![]() |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert
Een nieuwe! Simpel: Je luistert en beoordeelt het nummer van de vorige post en post dan zelf een nummer. Bovenaan het muziekforum staat hoe je een youtubefilmpje kunt embedden.
TedEdFred eindigde met |
Ben niet zo'n fan van RHCP, maar deze kan ik wel waarderen.
|
vind het een leuk liedje!
the used - Liar Liar |
Citaat:
Deze dus. Wel graag moeite doen om het op youtube of ergens anders te zoeken, zodat de volgende het meteen kan luisteren. |
Njah, misschien niet direct slecht maar klinkt mij iets te, nouja... infantiel.
|
^Niet bepaald hun beste nummer, maar het blijft retesexy natuurlijk. :o
ot: |
leuk liedje,
goede sound... alleen soms een beetje... saaie stem vind ik zo als je goed luisterd is die tekst echt GENIAAL hij vermoord iedereen die tegen zijn meisje zegt wat voor leugenaar hij is en begraaft die mensen in de tuin. i wont be lying when i tell you, that im a gardner im a man :evil: |
Ik heb niet echt de tekst geluisterd, maar ik vind het sowieso wel een leuk nummer.
|
Niet direct mijn ding, maar zeker niet onaardig. Wel: WTF, een taperecorder? :D
Hier: een Metallica cover van Blue Öyster Cult, heel gaaf gedaan. |
Ik houd totaal niet van Metallica, dus nee :p
Jeugdperikelen. |
Die kerel heeft een leuke stem. De muziek is niet erg bijzonder. Wel erg herkenbaar.
EDIT: Lol, dit is dat nummer van 'luilak hang je jas op'. :D |
Ja, goed! Hij heeft een leuke, maar aparte stem en de muziek is ook goed. Helemaal goed dus!
|
Dan moet je zelf ook een filmpje posten, anders kan de volgende niets beoordelen natuurlijk :).
|
|
Het voelt alsof iemand geweldadig zijn geslachtsdeel in mijn hoor heeft gepropt.
|
Citaat:
haha ktulu... van southpark :D mooie intro, verder ook wel ok liedje ben niet echt fan van metallica maar toch en van dit liedje word je spontaan blij :D begint pas echt rond 1:10 [filmpje][/ |
Mensen, leer embedden of ik haal jullie posts gewoon weg.
|
Not sorry
|
nou sorry maar de japanse backstreet boys zijn het niet voor mij...
echt verschrikkelijk! ringeding ding ringeding ding! weet niet hoe dat hier werkt maar normaal lukt dat wel op andere forums dus verwijder maar als je wilt schijt dr aan |
Oh gaaf die heb ik live gezien op Rock Herk!!! Waren toen echt blijkbaar helemaal hip in België, liepen daar ook wel een aantal pope of dope imitators rond. Nummer zelf is ook nog best lekker, ja leuk!
Beoordeel deze als je weinig tijd hebt: Beoordeel de versie in de spoiler als je veel tijd hebt: (Ik raad het aan, geweldig, heb deze show zelf gezien)
Spoiler
|
Erg ontspannen, best leuk.
|
Oeh supertof cowboy liedje :D
http://www.youtube.com/watch?v=OAMxTIZCpvw WAAROM DOET MIJN YOUTUBE FILMPJE HET NIET? |
Natuurlijk een geweldig nummer met een van de beste gitaarsolo's ooit erin. Kan ik niet anders dan lovend over zijn, ben ook heel blij dat ik volgend jaar naar Roger Waters The Wall tour ga :D
|
Wat eeen intro!
intro was best saai.. tot er tekst kwam geinig lieedje. |
Meh, generieke muziek. Ik moet wel zeggen dat ik erger had verwacht toen ik het plaatje zag. Dit valt nog wel mee.
|
Vooral de stem heeft iets ouderwets, wat op zich wel leuk klinkt.
|
Bij een nummer van Motörhead hoor je altijd direct dat het Motörhead is. Dat is voor mij in dit geval vooral een negatief iets, alles van ze lijkt echt zo erg op elkaar. Het is zo wel lekker om even één nummer te luisteren, dus ik vind het zo wel leuk, maar hoef nu de rest van de dag geen Motörhead meer te horen.
|
Leuk liedje, ik heb het snel effe gedownload en in mijn itunes bibliotheek gezet. Leuk clipje ook, ik wist niet dat er voor elke letter van het alfabet wel een drug was
|
Daft punk is per definitie goeiegoeie (Y)
Tubular Bass, fuck yeah! |
Niet onaardig, maar niet mijn muziekstijl. Zou wel toepasselijk zijn op de achtergrond van een game als Mirror's Edge.
En deze lekker in de geest van het seizoen :P : (met Alice Cooper aan de zang) |
Wel leuk om een keertje te luisteren voor de grap tijdens kerst, maar verder niets bijzonders. Maar daar is het denk ik ook voor gemaakt.
Om maar even in de kerstsfeer te blijven: |
Gaaf, al is het me vaak te jankerig (ik ken geen gitaartermen, dat iewiewiew).
|
Cool, dit is ook wel zo'n beetje wat ik in mijn itunes heb staan
|
Ik ken het nummer niet, maar het is een nummer dat door duizenden gemaakt kan worden, en klinkt al te herkenbaar zonder inspiratie.
Een klassieker :cool: |
|
Mooi hoor.. iets te funky voor mijn gevoel. Maar na een goed glas whiskey en een lekker sigaretje zal het vast beter tot zijn recht komen
|
Natuurlijk wel een gaaf nummer, al gaan voor mij eigenlijk alle nummers van Ten hier overheen.
|
Citaat:
|
Ik heb het nooit zo op de soort zang als Judas Priest heeft, maar dit nummer gaat nog wel.
|
Dat is un oud nummer of niet:$ , niet echt mijn stijl :$.
|
Ieder zijn eigen smaak. Toevallig krijg ik daarvan braakneigingen, maargoed dat ben ik hé?
|
Ah heel fijn een Buckethead luisteraar op Scholieren! Goede nummer keuze ook, erg jammer dat hij eigenlijk alleen maar in Amerika en Canada optreedt.
Nog even @irislovely: Dat nummer is een paar maandjes oud, net uitgekomen ;-) |
auteursrechtschending blablablageblokkeerd voor je land. Maar gelukkig zijn ze niet allemaal geblokkeerd.
Wel aardig, maar volgens mij heb ik een verragde versie gehoord. |
Toch raar dat ik hem wel kan luisteren zonder problemen en in hetzelfde land woon.
Hmmm.... Moeilijk, mijn verstand zegt dat ik dit niet leuk moet vinden omdat het niet bij mijn smaak past. Maar mijn gevoel vindt het een best leuk aanstekelijk nummer! |
Woon jij ook in België dan?
Mooi gezongen en gespeeld, maar een beetje te zeurderig voor mij. Oh en leuk dat je niet op je verstand afgaat ^^. Negeer de clip maar: |
Ik wil meedoen, maar dat Youtube-filmpjes plaatsen snap ik nogsteeds niet.
|
Citaat:
|
heeft niet een enkele metalhead de ballen om metal erop te zetten en dan bedoel ik echte METAL btw liedje hierboven is een 2 |
Die band is al lang bezig, maar nooit echt interessant geworden.
|
Lekker, tot er iemand gaat zingen. Ik hou wel van die muziek (behalve de zang, in dit geval)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |