![]() |
Saaie Freggles # 1228
Nou Sann maar ik bedoelde het wel, leuker dán! Dat is dus bij deze gerectificeerd!
|
Te laat, 5 minuten regel.
|
bleh
|
Maak muziek en lach, zorgen voor een and're dag!
|
Een goed vriendinnetje van me is een heet gingermeisje (y)
/nutteloze informatie |
Over de Freggles gesproken:
Ik lig steeds in een deuk om dit filmpje :D En het gingermeisje van gisteren had lang krullend haar, een prachtig figuur en niet teveel sproetjes. <3 |
Citaat:
|
Mijn achternichtje is ook een hete ginger. Helaas ziet ze dat zelf niet en heeft haar haar bijna zwart geverfd :') Nu is ze een lelijk emo meisje met veel te donker haar voor haar huidskleur.
|
Citaat:
|
Ik heb de mijne geleerd om 'r haar te verven met henna zodat haar natuurlijke haarkleur nog veel feller wordt :y
|
Citaat:
|
Gingerjochies zijn vaak maar raar. Vreemde snoeshanen.
|
Citaat:
|
Wat heb ik toch een hekel aan de columns van Joyce Roodnat. :')
|
Citaat:
|
|
Ja, gingermannen zijn zelden knap. De meisjes zijn dan tenminste óf heel knap óf heel lelijk, maar de mannen zijn bijna allemaal een beetje mwa.
Al is het ook wel een kwestie van smaak, want die ene vriendin valt juist heel erg op roodharige mannen. |
Citaat:
Haar naam doet me denken aan menstruatievocht - Sint |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar teksten zijn echt afschuwelijk. En ze krijgt er nog voor betaald ook. (n)
|
Ze had ook dat slechte interview met David Lynch.
|
Nou dat was voorstelling één.
|
Bedtijd, slaap lekker mensen.
|
gouii hoi! :d;d;:D dat was een prima scriptie bespreking in de kroeg :D
|
trusten sann! Brabant ftw jwz ntb!
|
Raar is dat altijd, als mensen die slecht zijn in hun werk toch een heel succesvolle carrière kunnen hebben. Die man van Marmaduke is ook zoiets, die stripjes van 'm zijn zo ongelooflijk niet-grappig en slecht getekend, maar toch worden ze al decennialang gepubliceerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
qua levensonderhoud :o |
Citaat:
|
En wat egon zegt ook, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He Noedel, ben jij al opgeschoten met je stedelijke monsters? Ik heb het plan om er vannacht en morgen aan te werken, maar ik zit nog steeds zo vastttttttttttttttt. Dus nu doe ik maar gestures en random objecten van m'n bureau, in de hoop dat ik zo op gang kom. Het is wel goed voor m'n schilderskillz op zich, maar echt nuttig voor de opdracht is het niet. :D
|
Het is overigens een flesje Sovjet-era jodium. <3
|
Citaat:
|
Hoe zit het eigenlijk met de deadline van die Artwedstrijd? Is die nog steeds hetzelfde?
|
Trouwens, dikke liefde voor Marmaduke.
http://4.bp.blogspot.com/_rpyxj2cXab...7114666019.gif Een hond op een skateboard. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Citaat:
dus van dit: http://3.bp.blogspot.com/_wVOEE-Vd2E...erzoek_les.jpg naar weer op school :( maar het plan was om gewoon om in onze stamkroeg een beetje met zijn allen wat te typen enzo. Maar er kwamen allemaal tweedejaars en derdejaars bij zitten en toen was het te gezellig om te scriptie werken |
Citaat:
dit is een naar gevoel :S |
Citaat:
En als je erop Googelt is dit de derde hit. :D http://www.29-95.com/time-suck/comic...duke-explained |
Citaat:
|
marmaduke :D opa en oma hebben daar een grote plaat / poster van. Maar ja, die hebben een dierenpension, dat is ook de enige plek waar het misschien acceptabel is.
|
Citaat:
|
|
Hee Carn, ik ben nu bezig met The Goblet of Fire, en ik heb twee vragen over de morele integriteit van Hogwarts.
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |