![]() |
‘Saaimbolen worden tot cymbalen in de ure des doods' #1227
dus
|
1234 :o
|
godverdomme heb ik gewoon toch weer een mooie titel weten te vinden. Het is een talent.
|
oh, jammer :(, waar heb je dat vandaan?
|
gerrit achterberg geloof ik.
|
mijn lievelings
|
Coel.
|
Zo.. ik ga maar slaffen, anders heb ik morgen moeite met wakker worden :o.
|
Carn je bent suf, ouwe bok die je bent! :(
En Myuki, viv is een forumster die afgelopen zaterdag in eindhoven uit was met wat onzintuig, ik zou mee maar last minute change of plans, en ze was al der spul kwijt en nu weet niemand of ze uberhaupt is thuis gekomen. Aangezien ze ook in grunn woont wist ik misschien meer, ofzo. Maar nee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je haar al gesmst ofzo?
|
Citaat:
Kwijtheid :cool: |
Ik vind het hartverwarmend dat jij zo begaan bent met medeforumers Ymir. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wist je trouwens dat ik RanC ooit aan de wiet heb geholpen? door mij is een oud forumicoon een stoner geworden, ik ben zo trots:cool: |
Citaat:
Je medemens helpen (y) |
:D ymirrrr
|
Citaat:
en stiekem ben ik een ontzettende softie en help ik alles en iedereen wat ik zie, tot aan de vlieg die in m'n koffie belandt :( |
Citaat:
|
Citaat:
en Viv redtdtdtdttdttdtdtdtttdtdt zich wel joh :) |
Citaat:
Ik wil weer stappen en dan bedoel ik buiten de tig concerten om :y En dat zal allemaal wel maar ik slaap pas weer gerust als ik weet dat ze veilig thuis is gekomen want ik had mee moeten gaan enzo. Zzz |
Citaat:
aww you're such a good guy :) |
en het feestje was zeer geslaagd trouwens, gisteren :o
|
en
|
Citaat:
:bloos::n Citaat:
|
iets van 10/15 ofzo :o
goeie vrienden <3 :o |
Zaterdag brengen wij de party hard met z'n drieën, aight?
|
nope. alcoholvrije week. en ik blijf überhaupt eens thuis dan.. :) ik ben al 8 maanden elk weekend uitgeweest :o
|
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffff :(
Dan ga ik wel solo, ik trek toch altijd mafketels aan :y |
Viv is wheezul toch? Is alles gestolen ofzo? En volgens mij heeft ze wel ervaring met overnachten op stations in d'r eentje, dus dat komt dan wel goed.
|
Citaat:
maarja, ook te hypocriet om nu te editen, fuck het. Anyway, hoi n000000dles <3 |
Whehe log ik in op de IRC-server van Wikileaks, blijkt mijn gekozen nickname één van de opperhoofden daar te zijn, iedereen begint me aan te spreken zowel in channel als in privé om nog meer leaks los te laten. wat. En die nick was niet eens registered :D
Zit ik straks met een geblindeerd busje voor de deur :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb je gevindt op hivjes en vleesboek trouwens, maar ik wist niet of ik je moest adden :o Je was altijd wel een van mijn meest favoriete DK'ers! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Hallo middeleeuwen!
|
Oh, Leslie Nielsen dood. Baww. :(
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
|
|
Aww Schrödinger kwam helemaal slijmen en kroelen en spelen en schattig doen <3
|
Wat, die was nog helemaal niet zo oud :(
|
Die freezeframes :'D |
Leslie William Nielsen (Regina (Saskatchewan), 11 februari 1926 - Fort Lauderdale, 28 november 2010)
84! |
maandagen. ik ben geen fan.
|
Godver, ik voel me echt zo beroerd, en het komt verschrikkelijk slecht uit ook nog :(
|
oei. Griepig?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |