![]() |
Dr. Horrible's saaing along blog #1230
voor carn.
|
we keken dat ook altijd, tijdens de minor animatie :o dat waren de lessen. Gewoon dat kijken. En lachen. En dan een beetje animeren. En weer kijken.
|
Citaat:
|
Dijen.
|
Wie dit leest is een dij.
|
What do you say to the dij?
|
Citaat:
|
Uitdijen. Dijkdoorbraak. Dijsselbloem. Andijvie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of ze hadden gewoon wat gave verhalen in de Harry Potter verse bedacht; dan konden boeken en films prima naast elkaar (Y)
|
Citaat:
|
Uice, iemand verandert niet 'zomaar' in een kat, Anderling is een faunaat.
Juist als je het boek niet hebt gelezen heb je minder achtergrondinformatie, en lijkt alles random. |
Volgens mij ben ik ziek aan het worden -O-
|
|
Nou sinterklaascadeaus zijn binnen, net als een kerstoutfit (want het was écht nodig om die nu te kopen :y) en hele mooi zachte leren handschoenen om lekker warm te blijven de aankomende dagen <3.
|
Volgens mij is het doel van Harry Potter gewoon zoveel mogelijk mensen zoveel mogelijk entertainen. Dan kan je het nooit iedereen naar de zin maken. Als ik denk: zo, ik ga een Harry Potterfilm (oh, die spaties, Harrypotterfilm, harry potterfilm, harrypotterfilm, harry-potterfilm) kijken, dan wil ik gewoon een leuk verhaaltje met wat getover en drama en verwikkelingen en begrijpelijk maar niet al te voorgekauwd. Als ik diep na wil denken of zo kijk ik wel wat anders.
|
Die armen van trollface altijd <333
|
Citaat:
|
zo, de laatste hand gelegd aan le surprise.
|
Het is 'ik realiseer me' of 'ik besef'.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
jeuj, utrecht van 0-1 naar 3-1 binnen een half uur <3
|
Citaat:
|
Wij eten vanavond erwtensoep :cool:
|
Nieuw soort leven ontdekt
Toegevoegd: woensdag 1 dec 2010, 19:56 In Mono Lake, een giftig meer in Californië, heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA nieuw leven ontdekt. Het gaat om een soort bacterie. In Mono Lake is normaal leven bijna niet mogelijk. Het zit vol arsenicum. De gevonden microbe heeft andere eigenschappen dan al het andere leven op aarde. Bouwstenen Volgens betrokkenen moeten alle leerboeken over biologie en leven herschreven worden. Al het leven op aarde bestaat uit zes bouwstenen: koolstof, waterstof, stikstof, zuurstof, fosfor en zwavel, of het nu gaat over dieren, mensen, planten of microben. Onze hele visie op leven is gebaseerd op deze combinatie van bouwstenen. Oersoepen NASA wetenschapper Felisa Wolfe Simon gaat morgen bij de NASA bekendmaken dat haar bacteriën uit het Mono Lake geen fosfor maar arsenicum als bouwsteen in het dna hebben, iets dat bij al het andere leven dat wij kennen niet bestaat. Voor de NASA zoektocht naar leven elders in het heelal is deze vinding ook belangrijk. Want als leven niet louter afhankelijk is van de zes bouwstoffen, zoals zuurstof en waterstof, dan is de kans dat elders in het heelal levensvatbare organismen ontstaan ook waarschijnlijker geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee, als ik google op 'erwtensoep' vind ik alleen maar plaatjes van soepen die helemaal niet op de onze lijken :confused:.
|
Citaat:
|
ik wilde alvast quorn en vlees marineren, maar mozman snijdt zijn nasivlees altijd eerst nog voor (ja, dan gaat hij al die stukjes nog een keer snijden), en daar heb ik dus mooi geen zin in he!!!!!!! en dat moet eigenlijk vóór het marineren. wat een beslommeringen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en haha, 3-2. wat een chaos :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Order of the Phoenix was trouwens wel de eerste die niet constant voelde alsof hij heel krampachtig probeerde het hele boek samen te vatten.
|
Een boekverfilming is niet hetzelfde als het boek vertellen in filmvorm, het moet op zichzelf staand ook goed zijn. Robin Hood is niet echt een vos, maar dat maakt voor Disney's interpretatie niet uit (niet dat ik Disney's Robin Hood goed vind, maar je snapt het punt).
|
In de films mis je imo wel het goed uitgedachte verhaal en de details die in de boeken kloppen. In deel 7 (film) merkte je dat best wel. Dat ze dingen uit gaan leggen die in de boeken al vanaf boek 1/2/3 duidelijk zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zo, mijn ziekheid is redelijk weg, maar ik hoest me wel nog een ongeluk.
En verder ben ik heel erg vrolijk en vier ik dat ik mijn stem weer helemaal terug heb door al de hele avond mee te zingen met m'n muziek <3 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |