![]() |
Verhuizen naar Essex(Engeland),
FYI: Ik ben 15;
Binnenkort verhuis ik dus naar Engeland, met m'n ouders. Dus dan zal ik alles hier wel achter moeten laten en van iedereen afscheid moeten nemen, dat is best wel kut hmm. Ik zal het hier in Utrecht wel missen, maar aan de andere kant vind ik het nog steeds leuk. Ik ben zelf Brits en ik kom dus regelmatig(vakantie) naar Engeland en de school waar ik dus naar toe gaat zitten veel vrienden dus ook op (: Alleen een jaar of mischien langer na mijn verhuizing naar Essex gaan we waarschijnlijk naar Auckland, daar kijk ik dus niet naar uit. Hopelijk gaat dat dus niet door. ---- (Note; ik ben wel in NL geboren. ) Vraag: Hoe zou jij je voelen als jij naar het buitenland moest verhuizen? |
In Essex is liefde een fles cider, tenminste dat heb ik gehoord
OT: Mjah, ligt er aan welk land. Ik heb het nu nog wel leuk in Nederland, ik ken iedereen hier dus ik zou niet graag weggaan. |
Citaat:
Voordeel voor Belgie Geen verschil in tijdzones Nadeel voor België Onverstaanbare accentjes (voor mij dan) Voordeel Australië; Een boost voor je Engels Nadeel; Tijdzones |
België, want ik heb niet echt de behoefte voor een boost in mijn engels.
|
Ik zou gelijk me tas pakken eigenlijk..
Ik weet dat me ouders naar spanje gaan.. En ik zal niet meteen meegaan, maar weet wel dat het waarschijnlijk niet heel lang zal duren:P Als ik thuis zou wonen zou ik wel gelijk meegaan. |
Ik wou dat mijn ouders naar Engeland zouden verhuizen. Ik zou zonder er een seconde over na te denken alles hier achter me laten en mee gaan. Maar goed, dat ben ik. Daar heb jij niks aan :P
|
Ik zou flink balen, Engelse vrouwen zijn niet zo mooi als de Nederlandse.
Maar andere landen...Denemarken vind ik wat hebben, Noorwegen is te koud. Australië te ver weg. In Antwerpen, Gent of Brugge wonen lijkt me wel wat. Is een mooie plek voor Bourgondiërs zoals mij. Maar goed, het belangrijkste voor de topicstarter is denk ik dat je snel een sociaal leven moet opbouwen om Nederland te vergeten. Ga op een sport, zoek een bijbaan, etc. Edit: Je gaat daarna misschien naar Auckland? Nieuw-Zeeland is volgens mij helemaal geweldig. Prima weer over het algemeen en een geweldig landschap voor activiteiten buiten de deur. Tuurlijk moet je wel nieuwe vrienden maken, maar de beste vrienden maak je pas in de adolescentie, so no harm done. |
Het ligt eraan welk land. Nu zou ik nog niet willen, ik zou eerst in Nederland mijn school willen afmaken. Daarna zou ik het wel leuk vinden!
|
Vind het meer gepast op W&W.
|
ik zou het niet willen.
aangezien mijn ouders nogal ouderwets zijn, als ze dat zouden doen zouden ze naar een of ander gat gaan in frankrijk wat niet veel groter is dan een boerderijtje of 10. en dat is dus echt niets voor mij. Ik heb al eens 2 jaar in het buitenland gewoon van mn 4de tot mn 6de, dat was nog wel te doen, maar nu zou ik het echt niet meer willen sowieso niet omdat ik echt een bepaalde opleiding wil hebben etc. En eerlijk gezegd, ookal heb ik hier zoveel problemen, zou ik nederland toch niet uit willen. Mn ouders weten het ook wel, en ze willen sowieso wachten tot mn broertje 18 is(is nu bijna 12) omdat hij op speciaal onderwijs zit wat in het buitenland niet overal is. En ik heb ze gezegd, als ze nu gaan dat ik nog n jaartje of 2,3 bij mn nicht of oma ofzo ga wonen en drna wou ik toch altijd al het huis uit. New York of Miami ofzo of Sydney lijkt me wel vet, maar daar kun je weer zo lastig socializen. Ik wil wel zeker weten weg van waar ik nu woon, en ergens helemaal overnieuw beginnen waar ik (eigenlijk bijna)niemand ken. (maar dat is om andere problemen) Eindhoven vind ik echt n gave stad, ook omdat daar zoveel te doen is mbt kunst en cultuur etc. maar dat is weer zo dichtbij waar ik nu woon. En Maastricht vind ik ook vet, maar daar zit je weer zo ver van de rest van Nederland af. Nee naar het buitenland verhuizen zou ik niet meer willen, maar een wereldreis maken op jonge leeftijd, zoals laura dekker maar dan zonder zeilboot ofzo, dat zou ik zeker wel willen!! |
Ik zou het niet heel leuk vinden.
Maar als ik de taal kon spreken zou het meevallen, maar het moet wel op een redelijke reistijd met Nederland liggen (dus bijv. België). Met vriendelijke groet, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |