Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe krijg je zo'n gevoel? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1822180)

manong 10-12-2010 17:55

hoe krijg je zo'n gevoel?

ik heb geen vriend en wil het wel eens doen, hoe krijg je dan zo'n lekker gevoel alsof je standje missionaris doet en hem ook echt doet?

Sabir 10-12-2010 22:43

uhm... zoek een man van vlees en bloed? Misschien is er wel een opblaaspop voor vrouwen (met ingebouwde dildo/vibrator)

Edit: er is inderdaad een opblaaspop voor vrouwen! [link]

Little Phoebe 11-12-2010 01:29

Citaat:

sabir96 schreef: (Bericht 31159062)
uhm... zoek een man van vlees en bloed? Misschien is er wel een opblaaspop voor vrouwen (met ingebouwde dildo/vibrator)

Wow! Lijkt me vreselijk, maar wel stoer dat het er is.

OT: Ik snap dat je nieuwsgierig bent naar seks (uit je verhaal maak ik op dat je nog geen seks hebt gehad), maar ik raad het je af zomaar iemand van straat te plukken omdat je wil weten hoe het voelt.
Voor het gevoel kun je het beste een dildo of vibrator kopen (dit kan op internet, in sexshops, mediamarkt.. Ik raad je aan naar een sexshop te gaan, omdat die mensen de hele dag niks anders doen en je zeker weet dat je met iets goeds naar huis gaat).
Niet in een opwelling vreemde objecten in je vagina stoppen, die zijn er niet voor genaakt, wat je ook in gedachten hebt.

bakfietsje2 11-12-2010 23:03

kom gezellig effe langs (A)

pff... sekspop lijkt mij niet echt realistisch voor een meisje rond de scholieren.nl leeftijd he :S
enige waar ik aan kan denken is een dildo?

Batave 11-12-2010 23:17

Citaat:

bakfietsje2 schreef: (Bericht 31161774)
kom gezellig effe langs (A)

pff... sekspop lijkt mij niet echt realistisch voor een meisje rond de scholieren.nl leeftijd he :S
enige waar ik aan kan denken is een dildo?

de scholieren.nl leeftijd? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van de dames hier meer richting de 24 dan richting 16 :D.

bakfietsje2 12-12-2010 11:37

Citaat:

Batave schreef: (Bericht 31161785)
de scholieren.nl leeftijd? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van de dames hier meer richting de 24 dan richting 16 :D.

geen idee joh... maar sowiezo... een sekspop?
dat is toch helemaal niks! :p
zo'n opblaas ding
dan denk je toch op een moment van, shit ik ben eigenlijk gewoon een grote balon aan het neuken

Volk 12-12-2010 11:43

Het gevoel van missionaris kun je allen krijgen door het echt te doen met een levende man. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen hoe je met iets anders kun bereiken dat je de warmte, het gewicht, de aandacht en de bewegingen van een man kunt nadoen. Of eigenlijk, dat dat ding dat dus zelf doet.

Queasy 12-12-2010 12:16

Wat volk zegt inderdaad.
Je kunt op zoek gaan naar een man voor een ONS.
Maar ik weet niet hoe je daar over denkt.

Alpha_Omega 12-12-2010 13:48

Ik denk dat je het beste een leuk speeltje kan kopen, zomaar met iemand onder de lakens duiken is niet het slimste plan.

Em. 12-12-2010 13:54

Hoe weet je überhaupt dat het 'een lekker gevoel' is, als je het nooit gedaan hebt? Masturbeer je trouwens? Ervaring met seksspeeltjes? Waarom per se dat standje?

Gerben901 12-12-2010 21:24

je kan een one night stand proberen als je het heel erg zeker weet
en het echte gevoel krijg je ook alleen maar van het echt doen.

als ik jou was zou ik nog eventjes wachten tot je een vriendje heb en als je elkaar wat langer kent en als jullie er allebei aan toezijn dan zouden jullie het kunnen proberen.

andere mensen vinden one night stands leuker dus het is maar net wat je zelf wil:P

anoniem1998 09-01-2011 13:51

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 31159251)
Wow! Lijkt me vreselijk, maar wel stoer dat het er is.

OT: Ik snap dat je nieuwsgierig bent naar seks (uit je verhaal maak ik op dat je nog geen seks hebt gehad), maar ik raad het je af zomaar iemand van straat te plukken omdat je wil weten hoe het voelt.
Voor het gevoel kun je het beste een dildo of vibrator kopen (dit kan op internet, in sexshops, mediamarkt.. Ik raad je aan naar een sexshop te gaan, omdat die mensen de hele dag niks anders doen en je zeker weet dat je met iets goeds naar huis gaat).
Niet in een opwelling vreemde objecten in je vagina stoppen, die zijn er niet voor gemaakt, wat je ook in gedachten hebt.

ik doe meestal de achterkant een borstel in me kut? dat ding waar je een borstel aanvast houd zeg maar omdat ik geen dildo of vibrator heb maar er is nog nooit wat gebeurd?
en het is lekker en kom er door klaar?
xx

ladygagafan1 09-01-2011 17:40

Citaat:

anoniem1998 schreef: (Bericht 31250928)
ik doe meestal de achterkant een borstel in me kut? dat ding waar je een borstel aanvast houd zeg maar omdat ik geen dildo of vibrator heb maar er is nog nooit wat gebeurd?
xx

Dat lijkt me nu echt een *** plan

goeieboeie 09-01-2011 19:45

Citaat:

xx

in de avond je borstel in je kut, en 's ochtends je haar er weer mee borstelen, en dan weer in je kut. Wat zal dat ding vies zijn, ik hoop niet dat mijn vriendin zoiets doet...

bakfietsje2 09-01-2011 20:09

Citaat:

goeieboeie schreef: (Bericht 31252170)
in de avond je borstel in je kut, en 's ochtends je haar er weer mee borstelen, en dan weer in je kut. Wat zal dat ding vies zijn, ik hoop niet dat mijn vriendin zoiets doet...

want als zei van die dingen moet doen ben jij verkeerd bezig ja...

en het lijkt mij dat je dat ding daarna gewoon weer beetje afspoelt enalles dusja... zo erg is het toch ook weer niet?
heb ik het toch maar makkelijk als jongen

Mr.Banana 09-01-2011 21:57

Citaat:

bakfietsje2 schreef: (Bericht 31252287)

en het lijkt mij dat je dat ding daarna gewoon weer beetje afspoelt enalles dusja... zo erg is het toch ook weer niet?
heb ik het toch maar makkelijk als jongen

Heel scherp!! mijn complimenten xD

goeieboeie 10-01-2011 18:24

Citaat:

bakfietsje2 schreef: (Bericht 31252287)

no, no, no, no:O Niet zo goed bij nagedacht bij die opmerking nee...
ik snapte je opmerking eerst niet helemaal maar nu wel, haha.(y)

Little Phoebe 11-01-2011 01:01

Citaat:

xx

Dit lijkt me niet de meest hygiënische oplossing, je kunt echt beter iets van een dildo of vibrator halen. Want van het een komt het ander, van een borstel komt een deofles en daarna zit je op de EHBO omdat de dop er nog in zit.

CreativeMusic 13-01-2011 12:09

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 31256767)
Dit lijkt me niet de meest hygiënische oplossing, je kunt echt beter iets van een dildo of vibrator halen. Want van het een komt het ander, van een borstel komt een deofles en daarna zit je op de EHBO omdat de dop er nog in zit.

:D

Little Phoebe 13-01-2011 16:10

Citaat:

CreativeMusic schreef: (Bericht 31263953)
:D

Ja, dat gebeurt hoor :D

Noedelhap 13-01-2011 16:49

Citaat:

sabir96 schreef: (Bericht 31159062)

LOL

"Trigger Travis"

http://www.oenked.de/stuff/trigger_travis.jpg

Mr.Banana 13-01-2011 20:59

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 31265001)
LOL

"Trigger Travis"

[afbeelding]

Doen ze zo'n moeite om een pop te maken, is ie zwart!!! (ik bedoel natuurlijk de rest van zijn lichaam, niet discriminerend bedoeld)
slaat ook nergens op...

bakfietsje2 14-01-2011 14:46

en hoe erg is dat nou als je zo'n ding in huis hebt!
jezus!
zeg ik ben effe geil dus ik pak mn fietsepomp en blaas mn man eventjes op

Minth 14-01-2011 15:04

xD

Mr.Banana 14-01-2011 15:06

soms heb je van die luie types

al kan ik me niet voorstellen dat een man daar even geen zin in heeft :D

Pluis 15-01-2011 21:17

zullen we weer iets meer terug gaan naar het onderwerp en voor de TS nog wat manieren verzinnen om seks te voelen als die niet beschikbaar is?

Eryc 18-01-2011 20:54

1 antwoord op die pop: LOL

uhm, verder: wees creatief met: http://www.sexwoordenboek.nl/missionarisstandje.html

jannekes5 23-01-2011 06:42

Citaat:

Mr.Banana schreef: (Bericht 31266173)
Doen ze zo'n moeite om een pop te maken, is ie zwart!!! (ik bedoel natuurlijk de rest van zijn lichaam, niet discriminerend bedoeld)
slaat ook nergens op...

denk dat die dure toch wel wat beter is 800 euros :'( ga naar sexpoppen en dan die hustler pop

Prominence 23-01-2011 08:56

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 31265001)
LOL

"Trigger Travis"

[afbeelding]

Je zal maar astma hebben:rolleyes:

iig: Ontopic
Ik denk idd dat een jongen de beste oplossing is.

poespaktje 24-01-2011 11:27

geniaal XD

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.