![]() |
Ben de naam van een spel kwijt.
Hoi,
als eerste wil ik even kwijt dat ik zelf geen fan van dit soort spellen ben, ik heb deze nodig om iets voor school! Ik ken een spel waarbij je een man bent die een soort van leider van een groep is die mensen ontvoert en bedreigt en van dat soort dingen. Dan kun je ze vragen om geld of van dat soort ongein. Ik weet niet of dit spel bestaat maar er staat me iets bij van zoŽn soort spel... Het is een spel dat gekocht moet worden voor op de pc (of andere consoles) Ook een spel waarbij je gevangene/baas bent in een hele slechte, grote gevangenis. Kent iemand deze spellen? Dankjewel*O* |
Geen idee.
Klinkt beetje GTA-achtig. |
Citaat:
|
Je zou er bijvoorbeeld bij kunnen vertellen hoe de spellen eruit zien en hoe oud het ongeveer is. Met deze beperkte informatie is het maar gokken.
|
erhmm... maffia 2? en die laatste misschien prison tycoon??? (geen grapje bestaat echt, wist ik eerst ook niet)
|
mischien de godfather? klinkt het wel een beetje naar
|
Quake.
|
dankje zal even zoeken... Ik heb geen idee hoe de spellen eruit zien. Moest hier naar zoeken voor school. Ik heb ze pas na 3 januari nodig!
Oh ja, het spel zit er nog niet tussen. |
Ja god neem de dingen niet zo letterlijk, denk ff na hoe het er ongeveer uit zag, hoe het gespeeld wordt hoe oud het is etc etc etc
|
WEET IK NIET!!!
Ik weet alleen dat ik dat soort spellen nodig heb. |
Waarom heb je het nodig voor school?
|
We hebben het over de werking van spellen op het gedrag van mensen. Ik moet deze game's onderzoeken.
|
Dus je kent het spel niet.. je weet alleen wat je nodig hebt?
|
ja.
|
Is het wel zeker dat er precies een spel is met die omschrijving, of moet je gewoon spellen hebben die er een beetje op lijken?
|
Ze moeten aardig in de buurt komen van die beschrijving.
|
ik denk dan echt wel aan GTA of maffia1/2
|
Citaat:
Daar ben je de baas van een gevangenis (ik heb hem zelf, Engels). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bouwt in dat soort spellen inderdaad een eigen gebouw/dierentuin/pretpark en moet die onderhouden. De doelen die je halen moet zijn afhankelijk van het spel. Bij Rollercoaster Tycoon was het bijvoorbeeld dat je zoveel bezoekers moest trekken in een jaar, bij een gevangenis kan ik me zeer goed voorstellen dat je een aantal gevangenen moet halen of bijvoorbeeld een bepaald ordeniveau te bewaren? Peace.
|
Minecraft
|
Maar dat is het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar is het dat spel wel of niet? |
Citaat:
Maar het 1e spel nog niet. |
Poeh,
dit is echt moeilijk. |
Star Wars: Empire at War: Forces of Corruption?
|
Citaat:
|
Citaat:
minecraft = de goedkope variant van heroine.... fantastische game :D |
Citaat:
|
En, heb je de game gevonden die je zocht?
|
Citaat:
En hieronder hebben ze het over Minecraft. Is het die niet? |
Ik heb me er eens in verdiept. De gevangenis is goed maar die andere niet, maar komt wel in de buurt en dat is ok!
Dus hartelijk bedankt allemaal! |
Mooi zo
|
Gta of Saints Row?
|
just cause (2) of assasins creed 2, misschien :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |