weet of die functie er is. Gewoon bellen, ze krijgen ervoor betaald.

Scholier 11-12-2010 12:11

Citaat:

Dingaantouwtje schreef: (Bericht 31158856)
Ik bedoel dat je dus wel kan bellen naar die lijn, omdat je een probleem hebt met een spel. Je probleem is dat je niet weet of die functie er is. Gewoon bellen, ze krijgen ervoor betaald.

Je zegt gewoon dat dat het enige nummer was die je kon vinden om aan informatie te komen.
En ken je niemand anders die het spel heeft (bijv. kennis/familie/buren/enz.)?

Met vriendelijke groet,

Caviamax 11-12-2010 13:44

Citaat:

topnieuws schreef: (Bericht 31159781)
Je zegt gewoon dat dat het enige nummer was die je kon vinden om aan informatie te komen.
En ken je niemand anders die het spel heeft (bijv. kennis/familie/buren/enz.)?

Met vriendelijke groet,

Doe geen moeite. Heb het antwoord gekregen, het kan niet(:(:(. Dan moet ik maar opzoek naar een andere racegame... Bedankt voor al jullie hulp:)

Scholier 11-12-2010 14:42

Citaat:

Caviamax schreef: (Bericht 31160043)
Doe geen moeite. Heb het antwoord gekregen, het kan niet(:(:(. Dan moet ik maar opzoek naar een andere racegame... Bedankt voor al jullie hulp:)

Fijn dat je het antwoord gekregen hebt, maar jammer dat het niet kan.
Misschien een idee om hier neer te zetten wat voor racegame je precies zoekt.
Dan weten andere Forummers misschien wel een leuke game voor jou.
Als je er wat aan had, graag gedaan.

Met vriendelijke groet,

Caviamax 11-12-2010 17:19

Ik zoek iets waar je sowieso de controls bij kunt switchen en geen circuit racen graag.

Dingaantouwtje 11-12-2010 19:01

Citaat:

topnieuws schreef: (Bericht 31160223)
Fijn dat je het antwoord gekregen hebt, maar jammer dat het niet kan.
Misschien een idee om hier neer te zetten wat voor racegame je precies zoekt.
Dan weten andere Forummers misschien wel een leuke game voor jou.
Als je er wat aan had, graag gedaan.

Met vriendelijke groet,

Lijkt me geen goed plan gezien de overzichtelijkheid.

Citaat:

Caviamax schreef: (Bericht 31160976)
Ik zoek iets waar je sowieso de controls bij kunt switchen en geen circuit racen graag.

Ik doe deze op slot, als je nog hulpeloos op zoek bent naar een racegame met genoemde funcites: feel free to open a topic.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.