![]() |
[GEZOCHT] Hotel Turkije
Hallo allemaal,
Ik zoek een hotel in Turkije. Het liefst 5 sterren, maar 4 sterren mag ook.
Ideeën??? |
Busverbinding is in Turkije niet nodig. Daar rijden dolmusjes, dat zijn kleine busjes die als een soort taxi tussen de belangrijkste plaatsen en hotels rijden. Als je er een ziet rijden steek je je hand op en kun je zo instappen. Kost erg weinig, meestal een euro ofzo. En ook gewone taxi's zijn er niet erg duur.
Hotel Voyage Sorgun voldoet volledig aan je eisen. |
Citaat:
En een taxihalte is ook wel fijn. Maar er zijn van die afgelegen hotels... Ik zal even naar dat hotel gaan kijken. |
Wel een mooi hotel. Ik zal hem onthouden.
Maar ik zoek een wat kleiner hotel (max. 3 verdiepingen). |
Sealight Resort in Kusadasi voldoet ook wel. Alleen volgens mij heeft ie meer dan 3 verdiepingen. Maar in omvang wel minder groot dan die ander die ik noemde.
Dolmusverbinding is er prima, je zit vlakbij de stad Kusadasi maar kan ook heel makkelijk naar Ephese, erg mooi. Ze hebben er ijsjes en een zwembad met glijbanen. Die laatste is niet voortdurend open, maar op vaste tijden. |
Ik heb inmiddels al wat andere hotels op het oog.
En de prijzen zijn vaak heel hoog, dus er vallen veel hotels af. Bedankt voor je reacties. |
Hotel Anfora, is volgens mij 3/4 sterren en all-inclusive. Dichtbij het strand, je kan zo een busje pakken naar het centrum van Alanya. Het is daar gezellig en redelijk goedkoop.
|
Dit subforum is zo lame, het is eng:p
|
Citaat:
Citaat:
Allemaal bedankt voor jullie hulp. |
Citaat:
|
http://www.delphinpalace.com/palace/en/index.html <--- Deze is zoow chill! ik ben er met me ouders geweest en was volgens hun niet heel duur en all inclusive (H)
|
In side zit ook hotel side star en side star park. De een ligt aan zee, de ander zo'n 200 meter er vandaan.
En wat Turkije betreft: Kan ik veel over zeggen vooral Side,Manavgat,Alanya Mahmutlar en omstreken omdat ik er zelf heb gewoond :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |