![]() |
Julian Assaainge #1239
.
|
win
|
Deze was eerst.
|
Citaat:
|
Ho en toen waren er 3.
|
Citaat:
|
Citaat:
jullie dachten zeker ook "jezus nu duurt het wel echt té lang, ik open er maar 1?" :D |
Tsjetsjenië.
|
Citaat:
Maar toen dacht ik ha, ik kan wel iets met Assange, dus ach. |
Ik heb volgens mij nog maar één saai-topic geopend. Maar ja, ik ben er dan ook niet zo vaak.
|
Citaat:
Citaat:
|
biertijd.
|
Citaat:
|
ik sprak laatst met een meneer uit engeland die hier nu dertig jaar woont en blijft twijfelen over de/het dingen. Hij gokt altijd zegt hij. Nou, ik heb hem nog nooit verkeerd horen gokken. maar hij maakt wel van die sympathieke omkeringen in zinnen <3 'is het oké als ik schrijf jou?'
dat soort kleine dingetjes maken mij heel blij |
De laatste 3 maanden heb ik 18 saai-topics geopend. :o
|
Oh en die band in de Acu was dus verre van de gaafste jazz-impro band ooit, hè, even ter rectificatie. Ik word teveel verkeerd begrepen de laatste tijd.
|
Het heeft te maken dat de Nederlander soort van automatisch weet of het de of het moet zijn, een buitenlander denkt dan "wat is de regel hiervoor?", maar er is geen regel. :bob:
|
Citaat:
Sowieso Engelsen die proberen Nederlands te praten. *hart smelt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga maar eens slapen. Ik word een beetje warrig van Medeia, ze praat zo onduidelijk! :D:o;x |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Edit: En 't Sju vind ik van alles nog de een van de minste, denk ik! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In de Filemon trouwens maar een paar minuten, het was er verschrikkelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Have fun! |
Citaat:
|
Dat QWOP spelletje is echt te bizar. 45,3 meter, wie kan mijn record verbreken?
http://www.foddy.net/Athletics.html |
ziezo laag 1 zit overal. Morgen nog een keer, gelukkig gaat dat meestal een stuk sneller.
|
Citaat:
Ik heb net -0,6 gehaald. :p |
sinds wanneer mag je niet via pm flamen? :confused: dat is toch tussen 2 mensen en niet openbaar op het forum..
|
Citaat:
|
nee het is n.a.v deze topic : http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1822014
|
Heerlijk, ruim drie kwartier vertraging opgelopen tussen Amsterdam Bijlmer en Tilburg. En het was koud. Maar wel gezellig met zussen en moeder, en Cirque de Soleil was ook heel aardig. Maar de andere show die ik van ze gezien heb was véél mooier :o
|
Citaat:
|
Kwinnie. Kvind een raar verhaal.
|
Er zijn uitspraken van Hans Teeuwen die ik nog steeds zo grappig vind dat ik er van moet wapperen. En gillen.
|
Citaat:
Btw, wapperen :D |
Schop me eens naar bed jongens :o
|
Citaat:
Ik ben niet helemaal goed. |
Citaat:
Ik was daarnet nog in Utrecht, want we moesten er overstappen en dat duurde langer, want vertraging, dus toen heb ik een goddelijke hot choco gehaald bij de Starbucks <3 En nu ga ik een beetje glühwein warm maken denk ik <3 |
Citaat:
Was komen logeren! Ik heb zin in een logeerpartij! |
Wapperen, met je handen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |