![]() |
Deo spuiten. Waar?
Hoi,
Als je deo spuit waar moet je het dan allemaal spuiten? Ik doe het alleen onder oksels. |
Voornamelijk onder de oksels.
|
oksels, na sporten vaak ook rug, en luchtje in hals en omstreken. Soms doe ik het ook nog bij de schaamstreken, het is wetenschappelijk bewezen dat de lucht die vanuit je oksels en schaamstreken invloed hebben of een vrouw op het eerste gezicht op je valt. ;)
|
Op de plekken waar het 't snelst stinkt. Oksels vooral dus.
Maar teveel deo is HEEL naar. |
Citaat:
Sanex deo roller vind ik goed, ruikt neutraal, is goedkoop en werkt bij mij perfect. :) |
Neutral roller is ook goed, daar ruik je namelijk niks van, dus kan het ook niet tegenvallen en nooit te veel ophebben :)
En inderdaad gewoon onder de oksels, bij de meeste mensen is dat wel voldoende. |
Ik doe het bij bijvoorbeeld bij gym altijd onder mijn oksels, maar bespuit ook gelijk eventjes mijn hele lichaam. Wel lekker fris geurtje natuurlijk. Oh en, er zijn ook mensen die spuiten deo op hun kleren. Dit heeft dus helemaal geen zin. Van sommige deo's krijg je zelfs witte vlekken. :P
|
De echte ladykillers sprayen hun ogen (y)
|
Ik vind deo niet lekker ruiken. (vooral vrouwendeo niet, AXE heeft wel lekkere geurtjes) en ik spuit ook echt alleen om zweet tegen te gaan onder de oksel. Eau de toilette FTW. Veelspuiters vind ik echt vervelend. Penetrante luchtverfrissergeur.
|
Dark Temptation van Axe is toppie
|
Overal waar het stinkt: in de mond, kont en natuurlijk oksels.
|
Ik vind dit eigenlijk maar een rare vraag, maar goed.
http://www.mydove.com.au/images/prod...ra_aerosol.jpg + een lekker geurtje en verder gewoon elke dag douchen. Deo gaat bij alleen onder mijn oksels. Ik meende ook dat het daarvoor bedoeld was... |
oksels
Axe en Vogue vind ik wel prima. Rexona vind ik toiletspray. |
thuis na het douchen.
|
Oh en ik gebruik stiekem meestal mannen-deo (Axe) omdat ik die van vrouwen meestal te zoet vindt. :D
|
Citaat:
|
Nah, geen Axe. Nivea is wel lekker.
Net als Dingaantouwtje, eau de toilette is het best^^ |
Ik haat deo. Vind het net luchverfrisser. gebruik liever wat lekkere eau de toilette, of parfum 's avonds. Zweet uberhaupt amper, tenzij ik heel intensief bezig ben, maar dan ga ik naderhand douchen...
|
Ik zeg: Neutral.
|
Ik hou van deze:
http://www.pinkmelon.de/wp-content/u...eb_teaser1.jpg Hij ruikt wel erg zoet, maar het is een van de weinige deo's die bij mij goed werkt. Wrs omdat de geur echt alles overheerst, maar ik ruik liever sterk naar kersensnoepjes dan naar zweet. |
http://static.letsbuyit.com/filer/im...ml_302914.jpeg
Paar spritzjes onder de armen, als ik uitga en veel sta te dansenzwetenrokensjansen even een extra op de bast. Verder niet, daar is deo niet voor :n |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit valt toch over het algemeen wel in de smaak. |
Citaat:
@Rysair: ja, bij de meeste mannen wel... |
Ik hou van Axe <3 gebruik het zelf om te douchen en als deo. Tenzij ik uitga en één douchegel/parfum/bodylotion gebruik.
|
Mijn deo is van Odorex/Neutral, en voorzover ik wist (tot 2 minuten geleden) gebruik je alleen deo onder je oksel, no matter hoe erg hij voor de hand ligt :s.
|
Citaat:
Die Dark Temptation.. Tja, het ruikt op zich wel goed, maar het houdt het gewoon niet uit. Spuit het aan het begin van de gymles ergens op, aan het einde stinkt het naar over datum chocola. |
Citaat:
|
Gwn oksels.. heb zo'n zilvergrijze Rexonafles. Afwisselen, werkt perfect :)
|
ik gebruik het altijd voor mijn oksels ;)
maar ik spuit het ook over mijn kleren heen ondanks dat ik ze elke dag in de was gooi! dan weet ik in elk geval zeker dat ik niet stink als ik bij iemand in de buurt ben.. daar heb ik zelf een enorme hekel aan |
Axe komt heel goedkoop over. Gebruik een deo zonder sterke geur voor onder de oksels en kies een lekker geurtje uit voor in je hals, polsen en een beetje in je nek. Zo krijg je ook niet dat er twee geuren gaan mengen en het geeft een betere indruk.
|
Offtopic: Ik vind jongens met veel (sterk ruikende) deo een geweldige afknapper, eigenlijk net zoveel als zweterige jongens. Koop gewoon een frisse, zacht ruikende deodorant en niet al die misselijkmakende wc-spray!
|
Ik heb altijd deze:
http://www.de.fa.com/uploads/tx_temp...tail_sport.png Om lekker te ruiken moet je geen deo gebruiken, als je daar teveel van spuit ga je stinken :o |
Citaat:
|
Ik gebruik zelf Vogue, bij jongens vind ik Axe wel oké, maar dat is al snel te veel, zoals bij mijn broer...
|
Ik gebruik meestal Dove, maar dan wel een roller want met een spuitbus krijg ik rode plekken en jeuk onder m'n oksels.
|
Na gym spuiten een paar klasgenoten nog eventjes wat deo op zich in het klas lokaal. Wat een gore lucht soms!!!
Of dan loop je door de stad en loop je achter iemand met zo'n deo of parfum walm. |
Iemand al ervaringen met de nieuwe Axe Excite (waar zelfs engelen voor vallen)?
http://popsop.com/wp-content/uploads...ls_fall_01.jpg |
Citaat:
Maar ik vind 'm niet verkeerd ruiken. |
Citaat:
ik vind um ook neit verkeerd. (y) denk dat ik hem blijf gebruiken |
Tja, blijft Axe hè. 1 spuitje en je ruikt hem tot in de hemel.
Maar toevallig heb ik hem wel staan, niet slecht eigenlijk. Niet zo'n grote reclame campagne als bij chocotemptation, maar dan ben je tenminste niet zo bevooroordeeld. Dus niet slecht, alleen een tikkie te aanwezig. |
oksels en roller
|
Citaat:
|
Alleen onder de oksels. Op andere plekken werkt het ook niet zoals het onder je oksels werkt. :D Maar ik doe het zelf ook hoor. ;d
|
Ik heb een roller van Nivea, die ruikt heel normaal, geen overdadige geur. En die gebruik ik alleen voor onder m'n oksel. Het gaat ook niet om de geur, het gaat om te anti-transpirant. Voor een geurtje ga ik dan liever voor eau de toilette (y)
|
Citaat:
|
Axe Excite ftw
|
Citaat:
|
Playboy Deodorant FTW
http://www.perfume2order.com/images/...7934_7628S.jpg(y) Spuit deze eigenlijk alleen onder mn oksels, en na gym ook een beetje op mn buik ;)(En in mn schoenen als ik 15 km ben gaan lopen of iets dergelijks :p) Heb hier ook nog de grijze Hollywood van:D Axe Excite is ook erg lekker inderdaad :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |