![]() |
Hoesten is niet saaixy #1233
*O*
En ik kan het filmpje niet vinden :o |
ik heb van de sint een vogelhuisje gekregen voor in mijn toekomstige riante tuin en... een hamstertje! :bloos:
|
|
en een blikopener :Y:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je een hamster? :D Was het gezellig?
|
Ik krijg al de hele ochtend service-smsjes binnen van Hi dat mn toestel nog niet leverbaar is :( :facepalm:
|
wel apart om cadeaupapier open te scheuren en dan aangekeken te worden door 2 kleine kraaloogjes :bloos:
|
|
was de hamster ingepakt?
|
Toffe beestjes zijn dat.:cool:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hamster!
|
Citaat:
|
ze was 5 minuten vantevoren in een minihokje gestopt en toen ingepakt :D
|
Heeft ze al een huis?
Als je een hamsterhok koopt moet je wel opletten dat er niet van die gaten in de buitenmuren zitten om buizen in te doen en dat je daar dan zo'n stop in doet, want die beuken ze er gewoon uit. Hamsters denken for some reason altijd dat ze beter achter je koelkast kunnen wonen dan in hun hokje. |
Citaat:
Ik zag het voor me als een klein spartelend zacht pakje met wat luchtgaatjes erin :D |
Heb je met het pakje geschud? :D
|
Citaat:
En dat je dan heel enthousiast dat papier erafscheurt en de hamster een zwieper geeft en hem zo per ongeluk door de kamer laat vliegen. |
Citaat:
Dn Desire HD: http://images.fonearena.com/blog/wp-.../Desire-HD.jpg |
Of er te hard in knijpt om te voelen wat het is en dat het dan zoiets wordt als die nare filmpjes met konijntjes doodknijpen uit China :(
|
Ik vind het een goed filmpje Uice :cool: Alleen die lach aan het einde kan echt niet, natuurlijk.
|
Citaat:
Nice :) |
ik was nooit zo van de huisdieren. Ik had een konijn genaamd Wim. Later een wandelende tak, 'Takkie'. En 2 schildpadden maar die waren echt intens stom.
|
Dit is trending nieuws in de UK en HOEST related:
Jim NAUGHTIE (huhuh) probeert z'n spreekfout op te lossen met een kuchje. :D |
Ik had katten; Scheetje en Nippertje.
En twee wandelende takken: naamloos. En een guppie: Potvis, maar die werd opgegeten door een hond die op mijn verjaardag kwam. En een schildpad: Ieorg Idur. |
Jeetje, mijn huisdieren lijst is oneindig geloof ik.
Eerst een rode kater, naamloos geloof ik. Die ging dood toen ik 5 was. Toen kwamen Dikke en Snoetje, toen ik 5 was. Snoetje ging dood toen ik 10 was, was in de vijver gevallen en toen ging het vriezen en kreeg ze longontsteking :( Toen kregen we garfield, en zwart kater en die was echt evil. Die kwam onder de auto. Toen kwam Scoobs, en die kreeg 5 baby's, daarvan hielden we er 1, Spek. Nu hebben we Scoobs en Dikkie nog. En dat waren de katten. Verder heb ik 3 cavia's, 4 hamsters en 7 goudvissen gehad. En we hebben nu nog een hond erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
We hadden vroeger 2 honden, Joppie en Moloch. Moloch bleek zijn naam eer aan te doen, want hij hield van kindervlees en deed zomaar *hap* bij mij. (n) Verder hebben we nog 3 parkieten gehad, alledrie genaamd Pukkie en nu hebben m'n ouders er één met de naam Shitty, want hij schijt alles onder. |
hamster XXI heet ze dan ook voluit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen, ik sliep wat lang. :bloos:
|
De hamster van mijn bff op de basisschool heette Tommy Butterfly Rainbow Peace. :D
|
Wij hadden thuis 2 katten, Goofy en Pim. En een hond Paddy die dood ging toen ik 7 was, was ik kapot van.
Eerste eigen huisdier was Snoopy, een doodsaaie stomme hamster. Die heeft mijn moeder geruild voor barbies zonder dat ik dat van te voren wist, beest was ineens weg. Ook al was ik er niet aan gehecht vond ik het toch een kutstreek van m'n moeder. Daarna kregen we meneer Harmsen de kanarie, later kregen we ook nog Pop de kanarie en die heeft eitjes gelegd maar die kwamen niet uit. toen 2 konijnen Linda en Jessica (I know :() maar die waren ook saai en die heeft mijn moeder wederom naar de kinderboerderij gebracht zonder ons in te lichten omdat we er niet genoeg naar omkeken. Daarna nog 2 parkieten, weet niet eens meer hoe hun naam was maar ze scheten alles onder. |
Rudi Groei? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
http://img.literatuurplein.nl/blobs/...520093/1/1.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het komt wel van Rudi Groei natuurlijk, want dat ieorg idur was de geheime spreuk om 'm groter te krijgen!
|
jongens, check de rating :D geniaal. This just made my day :bloos:
http://www.imdb.com/title/tt0088258/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hadden toen ik baby was 3 konijnen, maar een daarvan was per ongeluk een mannetje, dus toen ik vijf was hadden we 24 konijnen. Daarna groef een bunzing zich een weg naar het hok en toen hadden we weer drie konijnen :( die hadden allemaal geen naam.
Nadat we verhuisden kregen mijn zus en ik twee konijnen, Franse hangoor Pipi en wit dwergje Krabbel. Later kwamen daar twee cavia's bij, Kleintje en Strepy. Kleintje was ook per ongeluk een mannetje dus kwamen er nog vier cavia's: Streepje, Fievel, Orange en Dikzakje :D. Maar die kregen hersenvliesontsteking en zijn alle vier na heftige epileptische aanvallen overleden, ondanks de antibiotica :(. Daarna had ik een huisgenote met hamsters, ik weet niet meer hoe de eerste twee heetten, de derde heette Truitje. Oh even opgezocht, de eerste heette Bob, de tweede Truitje en de derde Harold. Toen ik met Theodoor ging samenwonen gaf hij mij twee konijnen. In het konijnenasiel waren we meteen verliefd op Sam, die heette al zo, en die koos als vriendinnetje (Sam was gecastreerd) een konijn genaamd Parel, maar dat vonden we een domme naam dus nu heet ze Daan. Sam is afgelopen zomer overleden. Omdat Daan daar toch wel erg sip van werd heeft ze na een paar weken al een nieuw gecastreerd vriendje mogen uitkiezen, Melvin. Maar dat vonden we zo'n paupernaam dus nu heet hij Marvin. Dat geeft ook veel ruimte voor pop culture references, Marvin the Martian, Starvin' Marvin etc :Y |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |