![]() |
Blur of Split Second
Hey,
Ik zou graag één van deze twee spellen kopen. Weet iemand of je de keys kunt verwisselen op de PS3? Dus bijvoorbeeld X gas geven is en O remmen? Ik kan het antwoord nergens vinden, hoop dat jullie me kunnen helpen-O- Caviamax |
Niemand??
|
Durven ze tegenwoordig nog spellen aan te bieden waarbij dat niet mogelijk is?
|
Het heeft er alle schijn van, want in de demo kan het niet....
|
Weet iemand misschien hoe ik contact kan opnemen met de makers van SS? Kan het niet vinden op hun site...
|
pak een boekje van een random spel en zoek het nummer op van playstation. bel even en vraag of het mogelijk is omdat je het niet kan vinden in het spel.
het nummer staat volgens mij ergens op een van de laatste pagina's en ze zijn zowat 24\7 te bereiken |
Citaat:
|
ja playstation heeft een helpdesk voor als er iets is. ik heb ze weleens gebeld omdat een game bij mij niet wou laden en hij gewoon nieuw was. ze kijken dan meteen voor je wat het probleem is en of ze kunnen uitleggen hoe je het op moet lossen.
je kan ze gewoon vragen of de game die mogelijkheid biedt daar zullen ze echt niet moeilijk over gaan liggen doen hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ken je niemand anders die het spel heeft (bijv. kennis/familie/buren/enz.)? Met vriendelijke groet, |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien een idee om hier neer te zetten wat voor racegame je precies zoekt. Dan weten andere Forummers misschien wel een leuke game voor jou. Als je er wat aan had, graag gedaan. Met vriendelijke groet, |
Ik zoek iets waar je sowieso de controls bij kunt switchen en geen circuit racen graag.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |