![]() |
Schoolfeestjes
Het zijn twee vraagjes.
1. Wat draag jij meestal op een (school)feest? 2. Wat doe jij meestal op een (school)feest? HET KAN OOK GEWOON OP GEWONE FEESTJES. |
Ik draag werkkleding, en ik sta achter de bar ofzo. :o
|
Altijd? Niet alle feestjes zijn hetzelfde. Ik doe aan waar ik zin in heb en wat er eventueel gepast is. Kerstfeestje bij mijn grootouders is netter dan het feestje van een vriend(in).
En wat ik vrijwel altijd doe is alcohol drinken. En voor de rest zijn er weinig overeenkomsten. Al is praten over larp ook wel een standaard bij de meeste van mijn vrienden, aangezien die zich meestal met dezelfde hobby bezig houden. Edit: oh de titel is schoolfeestjes, niet zomaar feestjes. Ik heb nooit schoolfeestjes gehad. Wel een klasfuif en internaatparties, maar dat is al zolang geleden... |
Oh hehe ik heb ook verkeerd geantwoord.
Ik kom niet op schoolfeestjes. |
Citaat:
|
Ik ging er eigenlijk nooit heen..
Heb ´t 1x geprobeerd om naar het grote kerstgala te gaan.. Er zaten 750 mensen op de school, maar op dat kerstgala waren maar 35 personen aanwezig.. viel vies tegen.. Sinds die tijd ben ik het maar niet weer gaan proberen.. |
Naar het kerstgala deed ik galakleding aan. Naar andere schoolfeestjes gewoon wat ik ook naar school aan zou trekken, maar dan wel altijd m'n nieuwste kleren.
En dan ging ik dansen met een groepje vriendinnen, of rondlopen en met mensen praten. |
Ik ben in de onderbouw nog wel eens naar schoolfeesten geweest, maar sinds de derde ben ik niet meer geweest. De meeste mensen gaan niet omdat het zo vroeg eindigt, anderen (waaronder ik) vonden er gewoon niet zo veel aan. Om die twee redenen is het altijd nogal leeg op de schoolfeesten. :D
Ik droeg gewoon een topje+strakke jeans of een jurkje, wat misschien onder uitgaanskleding zou kunnen vallen. Wat ik er deed, meestal gewoon kletsen/ beetje dansen met vriendinnen. Niet veel bijzonders. |
Op mijn middelbare school kon je tijdens de bovenbouw feesten bier etc. kopen, dus we gingen voornamelijk aan de zuip. We mochten trouwens ook binnen roken (in de school). Dat waren nog eens tijden (y).
|
1) net pak en das
2) drinken en hapjes eten |
Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat voor feestje het is! Schoolfeest draag ik meestal een jurk, en dans ik of praat ik gezellig met mensen. Op slaap-feestjes draag ik meestal een pyjama en doen film kijken enzo. Op andere soort feestjes drinken we en gaan we uit. Het is maar net wat je wil!
|
ik draag normalen kleren want ik ben DJ en niemand zied dus welke broek ik draag enzo zien allen me t shirt
|
Of achter bar, werkkleren
Of feesten, blousje & spijkerbroek, en schoolfeesten zijn de feesten om meisjes uit de lagere klassen te versieren ghahah^^ |
Op feestjes trek ik óf mijn mooiste jurkje aan (als het voor een feestelijke gelegenheid) óf dikke panty's en een niet te kort rokje en een niet te laag truitje (als het voor zuipen is). En als het voor een feestelijke gelegenheid is, ga ik kletsen en chips eten en nog meer kletsen en stomme YouTube-filmpjes kijken en taart eten. Als het voor zuipen is, ga ik zuipen. En giechelen. En klef doen met allerlei mensen.
|
Wij hebben op school meestal een thema... als zijn het meestal alleen de bruggers die zich ook serieus naar dat thema gaan kleden :P Meestal doe ik gewoon iets leuks of nieuws aan, en met het kerstgala natuurlijk een jurk ;)
En op onze schoolfeesten is er meestal niet veel meer te doen dan gewoon dansen, maar dat is dan wel supergezellig :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |