![]() |
Meisje ontmoet.
Hey mensen,
Ik heb even een vraagje: Ik ben een jongen van 13 jaar en zit in de tweede klas. Ik heb op het schoolfeest een meisje gezien en ik was gelijk verliefd. Als ik naar haar lach dan dan lacht ze altijd terug en begint een beetje te blozen. Maar ze heeft een vriendje die ook op deze school zit. Ik ken hem wel en ik weet ook dat dat meisje in de eerste zit. Maar ik wil graag weten zou ik kans maken, want ze bloost ook altijd als ik langs haar loop of zo. Graag serieuze reacties, Groetjes, FlysoHigh |
Een kans is er sowieso altijd. Relaties in de brugklas duren niet altijd even lang, weet je misschien hoe lang ze al met dat vriendje heeft? Als het over een weekje weer uit is dan zou je prima kans kunnen maken, maar je moet niet opzettelijk gaan zitten stoken tussen die twee. Hoewel ik er vanuit ga dat je dat toch al niet van plan was. :) Wacht nog maar even af, zou ik zeggen.
|
Ze heeft volgens mij twee weken met dat vriendje ofzo. Nee ik was niet van plan te gaan stoken, want dan denk ik dat me helemaal niet meer wilt:(
Groeten, FlysoHigh |
In de brugklas duren de relaties inderdaad niet lang.
Off-topic 'Jeugdsentiment': In de eerste helft van de 1e klas had zo'n beetje de hele klas wel met iemand anders uit de klas gehad. Zo'n 'relatie' duurde niet meer dan een maand en in de 2e helft van de 1e had niemand meer iets met een ander uit de klas. In de 2e nog minder, en nu, in de 3e echt niet, volgens mij. Maar er zitten maar 15 leerlingen in m'n klas van dit jaar, en de klas is al bij elkaar sinds de eerste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |