![]() |
Enquete cyberseks
ik zoek meiden en jongens tot 18 jaar die even kort willen meewerken aan een enquete over cyberseks. Dit is voor een onderzoek voor mijn opleiding.
Vorig jaar deden 254 jongeren aangifte bij de politie dat zij via internet seksueel zijn misbruikt. In de meeste gevallen worden kinderen gedwongen zich uit te kleden voor de webcam om vervolgens seksuele handelingen te verrichten. Om meer inzicht te krijgen over het gedrag,inzicht en houding tegenover cyberseks, is gevraagd aan de opleiding Communicatie van de NHL om een enquête af te nemen. GA NAAR DE ENQUETE De enquete is geheel anoniem. Thanks! |
Done ;)
|
|
Gedaan, enkele puntjes van kritiek, ik kon niet invullen dat ik op de universiteit zit. Daarnaast, had ik het idee dat sexting, sexueel getinte sms'jes versturen is. Maar dat kon ik nergens invullen en had ik geen flauw idee wat de term grooming betekend, maar ook dat kon ik nergens invullen. Verder vond ik de ontkenning in vraag acht vrij onduidelijk. Bij vraag negen en tien, werd het me niet duidelijk wat er wel en wat er niet valt onder iemand "kennen" ik denk dat die definitie nogal uit een kan lopen. Verder heel veel succes met je studie.
|
Ze ondervragen jongeren tot 18 jaar, ze gaan er dan vanuit dat alle jongeren tot en met 18 op de middelbare school zitten.
done |
Done.
|
Citaat:
|
Oh, oeps.. Ik heb 'm ook ingevuld. Graag gedaan :bloos:.
|
Iemand kan je chanteren 'Trek nu je shirt uit of ik vertel aan je ouders dat je met mensen zit te webcammen'. Ik vat het zelfs trouwens ook niet echt
|
Done.
|
Citaat:
|
Done.
|
Citaat:
|
Ach, dat soort dingen kan ook gebeuren bij gymnasiasten. Bij mij op school hebben ook naaktfoto's gehangen door de hele school heen. Dat ging zo ongeveer als DP schetst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Done, hoi!
|
gedaan
|
Citaat:
Enquete trouwens een paar dagen geleden ingevuld, het was erg tenenkrommend en sturend allemaal. |
Done..
alleen vind ik wel dat je sommige antwoorden zegmaar half kan invullen. Bij een vraag klopte twee antwoorden dus wist ik niet wat ik moest kiezen, das best verwarrend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |