![]() |
Lowlands 2011
Aangezien Lowlands nu al veelbesproken is, gooi ik maar een topic open.
Verwachtingen van de Lineup? Wat vind je van de snelle uitverkoop? Hebben jullie een kaartje kunnen krijgen? Ikzelf heb een vraag, wellicht dat jullie hier antwoord op weten. Ik heb via de CJP pas van me zussie een ticket gekocht, kan ik hiermee naar Lowlands of is dit CJP gebonden? |
Aangezien ik op Marktplaats mensen zie die CJP tickets te ruil aanbieden tegen een gewoon ticket zal je er zonder je CJP pas wel niet in kunnen.
|
Citaat:
Lijkt me toch raar, CJP pas van me zus en transactie + betaling van mij. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze moeilijk gaan doen. Mocht ik iets anders horen van Ticketmasters zal ik het wel even posten. Edit: ik probeer ook Lowlands te mailen, maar heb daar geen mailadres van. Heeft iemand dat toevallig? |
Ik ga ook maar een keertje denk ik, nu alleen nog even kijken met wie..... Maar goed wordt vast sowieso wel leuk onafhankelijk van de line-up en vrienden die gaan
Edit: trol@lowlands.nl |
Ik ga voor het eerst sinds 2000 niet, want het was uitverkocht.
Ergens heel erg jammer, want het was traditie en mijn eerste festival enzo, maar aan de andere kant ben ik het ook wel een beetje ontgroeid. Hoe dan ook, als iemand me een kaartje zou aanbieden (voor een redelijke prijs!) zou ik 'm wrs wel kopen. :o |
Alsof de oorspronkelijke prijs van 160 euro al redelijk was ;)
|
heb antwoord gekregen:
Citaat:
|
In dat geval heb ik niets gezegd.
|
Ik heb ook een CJP kaartje. Ik wilde gewoon nu alsnog zo'n pasje aanvragen, maar dat is dus niet nodig?
|
Las net in de krant dat Lowlangds in de nabije toekomst verder wilt gaan als een soort rondtrekkend circus. Dat zou wel leuk zijn, kunnen ze meteen bij de eerste gelegenheid Landgraaf aandoen. Ruimte genoeg waar ik woon. :)
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...s__.html?p=5,1 Kan ik er ook eens een keer heen gaan, lijkt nu wel een soort elitefeestje aan het worden waarbij je na 1 uur al naast een kaartje gevist hebt. -O- |
Citaat:
|
Even melden dat ik ook dit jaar weer ga net als vorig jaar=]
Je hebt je CJP pas in ieder geval niet nodig bij de ingang dus dat is niet zo'n probleem. Je kan desnoods met de CJP pas van bijvoorbeeld je zusje erin |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |