![]() |
Sarah McLachlan.
Wat vinden jullie haar beste liedje(s)? En wat vinden jullie van haar muziek in het algemeen?
Ik ben helemaal wild van "Prayer Of St. Francis", "Full Of Grace" en "Last Dance." (y) Jullie? Ripper (just curious) |
Ken het nog niet
|
Citaat:
jij kent haar vast van Buffy ;) |
Citaat:
Alleen al "Full Of Grace" was voor mij genoeg om haar album "Surfacing" te kopen (waar dat liedje dus opstaat, duh). :) Helaas heb ik niet de dubbel-CD ervan gekocht, dan had ik nu ook "Prayer Of St. Francis" op CD staan. :( Maar ja, op het moment van aankoop kende ik het nog niet..... :( Ripper |
JAAAA! Zij maakt echt mooie muziek! Ben intens fan van 'Adia' (of zoiets?) :)
|
k ken haar niet zo goed maar de 1 of 2 nummers die ik ken vind ik wel errug mooi (y):)
|
men ma heeft Surfacing, erg mooie cd (y) :)
|
ik ken alleen da nummer van Delerium waar ze mee zingt en das wel mooi
|
Building A Mystery & Adia.. meer ken ik geloof ik niet :o maar dat zijn mooie nummers.
|
Ze heeft een gruwelijk mooie stem, maar die muziek vinnik niet zo. Het is iets TE traag.
|
die net delirium is soepr koewl!
|
angel is echt mooi (zit ook in city of angels trouwens, en nog wel wat films, haha)
mijn zus heeft wat cd's van haar. ik vind het wel mooi, maar als ik het te vaak hoor, vind ik het wat minder worden. meestal, bij sommige nummers niet, maar de meeste wel *houdt nu maar op met onzin praten* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |