![]() |
Internet Security Suite
Hallo allemaal,
Mijn laptop is ineens heel traag geworden, en ik heb ik eens een programma: internet security suite, en ik kan het niet via configuratiescherm-> programma's en onderdelen verwijderen. het programma geeft telkes meldingen van virussen/trojanen en waneer je het wegklikt ga je naar de site. Wat moet ik doen? |
De starterspost van algemeen topic adware, spyware en virussen goed doorlezen en uitvoeren.
Ik denk dat malwarebytes een oplossing voor je zal zijn. |
Dat denk ik ook ;)
OVerigens is die internet security suite ook een virus ;) Dat je het eventjes weet :P |
Citaat:
Dank je voor je advies, had het programma gedownload. Na het scannen moest die opnieuw opgestard worden, sindsdien doet mijn laptop het niet meer. Hij geeft aan: stop windows instalatieschijf etc..... Wat moet ik doen??? |
gehoorzamen...
zoek die schijf op... Mij lijkt het dat je windows gecrashed is... Wat mij het beste lijkt, is om windows helemaal opnieuw te installeren... Op die manier ben je meteen van je virussen af... Moet je nog bestanden redden?? dan zou ik een versie van linux op een schijfje branden. (bijvoorbeeld Ubuntu) die stop je dan in de computer, en dan loopt ubuntu vanaf die cd, dan kun je de bestanden op je gemakje kopiëren naar een USB ofzo, en dan windows er weer opzetten... Het is ook mogelijk om windows over of naast de bestaande installatie te zetten. Maar dit lijkt mij niet de goede oplossing. Je hebt je bestanden dan nog (btw ook niet 100% gegarandeerd) en het virus is ook nog aanwezig... |
kan ook zijn dat de bootloader kapot is, dan moet je even je windows installatie schijf in je PC stoppen en "opstartlader repareren" of iets dergenlijke selecteren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |