![]() |
Dvd's, boeken
Wegens een chronisch tekort aan kastruimte, en omdat ik wel wat extra euro's kan gebruiken, biedt ik bij deze een deel van mijn dvd's aan! Alles in goede staat. Dvd's 3 euro per stuk, op de boxen mag je bieden. Het is handig als je me een pm stuurt, hier reageren kan natuurlijk ook maar de kans bestaat dat ik morgenochtend ben vergeten dat ik dit heb gepost ;)
About a boy Armageddon Along came polly Bruce Almighty Burn after reading Butterfly effect Cujo Finding Neverland E.T. Elisabethtown Something's gotta give The Holiday Music & Lyrics Definitly maybe Good Will Hunting (steelcase) Kissing a fool Lost in Translation He loves me, he loves me not Requim for a dream The good girl Trainspotting Meet prince charming Pearl harbor flightplan rules of engagement memento the devil wears prada xXx Verder heb ik de volgende boxen te koop: Legally blonde 1 & 2 (2 dvd's in een kartonnen hoes) Desperate Housewives seizoen 1 en 2 Buffy the vampire slayer seizoen 1 Charmed seizoen 1 en 2 Planet Earth En ik heb de boekenserie Wetten van de Magie compleet. In uitstekende staat, ongelezen. 12 boeken. (proloog t/m 11e wet). Morgenochtend zal ik nog even kijken van welke boeken ik verder bereid ben afscheid te nemen. |
Planet Earth - 10? :D
|
Die wetten van de Magie (in de reeks zo slecht dat het goed wordt ;) ) zijn die in het engels? Zo ja verkoop je ook losse delen?
En wat wil je hebben voor Fawlty Towers? |
Citaat:
|
Citaat:
Fawlty towers is in nieuwstaat (ik heb hem ooit eens gekocht en toen bleek ik hem al te hebben), 10 euro? |
10 Euro is prima, en de boeken wil ik alleen in het engels dus die moet ik dan niet,
|
Prima, ik stuur je vanavond of morgen even een pm :) ik ben nu nl mobiel
|
About a boy
Butterfly effect Fiding neverland Good will hunting the devil wears prada 15 euro inclusief verzendkosten? |
Citaat:
|
Lost in Translation zou ik graag willen.
Evt heb ik ook belangstelling voor wat delen van de Wetten als je er toch los wil verkopen. Ik heb ongeveer de helft van de serie, maar exact welke delen weet ik niet (iets van 1-3 en 6-7 oid). Als je het zou willen moet ik gaan zoeken in welke doos ze zitten, dus laat maar weten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |