![]() |
Saailellen doorboren #1240
Hoi.
|
Citaat:
|
Goed, ik ga nu echt naar bed, want het is niet goed voor een mens om op zulke onchristelijke momenten op te zijn. Daar krijg je verstoorde ritmes van en meer van dat soort ellende. Liefs, welterusten allemaal.
|
Citaat:
Ik ga met OTH in bed liggen, tschuss! |
ik wilde uitslapen -o-
|
Citaat:
On the plus side, we gaan vanmiddag naar Scott Pilgrim in de bios. :cool: |
Hmmm wat heb ik vannacht lekker gedroomd.
|
Morning.
Zo eens naar de kapper. |
Ik heb een leuke broek gevonden op marktplaats voor minder dan een tientje inclusief verzenden. *O*
(ik hoor white trash al iewwww zeggen!) |
Citaat:
|
Citaat:
MP afstruinen is hip. |
maar dan kun je niet passen!!!!!!!!!!!1 dat zou ik niet aandurven met broeken
|
tja een gokje, maar ik denk wel dat ie past :y
|
Door dat scheldwoordentopic realiseerde ik me dat ik mensen eigenlijk heel vaak kuthoer noem als ik boos ben -O-
|
Citaat:
|
Kazet Nagorra egon naamzoek: 77 is inderdaad een album zónder die verderfelijke "typische eighties"-sound maarrr toen wilde ik doorstoten naar dat tweede album en verder dan de titeltrack ben ik nog niet gekomen want: oeioeioei. Ik doe mijn best though.
Gisteravond niet meer naar HP geweest want ik was echt te moe én het regende buiten dus toen ben ik maar vroeg naar bed gegaan en klokje rond geslapen en nu ben ik echt superfit weer <3 Vanmiddag of vanavond maar naar HP. |
absinthe, vanavond komt je 'lover' wim helsen op tv.
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet ik allang ;) |
Ik heb een pony laten knippen *O*
En de kapper zei: "Ik zie dat je je haar stijlt.." Nee, mijn haar is écht zo stijl :o :( |
Citaat:
|
uitslapen ftw. Ik werd alleen wakker met de gedachte "Verdomme, ik heb zin om American Beauty te kijken" maar dat kan niet want ik moet zo richting Eindhoven voor Speedfest :(
|
piccc absinthe!
|
American Beauty <3 Kevin Spacey is zó awesome in die film. En sowieso wel eigenlijk.
|
Kevin Spacey (Y)
Heb je The Usual Suspects gezien? Daar is 'ie ook erg sterk. En in L.A. Confidential, maar daar heeft 'ie meer een bijrol. |
Nee, Usual Suspects staat wel tijden op mijn lijstje. Misschien iets om vanmiddag te kijken http://forum.scholieren.com/images/k...ser_online.gif
|
Hij's wel vermakelijk, niet echt diepzinnig ofzo, maar wel een leuke misdaadthriller. (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Hahaha prachtig, ik word wakker na een avond drinken, kom de keuken in, hebben mijn huisgenoot en logé (oud huisgenoot) al praktisch het hele huis schoongemaakt en het was echt en onwijze teringzooi. Fijnheid <3.
|
Goed geregeld (y)
Was het leuk? En had je een goed gedicht vol genante verhalen? ;) |
Citaat:
Het was prachtig, het was het beste gedicht dat ik ooit gehad had, maar ik heb 'm wel blozend (letterlijk!) voor zitten lezen :D OMG. |
Citaat:
Citaat:
American Beauty staat wel in mijn top 5 films. |
foto van je nieuwe haar absinthe! :)
|
Citaat:
Mijn naam is Haas. :o Maar ik weet er helemaal niet alles van, want hoe het gedicht is geworden weet ik niet. Kan ik hem op de een of andere manier te lezen krijgen? :o (ik ben zo benieuwd!) |
Citaat:
|
Ga nou eerst maar eens allemaal Naked kijken jongens. Als je echt een goede film wil zien.
En Boogie Nights :cool: |
Citaat:
Ik geloof dat ik er ook in voorkom, toch? :o |
Hee Absinthe, ga jij weleens naar de livestreams van grote Engelse toneelstukken in de Nederlandse bioscopen?
|
Citaat:
Godsamme, 3/4 van het gedicht ging over mijn 'geheime' internetleven, :D(N) |
ik eet trouwens weer vlees:bloos: sinds mijn 17de vegetarisch maar nu dus niet meer.
|
OMFG :D:D:D:D Mijn dag kan nu al niet meer stuk. Ik had gister een werkje geupload naar RedBubble en net kreeg ik een mail dat ie 'so brilliant' was dat ie wordt gefeatured op de homepage :cool:
http://www.colincramm.com/redbubble_feature.jpg |
Citaat:
Ben best wel benieuwd wat je daartoe heeft gezet eigenlijk. |
Citaat:
|
Ik geloof dat ik iets heb gevonden dat ik toch even m'n kapsel kan laten zien, moment.
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens keek ik net door mn DVD-rijtje en herinnerde ik me aan het feit dat ik Spirited Away ook al tijden niet gezien heb. Volgens mij heb ik een invulling voor morgen (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |