Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe voel je je op seksueel gebied #14 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1822011)

Dott 08-12-2010 16:54

Hoe voel je je op seksueel gebied #14

want de vorige was vol :o

bakfietsje2 08-12-2010 18:01

kut

Secret Agent 08-12-2010 22:06

Het wordt tijd, want ongesteld zijn en een heel weekend in een eenpersoonsbed slapen is geen combinatie. Maar vanaf vrijdag ben ik het hele weekend bij hem en zaterdag hebben we helemaal niks gepland staan, dus dat moet goedkomen....

Repelsteel 08-12-2010 23:52

rustig. ik heb echt een hekel aan condooms :(

Prominence 09-12-2010 16:19

Citaat:

Repelsteel schreef: (Bericht 31151533)
rustig. ik heb echt een hekel aan condooms :(

Welkom bij de club

Akhlys 09-12-2010 17:44

Ligt helemaal stil. Laatste keer sex is nu alweer een paar maanden terug en meisje in kwestie had er een zwangerschap aan over gehouden... Ben er toch behoorlijk van geschrokken en het was gewoon fucking dom:S Beiden gelukkig tot de beslissing gekomen dat we het niet wilden en weg laten halen.. Sindsdien eigenlijk helemaal geen zin meer in sex:O

Mensch 05-02-2011 18:47

Wat staat dit topic laag! Ik kon het bijna niet meer vinden. :O

Ik zit met een probleem. En ik zal het proberen uit te leggen, want ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.

Ik ben op mijn 14e al ontmaagd, en het is toen best snel gegaan. Ik heb tot een jaar geleden steeds 1 seks partner gehad, maar die relatie is nu afgelopen. Maar ik merk dat ik vanaf toen, nu ik weer wat probeer met een andere jongen, ik steeds niet meer 'durf' als hij zijn hand in mijn broek wil stoppen, dan duw ik hem altijd weg. Ik ben heel zelfverzekerd als het om hem gaat, en ik verwen hem ook wel, maar als het om mij gaat haak ik gewoon af.
Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het heel erg vervelend. Ik bedoel; zo komen we ook niet verder. Ik snap het gewoon niet, want ik wil het wel, iets houd me alleen tegen en ik baal er enorm van.

Heeft iemand tips, ervaringen, commentaar, reacties, hulp?

Queasy 05-02-2011 22:07

Nou als jij dat niet wilt dan moet je het niet doen toch?:O
Je moet niet iets met tegenzin gaan doen.

Mensch 06-02-2011 18:21

Citaat:

Queasy schreef: (Bericht 31338423)
Nou als jij dat niet wilt dan moet je het niet doen toch?:O
Je moet niet iets met tegenzin gaan doen.

Het probleem is dat ik het juist wel wil, maar 'iets' me tegen houd en ik dat niet leuk vind (ook omdat ik alles gewoon al eerder heb meegemaakt). :O

Siron 06-02-2011 21:01

Citaat:

Mensch schreef: (Bericht 31341517)
Het probleem is dat ik het juist wel wil, maar 'iets' me tegen houd en ik dat niet leuk vind (ook omdat ik alles gewoon al eerder heb meegemaakt). :O

Ik zou gewoon wachten tot je het echt wilt, want iets doen wat je niet wilt (en zeker op seksueel vlak) is echt verkeerd.

Mr.Banana 06-02-2011 22:15

Citaat:

Mensch schreef: (Bericht 31337583)
Wat staat dit topic laag! Ik kon het bijna niet meer vinden. :O

Ik zit met een probleem. En ik zal het proberen uit te leggen, want ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.

Ik ben op mijn 14e al ontmaagd, en het is toen best snel gegaan. Ik heb tot een jaar geleden steeds 1 seks partner gehad, maar die relatie is nu afgelopen. Maar ik merk dat ik vanaf toen, nu ik weer wat probeer met een andere jongen, ik steeds niet meer 'durf' als hij zijn hand in mijn broek wil stoppen, dan duw ik hem altijd weg. Ik ben heel zelfverzekerd als het om hem gaat, en ik verwen hem ook wel, maar als het om mij gaat haak ik gewoon af.
Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het heel erg vervelend. Ik bedoel; zo komen we ook niet verder. Ik snap het gewoon niet, want ik wil het wel, iets houd me alleen tegen en ik baal er enorm van.

Heeft iemand tips, ervaringen, commentaar, reacties, hulp?

Volgens mij moet je gewoon even wennen aan dat een andere jongen seks met je wil...
Heb je nog steeds contact met je vorige vriendje? Misschien dat dat ergens invloed heeft op jou... Dat je nog niet helemaal van hem af bent ofzo?

Secret Agent 06-02-2011 22:22

@Mensch: Heb je het hem al eens gezegd? Het is wel herkenbaar hoor. Ik kon ook niet aangeven waar het hem zat, maar ergens hield iets me ook tegen. Het scheelde bij mij wel heel erg toen ik het had gezegd. Melden dat je wel heel graag wil, maar dat iets je tegen houdt, kan al veel schelen, want dat haalt (iig een beetje) de druk van de ketel. Hij weet waar hij aan toe is en jij hebt het gezegd. Dan hoef je je de volgende keer ook niet lullig te voelen (als je dat überhaupt al doet) als je nee zegt en hoef je je er niet meer druk om te maken. Leg je er bij neer dat dit nu de situatie is, probeer je er niet druk om te maken en voor je het weet ben je wat een het friemelen en denk je ineens 'huh, zijn we hier al? Wauw, ik heb me niet eens druk gemaakt!'
Tenminste, dat was mijn ervaring :o

en om toch maar even ot te blijven: Prima! Weekenden bij hem doen ons seksleven altijd ontzettend goed. Stoel onder de douche was een goed idee! :o

Queasy 07-02-2011 12:49

Het er met hem over hebben is sowieso wel een goed idee:)

Mensch 07-02-2011 18:16

Citaat:

Mr.Banana schreef: (Bericht 31342899)
Volgens mij moet je gewoon even wennen aan dat een andere jongen seks met je wil...
Heb je nog steeds contact met je vorige vriendje? Misschien dat dat ergens invloed heeft op jou... Dat je nog niet helemaal van hem af bent ofzo?

Nee, geen contact meer met mijn vorige vriendje, maar ik mis hem op een vreemde manier wel. Maargoed, dat loopt nu al meer dan een jaar dus daar kan ik ook niet achteraan lopen toch?

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 31342914)
@Mensch: Heb je het hem al eens gezegd? Het is wel herkenbaar hoor. Ik kon ook niet aangeven waar het hem zat, maar ergens hield iets me ook tegen. Het scheelde bij mij wel heel erg toen ik het had gezegd. Melden dat je wel heel graag wil, maar dat iets je tegen houdt, kan al veel schelen, want dat haalt (iig een beetje) de druk van de ketel. Hij weet waar hij aan toe is en jij hebt het gezegd. Dan hoef je je de volgende keer ook niet lullig te voelen (als je dat überhaupt al doet) als je nee zegt en hoef je je er niet meer druk om te maken. Leg je er bij neer dat dit nu de situatie is, probeer je er niet druk om te maken en voor je het weet ben je wat een het friemelen en denk je ineens 'huh, zijn we hier al? Wauw, ik heb me niet eens druk gemaakt!'
Tenminste, dat was mijn ervaring :o

Nee, ik heb het nog niet echt gedurfd. Maar het is wel een goed idee ja. Ik ga het zeker doen, al vind ik het wel een beetje eng. Wat fijn dat je jou ervaring even deelt, ik hoop dat dat bij mij ook zo zal gaan, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. (al gaat dat ws nog wel een tijdje duren). :)

fizzle-fluffy 08-02-2011 14:31

Het is nou al een maand en een week geleden sinds ik seks heb gehad, en ik heb zelfs al drie weken niet gezoend. En dat terwijl ik een vaste vriend heb dus he! Maar het gaat zo moeilijk als er een zee tussen zit. En een heel land. Zo groot geschapen is hij nou ook weer niet.

Mensch 08-02-2011 19:37

Ik heb besloten dat ik het hier bij laat. Ik ga er niet meer met hem over praten, en ik ga er gewoon mee stoppen. Ik ben er achter dat het er niet aan ligt dat ik het moeilijk vind, maar ik denk dat mijn verstand me tegen houd. En ik weet wel zeker dat ik naar mijn verstand en lichaam moet luisteren, en mezelf niet (weer) kapot er mee moet maken.

Repelsteel 13-02-2011 19:14

na 4 maanden alweer uitgemaakt, maar daarna nog wel even seks gehad met d'r :o slecht voor ons karma, but oh well, we like'd

Secret Agent 13-02-2011 20:43

Gisteren zijn we samen in bad geweest en nu heb ik spierpijn in mijn benen :o

Secret Agent 27-02-2011 21:18

Up!
Omdat goedmaakseks zoals goedmaakseks bedoelt is, een ontzettend succes was. *o*

Repelsteel 01-05-2011 00:23

(y)
en mijn ego is gestreeld, want ze blijkt d'r beste vriendin te hebben doorverteld dat 'ie kingsize is :cool:

Dott 02-05-2011 17:13

in de categorie: TMI Repeltje :P

ot: heel erg wisselend, zo 3 weken niks (tot mijn grote onzekerheid en twijfel) en vervolgens 3x in 4 dagen.
En nog vreselijk goede seks ook...
I'm confused..

Volk 02-05-2011 19:41

Goed. Afgelopen weekend was het wat minder. Helemaal geen seks gehad omdat ik 22 uur moest werken en hij aan het feesten was en we elkaar dus amper hebben gezien. Maar gelukkig gisteravond en vanmorgen weer :) En voorlopig zijn er even geen weekenden meer die bestaan uit 3 dagen non-stop feest dus ik ben weer helemaal happy!

Sneeuwwitje 02-05-2011 19:49

Goed, ik ben weer een beetje aan het flikflooien met een jongen. We waren dit weekend bij hem en we waren op het randje om te neuken, toen bleek dat hij geen condooms bij zich had. Eigen schuld dikke bult, want ik wil mooi niet zwanger raken.
Dus het zal even moeten wachten tot deze week, of zal ik hem nog even in spanning laten en er nog even mee wachten als ik wel condooms koop? We zien wel :P

Laatste keer seks is alweer twee of drie maanden nadat het uitging met mijn vriend. Dus ik lag voor een lange tijd droog.. :P

gurl19 03-05-2011 16:01

Nou.. de vorige keer was een behoorlijke blunder/domper, dat ik blij ben dat ik nu ongesteld ben en we dan geen seks hebben.
Zaterdagochtend hadden we prima seks, en op het eind drukte hij mij plat op mijn buik en ging hij vrij hard en snel, en juist op dat moment glipt hij eruit en pompt hij hem zo in 1x keihard in mijn anus. Ik heb geschreeuwd, gejankt en uiteindelijk gehyperventileerd van de pijn. Dus mooi dat hij er daarna niet meer in kwam. Ik heb 2 dagen ontzettend veel pijn gehad, en toen ik naar de wc moest kon ik wel weer janken.
Vrijdag moet hij het maar goed maken met lieve seks:)

Sneeuwwitje 03-05-2011 19:51

Oh mijn god gurl.. dat klinkt best verschrikkelijk! geef mij maar 80 % lieve seks. ;)

Secret Agent 03-05-2011 20:15

OMG Gurl, dat lijkt me echt verschrikkelijk... Bwuh. Succes met liefseksen vrijdag, hoop dat het dan lief is. :)

ot: Gefrustreerd. Morgen wordt er gesekst, of hij het daarmee eens is of niet.

Repelsteel 03-05-2011 21:29

spannende locaties :bloos:

Freyja 03-05-2011 22:52

Citaat:

gurl19 schreef: (Bericht 31572855)
Nou.. de vorige keer was een behoorlijke blunder/domper, dat ik blij ben dat ik nu ongesteld ben en we dan geen seks hebben.
Zaterdagochtend hadden we prima seks, en op het eind drukte hij mij plat op mijn buik en ging hij vrij hard en snel, en juist op dat moment glipt hij eruit en pompt hij hem zo in 1x keihard in mijn anus. Ik heb geschreeuwd, gejankt en uiteindelijk gehyperventileerd van de pijn. Dus mooi dat hij er daarna niet meer in kwam. Ik heb 2 dagen ontzettend veel pijn gehad, en toen ik naar de wc moest kon ik wel weer janken.

Aiiiiaiaiai een vriendin van me heeft dat ook een keertje gehad, echt afgrijselijk.

Cucumber. 04-05-2011 12:07

Hmmmm, gisteravond nog eventjes, maar we hebben vaak weinig tijd. Ik hou van lieve, romantische en intieme seks, waarbij je lekker de tijd voor elkaar neemt en niet gestoord wordt door ouders en vooral broertjes van vriendjes. ^^
Normaal gesproken (dus in schoolweken) spreken we 's avonds af en dan hebben we een uurtje of max. anderhalf uur, vind ik persoonlijk best weinig. ^^
Je kunt na afloop ook niet meer lekker knuffelen ofzo, ook altijd jammer.

Daarom kijk ik er echt naar uit om lekker op onszelf te gaan wonen, over een jaartje of 4/5. :)
Dan hoef je met niemand rekening te houden en je bent met z'n tweeën, heerlijk. <333

Ojaa, ik moet morgen ongesteld worden, dus het wordt een break van een weekje denk ik?

Dott 04-05-2011 22:12

Citaat:

gurl19 schreef: (Bericht 31572855)

Dat klinkt meer als aanranding dan als seks.. Als mijn vriend zoiets zou proberen krijgt ie een stomp op zn bakkes.. dat weet ik wel

ot: ik word hier echt zo onzeker van.. ik snap er niks meer van..

JustADreamer 05-05-2011 09:47

Citaat:

Dott schreef: (Bericht 31576294)
Dat klinkt meer als aanranding dan als seks.. Als mijn vriend zoiets zou proberen krijgt ie een stomp op zn bakkes.. dat weet ik wel

Uhm, een penis kan er gewoon uitschieten en door alle nattigheid in het verkeerde gat schieten? Dat is geen kwestie van 'proberen' maar gewoon foutje bedankt:P Een zeer pijnlijk foutje wel:( Ook eens gehad, niet fijn... Sowieso hier al geen liefhebber van anaal, maar op deze manier zeer zeker niet:nono:

OT: Al 2 weken niet ofzo? Drukke periode voor ons, veel stress en alles. Hij heeft daardoor géén zin in seks, en ik juist wel, want even lekker samen ontspannen, dus dat is mooi klote. Maar ik ben maar opgehouden met proberen, want iedere keer word ik toch weer afgewezen, niet goed voor mijn ego'tje en het wordt voor hem vast ook wel irritant:p

Freyja 05-05-2011 10:36

Citaat:

Het was per ongeluk hoor...

Dott 05-05-2011 11:53

OH sorry :bloos: dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd.. ik dacht dat ie dat met opzet had gedaan :bloos: mijn excuses.. dan heb ik niks gezegd

gurl19 05-05-2011 16:55

Citaat:

Natuurlijk was het perongeluk! Maar mijn man zei wel dat hij het gevoel had dat hij mij had aangerand, toen was hij heel lief. Moet ik water halen etc etc.. Gewoon een foutje in het heetst van de strijd;)

Nog 1 dagje wachten..

Dott 05-05-2011 17:15

Sorry :o haha, spijt me echt serieus. Ik heb t gewoon verkeerd gelezen :$
Zelf te veel ervaring met misbruik denk ik.. Sorry sorry sorry :bloos:

fizzle-fluffy 06-05-2011 10:53

Dat heeft mijn ex ook een keer gedaan. Gelukkig was hij niet zo groot geschapen, dus ik heb er niet lang last van gehad.

OT: (Y) we zijn nou drie weken nonstop bij elkaar en bijna elke dag seks gehad. Heel fijn! Toen we allebei het idee hadden dat we er te weinig tijd in staken en een patroon begonnen te krijgen, hebben we dat meteen goedgemaakt. Dat was heel tof. :bloos: (Y)(Y)

Rachelll 08-05-2011 00:57

verslaafd

tuttebel 08-05-2011 12:38

3 weken elkaar niet zien heeft ook zn voordelen als je elkaar daarna weer ziet.:O(Y)

Secret Agent 08-05-2011 18:56

Woensdag ga ik alweer naar hem toe en dan ben ik bij hem tot en met zondag. En het is lente, mooi weer, dus dat word heul veul seks. *O*

mrboot 09-05-2011 18:21

ja! eindelijk facking goed :cool: heel lief meisje.. we houden echt allebei van seks met elkaar :) seks in de ochtend vind ik wel fijner, 's avonds ben ik wel vaak te moe en weinig zin meer maar als we dan de volgende ochtend samen uitslapen is het heerlijk..

vorige week in zeeland 's avonds bij mooie zonsondergang op een vrijwel verlaten strand in het strandhokje:bloos:

fizzle-fluffy 10-05-2011 06:44

Ook op afstand kun je best goede spelletjes doen. :o :bloos:

Volk 11-05-2011 10:11

Wow... hij heeft me gewoon helemaal verrast en ik zag het niet aankomen. Wel op een goeie manier.

fizzle-fluffy 11-05-2011 11:45

Geen surprise-buttsex?

Volk 11-05-2011 12:34

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 31591569)
Geen surprise-buttsex?

:D:D:D

Nee.

xLisanne 12-05-2011 22:38

Ìk voel me goed.. En zaterdag slaapt mijn schatje weer bij me! Eerst even lekker naar de kroeg en ff lekker zuipen. ^^

erkend lid 12-05-2011 22:54

morgen ga ik de safe sex zone maar weer opzoeken

Repelsteel 13-05-2011 19:30

hahaha, ze gromt zachtjes :o ontzettend kinky :D

fizzle-fluffy 14-05-2011 17:15

Oh hij is eindelijk weer hier! Om 12u hadden we het al 4 keer gedaan :bloos:

Dott 15-05-2011 18:08

pff, mijn seksleven is weer 0,0 maar ik heb ook geen zin/kan of wil ook geen zin maken.
Ben t ff helemaal kwijt.. en ik vind het niet tof

Secret Agent 15-05-2011 18:29

Hmmm, zijn/onze nieuwe aankoop is goedgekeurd. Tering zeg. :bloos:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.