![]() |
lengte
hoi,
ik vroeg mij zo af.. wat vinden meisjes van lange jongens, nou weet ik wel dat het meestal positief word gezien als iemand 1.90 is ofzo. Maar watnou als je 2.00m bent? merkt zelf tenminste dat veel meisjes die ik leuk vind zo klein zijn dat dat amper praktisch is en het er gewoon raar uitziet als ik er langs loop :P duss.... meningen.. kom ma op |
Mijn vriend is redelijk lang maar dat ben ik ook wel, dus dat gaat goed samen :P
Hoewel ik me kan voorstellen dat het kut zou zijn als ik wat aan de kleine kant zou zijn. |
Ik denk dat de verhoudingen wel belangrijk zijn. Niet een lange slungel, snap je.
|
Ik vind lange jongens leuk (tenzij het echt enorme slungels zijn, maar ik ken ook redelijk wat dunnen lange jongens die ik ook leuk vind, maar die komen niet als slungels over), maar ik ben zelf dan ook bijna 1.90 ;)
|
De kleding die je draagt en hoe je jezelf beweegt is van groot belang. Als je erg smalle broeken en te kortje shirtjes aan doet als iemand van 1.90, kan het zijn dat je er nog langer uitziet dan iemand van ruim 2m.
Ik ben zelf rond de 1.95 en waarschijnlijk zal ik de 2m niet meer halen, maar ik vind het wel prettig dat ik niet steeds naar beneden hoef te kijken. Het is wel mogelijk om zo'n relatie te hebben, ik zie dat soort stelletjes dagelijks, maar ik vind het gewoon lastig/onpraktisch. Overigens vind ik het wel raar staan als het meisje veel groter is dan de jongen. Een jongen mag daarentegen wel een kop groter zijn. |
Ik ben maar 1.66m maar kan ondanks dat, lange jongens toch best leuk vinden.
Het gaat meer om iemands uitstraling en hoe diegene met zijn lengte om gaat. Ik kan bijvoorbeeld erg slecht tegen jongens die krom lopen, omdat ze gewend zijn dat ze altijd moeten bukken. Als je een beetje zelfverzekerd over komt en je uitstraling spreekt me aan, is de lengte dus geen bezwaar. En ja, het is wat onpraktisch, maar daar kom je ook wel uit hoor ;) |
nou ik ben 2m lang en toch niet echt een slungel of heel smal... doe flink veel aan krachttraining maar dat is dus ook al weer onhandig.
dadelijk ben ik heel erg lang EN behoorlijk breed... ik vind zelf dat 2m een beetje te veel van het goede is geweest. |
Citaat:
In de liefde maakt lengte toch helemaal niks uit. |
Citaat:
Beter breed en lang, dan dun en lang zou ik zeggen. |
ja maar dat heb ik dus ook... dat mensen mij meteen lomp enzo vinden... terwijl dat dus echt niet is
|
Citaat:
|
Ik ben zelf een meisje van 14 en ben 180cm, daar ben ik wel erg onzeker door, ik vind het altijd zo raar als je dan naast een jongen staat die kleiner is.
Dus nee, ik heb liever jongens die langer zijn dan ik. |
en die kom ik dus echt zelden tegen :P
maar als ik een leuk meisje tegenkom van rond die lengte denk ik toch van... kijk dat zou nou echt ideaal zijn |
Citaat:
En het ligt idd ook aan hoe iemand is en hoe hij zich kleedt. En ach, met mijn lengte heb ik niet heel veel kans op een kleinere jongen :P |
Ik vind persoonlijk jongens van rond de 1,85 het mooiste, en dan liever niet langer, eerder korter. Ik ben dan zelf ook 1,67 wat niet behoorlijk lang is (in Nederland). Ik heb dus liever een kleinere jongen dan een grote.
|
Mijn vriend is even lang als ik. Ik ben 1.83 ongeveer, ik zou het niet erg vinden als een jongen nog een stuk langer zou zijn. Als ik even uitga van een situatie dat je bijvoorbeeld bij uitgaan een meisje tegenkomt dat jou leuk vindt, zou ik gokken dat het over het algemeen ook langere meisjes zijn. Niks mis met lange jongens, vind ik. :)
|
Citaat:
(Al is het wel zo dat ik me nooit comfortabel voel met hakken, omdat ik bang ben dat ik dan wel héél lang ben) |
Citaat:
|
@Sassiefje, dat bedoel ik dus ook, ik draag nooit hakken.
En ik ben ook niet echt het type voor kakschoentjes, maar stoere pumps ofzo zou ik wel willen, maar doe ik nooit omdat ik dan nog groter lijk.... |
Ik zal zelf zo'n 1.86-1.87 zijn (op paspoort staat 1.85 maar is al tijdje terug, denk dat ik toch nog 1-2cm gepakt heb in de afgelopen 2 jaar, ookal ben ik nu 21 jaar), alhoewel dat misschien niet 'echt' lang is, heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Mijn huidige vriendin is zo'n 1.64, zo'n goede 20cm kleiner dus. Heb ook weleens gerotzooid met een meisje van 1.55 (als ik het me goed herinner hehe, iig onder de 1.60), dat was 30cm verschil en dat was ook geen enkel probleem. Als jij een meisje vindt van 1.70-1.80 vindt dan zit je goed, alhoewel korter wss ook wel kan.
Kijk bv. naar wat Volk zegt; daar zit grof 40cm verschil tussen en dat schijnt ook geen probleem te zijn. Ik kan me wel enigszins voorstellen dat als je 2.20 bent ofzo, dat een meisje van 1.50 het niet zo snel gaat worden (of misschien wel, dacht dat 40cm verschil zoals bij Volk ook nogal onpraktisch was, maar ik heb verder geen ervaring en redeneer dus alleen vanuit voorstelling/verbeelding en Volk zegt van niet dus dat zal dan meestal ook wel niet het geval zijn). 2m moet je je iig geen zorgen om maken. |
als ik gewoon recht sta, en mn vriendin staat ook recht tegen me aan, dan raak ik met mijn kin haar hoofd nog niet. Meestal als ze me een kus geeft gaat ze een beetje op haar tenen staan :D.
Ik ben trouwens ongeveer 1,98 meter. zij stukkie kleiner (weet niet exact hoe lang) maar het gaat goed, we zijn al 8,5 maanden samen en totaal geen last van het lengte verschil. |
Ik vind een jongen die kleiner is dan ik nog eerder een probleem, als lengte al een probleem moet zijn.
|
ik ben zelf 1.75 en mijn vriendin 180 ik merk 't soms wel maar 't zijn haar bene dus in bed maakt 't niks;)
|
Ik ben bijna 18, en 1 meter 95, en toch heb ik nog maar 1 meisje gehad...
Dus ik denk dat er wel meer voor nodig is om de meisjes als een blok voor je te laten vallen, dan alleen lengte :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik merk vooral dat wanneer jongens onzeker zijn over hun lengte, dat ze met hun schouders naar beneden gaan lopen, en een hele slechte houding aan nemen. Dit moet je dus vooral niet doen! Al denk je misschien dat je te lang bent, ga vooral niet proberen om kleiner te lijken. Want dat vind ik dus echt helemaal niet aantrekkelijk, en ik denk meer met mij. En er zijn heus wel meiden die op jongens van 2 meter vallen. Gewoon zeker van jezelf zijn, en dat een beetje uitstralen. ;)
|
Ik hou wel van lange jongens, heel veel meisjes waarschijnlijk wel. Het zou, lijkt mij, vervelende zijn als je 1.60 m zou zijn. Ik ben zelf 1.75 m en het zou mij niet uitmaken.
|
Ik heb liever een lange kerel ja. Gezien dat ik zelf 1.78m ben, is dat wel zo handig. Voor het gevoel van bescherming wat ik dan wel zoek heb ik liever iemand die groter is dan kleiner.
|
Ik ben 1,75. Liever 20+ verschil, dan 5-.
En stiekem is dit een L&R-topic. |
Citaat:
we hebben zelfs een geheimtaal en geheim clublidschap |
Ben zelf 2 meter 7. M'n laatste vriendinnetje was 1.67 en m'n huidige 1.75 en het is nooit een probleem :) heeft zelfs wel wat als je samen erom kan lachen en dat ik dr kan optillen en ronddraaien ^^
|
Een jongen moet niet veel groter dan mij zijn Blegghh xD
ben 1.75 of zo dus tjaa:P |
Citaat:
|
Ik baal ervan dat ik zelf 1,75m ben, want ik heb veel pumps en laarzen met hakken en dan ben ik altijd langer dan mijn vriendje (hij is 1,80m). Lange mannen zijn tof. (y)
Maar aan de andere kant heeft het wel zo z'n voordelen om lang te zijn. Mensen vinden altijd dat ik opval in een groep mensen, en of dat komt door mijn lengte weet ik niet, maar goed, opvallen is wel prima. En muh, dat iets er raar uitziet is toch niet relevant als je verliefd bent? Boeie. Ik baal er dan wel van dat ik vaak langer ben dan mijn vriendje, maar soit, uiteindelijk houd ik keiveel van hem en dan maakt het écht niet uit dat hij langer of korter of weet-ik-veel-wat is. |
1.75 is toch niet zo lang? En idd wat maakt het uit als je langer bent dan je vriendje? Ik vond het wel handig dat mijn vriend sowieso iets kleiner is. Hoef ik me nooit meer druk te maken welke schoenen ik aantrek als ik naast hem loop, want langer ben ik toch wel ;)
|
Nou, ik wil me absoluut niet lomp voelen in mijn relatie en dat voel ik me sowieso als ik langer ben. Zelfde reden dat ik geen breekbaar jochie hoef. En ik weet dat dat zowel oppervlakkig is als toch wel een iets diepere ondergrond heeft.
En eerlijkgezegd vind ik het gewoon niet zo mooi staan bij stellen om me heen waarbij het meisje meer dan 5 cm langer is. Dus die schoenen kunnen in mijn ogen toch heel wat uitmaken ;) Maar dat geheel terzijde -O- |
Ik heb liever dat mijn vriend goed bij me past en lief voor me is, dan dat ie 10 cm langer is. Maar misschien dat dat komt omdat ik zelf bijna 1.90 m ben, en mannen die een stuk langer zijn, zijn vaak enorme slungels en dat vind ik er een stuk breekbaarder uitzien dan mijn eigen vriend. Achja gelukkig mag iedereen die dingen zelf kiezen ;).
|
ik ben 1.72 met 16 jaar, mijn vriend is 1.75 ofzo...scheelt dus niet veel als we naast elkaar staan. maar heb er totaal geen moeite mee :D
|
Ik zag een keer een stel en de vrouw was bij wijze van spreke dubbel zo lang. Ik overdrijf wel een beetje, maar dat ziet er niet echt goed uit. Het is misschien niet politiek correct, maar ik vind dat de vrouw niet veeeel langer moet zijn. Maar het is niet moet, natuurlijk, maar het "klopt" niet. Maar ja, sommige kleine mannen vallen nou eenmaal op lange vrouwen en andersom.
|
Ik ken eigenlijk geen mannen die kleiner zijn dan ik, behalve dan sommige bejaarden en kinderen. Dus ik zou niet weten of ik daarop zou kunnen vallen. Lang is in elk geval geen probleem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |