![]() |
Hopfaldera, de Saaitjespolka #1232
Ha.
|
Maar nog een keer, anders staat ie daar maar.
Ik vind het maar jammer dat Christopher Hitchens binnenkort doodgaat. Hoe vet als je dit op je website zet als aankondiging van je kanker: I have been advised by my physician that I must undergo a course of chemotherapy on my esophagus. This advice seems persuasive to me. I regret having had to cancel so many engagements at such short notice. |
|
Goeie titel is dat zeg.
En nu ben ik echt weg. |
Is een esophagus een slokdarm?
Dat is ook de smaak kanker die Adriaan heeft, ocharm. Adriaan van Bassie dus. Mus. |
Ja, dat is het.
Op zich wordt kanker daar vaak wel vroeg ontdet. Dan kun je het nog laten opereren en kunnen de kansen zich keren. (het voelt wel een beetje raar om hierover op rijm te praten!) |
Ik moet altijd een beetje huilen en vomeren
van die reclamebanners van IMVU een soort online SIM kun je dan creëren sugababesguidettestylo, echt boehoe |
Citaat:
Het zou jammer zijn als het niet zo was. |
Citaat:
|
Oh dat kan, ik heb hun site
al geruime tijd niet meer gecheckt op updates mihih. En nu heb ik een kruik. Voor op mijn buik. |
Bassie is in het echt maar een treurige lul
Kinderen kennen zijn catchprhase niet meer en hij vindt het broeikaseffect flauwekul |
waarom wordt er hier in rijm gesproken?
en dan nog met haardpoëzie het is meer een vieze brij van woorden koken dan woorden en gevoelens met adhesie die anders in je hoofd blijven rondspoken |
Bassie en Adriaan waren altijd al twijfelachtig
hun grappen zo stom, maar zijn neus was wel prachtig. |
Het was vooral de spanning die (vooral vroeger) serie zo goed maakte.
Daar keek ik als kind graag naar, ook als ik noten kraakte. |
Oh, zijn jullie alweer in rijm vervallen?
Dat was me nog niet eens opgevallen. |
Eigenlijk keek ik nooit tv,
maar soms met vriendinnen mee. Zij hielden van Bassie en Adriaan maar voor hun zou nooit de tv aan gaan. Mijn ouders vonden ze te ontraditioneel dus ik waardeerde ze ook niet zo veel. |
Op pizza
rijmt werkelijk nietsa. |
Die serie dat ze steeds een pakje
moesten opsporen in telkens een ander land dat was zo spannend als een kakje, duizend guldentjes en 'n diamant |
Wil je een pizza
dan moet je er voor fietsa |
Je kunt een beetje valsspelen met pizza
door het te laten rijmen op niets, ja of door te rijmen met fiets, ga of op iets, tja. |
Citaat:
|
Herman Finkers is een held
hij heeft echt ZO'N zak met geld :cool: |
probeer eens in het engels orange
|
Op Sarah rijmt alleen capibara.
Op Moz rijmt bruineberenbos. Op N00dles rijmt poedels. Op Etmakas rijmt vlinderdas. Op Uice rijmt alleen Nietzsche. Op Macrador rijmt Rotjeknor. Op Rode Panda rijmt Rwanda. |
Dat heeft hij dan niet aan zijn website uitgegeven.
Maar dat is ook niet het belangrijkst in het leven. |
Haha in mijn hoofd rijmt Uice
Op vanalles, zoals poes, of flamoes, of schapendoes of appelpeerbananenmoes. |
Uice spreek je uit als Ooze
Ook ik ben die mening toegedaan En daarop rijmt ook weer flamoes En ja, ook moes. Van appelbeerbanaan. |
Op Ooze
rijmt frambozen. Op Oes rijmt kangoeroes. |
Wat ik dit jaar wil krijgen in mijn schoen
na het zien van zeker beeldmateriaal Is een tregging in 't pistachegroen Met bijpassende oorringen, dat is het hélemaal |
Ik ben nu wel nieuwsgierig door welk beeld
jij dat verlangen hebt ontwikkeelt! |
Op Lifestyle kun je het terugvinden
Het zal je zeker opwinden |
Citaat:
Dus het rijmt inderdaad op Nietzsche. |
Citaat:
Hoewel hij wel beter was dan die in Amerika, die serie was echt een banaan. |
Citaat:
maar die tregging kleedt wel af. Het maakt hem zeker niet log. |
Het is ook creatief dat hij alles zelf fabriceert
dat heeft hij misschien van zijn moesje geleerd. Behalve zijn kleding lijkt hij een beetje op mijn oude buurman. Die junk was, weet je. |
het is nostradamus!
ja toch! :Y of een raam. Dus. |
Citaat:
En sociaal heb je het ook niet heel druk kun je beter elke dag een uur wandelen door wouden en kleding maken origineel van stuk dan maar telkens thuis te zitten en op de tv te vitten. |
Ahhh, een vers pak sneeuw. Gelukkig heb ik voer voor de hele dag in huis, (Y).
|
Citaat:
en wie wil tv kijken, als hij ook wandelen kan? Misschien is hij een soort Jan Wolkers, met zijn achtertuin "Kijk, een zeldzame, giftige sluipwesp in mijn kruin!" En vindt hij alle beestjes schattig en mooi en lief en regen hoogstens nattig. Misschien leest hij zijn buurkinderen mooi voor want dat kon mijn buurman ook, hoor. Als hij niet aan 't drinken was kroop hij zachtjes door het gras om ons kikkertjes te laten zien en vogelnestjes bovendien. Onze andere buren waren wel netjes maar zaten bepaald niet vol met pretjes. Nee, die waren dodelijk saai en wij maakten altijd te veel lawaai. Ik had liever mijn buurman, al was hij een junk, dan de andere buren, want die waren kei eigendunk. |
Ik wil hier ook verse sneeuw,
maar dat duurt nog even... Er zat hier in de tuin een (dikke) meeuw, maar die ga ik geen eten geven :nono: |
mijn vader en zus kijken naar walrussen die elkaar afslachten
terwijl mijn moeder iemand aan de telefoon condoleert ik ben heel kinderlijk naar cadeautjes aan het smachten volgens mij doe ik iets verkeerd |
Hier sneeuwt het lekker door
en alles wordt mooi wit. De weergod heeft het beste met mij voor terwijl hij op de wolken zit. |
Dit wordt vast een mooie kerst
de zon op zijn mooist en de sneeuw op zijn verst. Ik ben al de hele dag liedjes aan het zingen over sneeuw, Palestina en andere kerstdingen. |
Wat een mooi gedichtentopic dit. :y
|
|
Rijmen is niet iets wat ik goed kan, maar ik doe een poging, want ik wil geen ban :p
|
Maagzoer
is een hoer |
Citaat:
Of erg veel om beestjes geeft. Hij is meer van de electronica op zijn wandelingen na. |
Citaat:
|
Mijn broer, zijn vriendin en hun dochter komen niet vanwege het weer
Dus Sinterklaas is een week verplaatst, vanwege het weer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |