Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   kan wel flirten op msn maar niet in real life (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1821867)

Cas94 06-12-2010 21:13

kan wel flirten op msn maar niet in real life

hey iedereen ik heb een vraag,

altijd als een meisje me toevoegd op msn dan gaat het me altijd goed af qua flirten en heb ik binnen no time een vriendin. in ieder geval het gaat me veel beter af op msn dan in real life.

ook met gewoon praten gaat het me vaak beter af op msn dan als in real life niet dat ik niet met meisjes kan praten maar het gaat gewoon iets lastiger.

hebben jullie misschien nog tips over hoe ik het ook dit alles in real life kan en niet alleen op msn?:confused:

alvast bedankt ;)

goeieboeie 06-12-2010 21:56

Msn uitlaten en eens lekke naar een jongereniets gaan waar je met mensen praat. Zorg dat je moet praten. En ook geen smsshit. Msn natuurlijk wel heel lang uit.

Als je kan praten op msn en niet in rl ben je niet sociaal. Praten op msn is namelijk niet praten. Van echt praten leer je het ook, en als je vlot een leuk babbeltje kan maken kan je ook flirten.

Sneeuwwitje 06-12-2010 22:00

Ga niet meer op msn, besteed je tijd dan liever aan echte contacten!

Kikaa 07-12-2010 07:04

Ga in rl praten, msn is iets heel anders.

hookee 07-12-2010 07:17

MSN is makkelijk, je hebt tijd om na te denken, zelf tijdens het typen kun je je antwoorden verscherpen/verzachten en daarna nog eens corrigeren voordat je op <Enter> drukt.
In real life zitten die twee reebruine ogen op je antwoord te wachten en sla je al gauw dicht.
Oefening baart kunst, je zult het in het echt moeten doen, gebruik anders eens de webcam optie.

Kaa 07-12-2010 15:29

Misschien moet je vaker oefenen om met volstrekt vreemden een praatje aan te knopen. Als dat vlot gaat, zal flirten je vanzelf ook meer gaan liggen.

Cas94 08-12-2010 20:46

Citaat:

goeieboeie schreef: (Bericht 31141932)
Msn uitlaten en eens lekke naar een jongereniets gaan waar je met mensen praat. Zorg dat je moet praten. En ook geen smsshit. Msn natuurlijk wel heel lang uit.

Als je kan praten op msn en niet in rl ben je niet sociaal. Praten op msn is namelijk niet praten. Van echt praten leer je het ook, en als je vlot een leuk babbeltje kan maken kan je ook flirten.

Ik kan prima praten in real life maar ik kan niet echt flirten dat is meer het probleem. ik praat redelijk makkelijk met meisjes maar ik kan moeilijk flirten dat is het meer.

Cas94 08-12-2010 20:47

Citaat:

Sneeuwzwart schreef: (Bericht 31141946)
Ga niet meer op msn, besteed je tijd dan liever aan echte contacten!

Ik zit niet elke dag op msn ofzo en ik ben heel sociaal maar ik weet niet precies hoe ik moet flirten enz.
msn was meer een voorbeeld van waar het wel makkelijk mee gaat :P

Daantjer 09-12-2010 22:24

Ik vind het in real life makkelijker, signalen zijn makkelijker te merken en je ziet ook iemands uitdrukking. Alleen op msn hoef je niet voor drankjes en lunch/diner te betalen=cheapo

Batave 10-12-2010 01:19

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 31154910)
Ik vind het in real life makkelijker, signalen zijn makkelijker te merken en je ziet ook iemands uitdrukking. Alleen op msn hoef je niet voor drankjes en lunch/diner te betalen=cheapo

Je hoeft toch niet gelijk haar lunch te betalen als je alleen wat zit te flirten? :confused: Overigens, als je al wat begint via msn is de kans groot dat je ook gaat lunchen of uit eten gaat als je verkering hebt tenminste dus wat dat betreft ben je niet direct goedkoper uit ;).
Verder ben ik het wel eens dat je zegt dat je makkelijker signalen oppikt, als je weet waar je op moet letten natuurlijk.

Bright Blue 11-12-2010 18:42

Heel veel mensen hebben hier last van denk ik! Ik doe nooit flirten op msn als ik weet dat ik het in het echt ook nooit zou doen. Geeft alleen maar ongemakkelijkheden. Misschien moet je minder achter je computer zitten en meer sociaal doen? Door het gewoon doen leer je het vanzelf.

Sneeuwwitje 11-12-2010 21:16

Ik denk ook wel dat iedereen sowieso beter kan praten met elkaar op msn. Inderdaad kun je die tijd het beste besteden door het in het echt te oefenen :)
succes!

Cas94 13-12-2010 07:25

Oké, bedankt allemaal en ik ga proberen jullie advies op te volgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.