![]() |
wetenschappen of humane?
Hallo,
ik zit al een tijd te twijfelen of ik mijn studies in wetenschappen zou verder doen of humane zou volgen, ik ben namelijk zeer geïntereseerd in psychologie en zie mijzelf wel als psycholoog, maar ook doe ik enorm graag wetenschapsvakken zoals chemie en fysica, bio iets minder. Ik denk dat als ik naar humane zou gaan ik de 5u wiskunde en de 2u wetenschapsvakken teveel zou missen, aangezien ik ze zeker aankan, ook zie ik mezelf nog niet echt als wetenschapper in bv. chemie, fysica, bio of dergelijke, dus is er iemand onder jullie met dit beroep of die er iets meer over weet? mvg |
Is dit dan niet iets voor jou? http://www.studeren.uva.nl/psychobiologie
Bij de Neuroscience-masters zitten heel veel mensen die "de chemie/fysica in je hoofd" bestuderen. :) |
Citaat:
|
De vraag lijkt me simpel: Hoe moeilijk is het om met een wetenschappelijk profiel een psychologiestudie te gaan doen? Als dat gewoon mogelijk is (of dat met keuzevakken makkelijk gemaakt kan worden) zou ik je adviseren voor de wetenschappelijke richting te kiezen om later bij het maken van je studiekeuze alsnog voor psy te kunnen gaan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |