![]() |
Boer saait vrouw #1242
*O*
|
Curieus. Ik ken niemand uit Utrecht die ook daadwerkelijk echt uit Utrecht komt.
|
*
|
jamjamjam.
|
@Medeia: ach gossie. Nou, vooruit, de eer gaat dan maar gewoon - hoe dan ook - naar Sann, ze heeft al zo haar best gedaan. En ik ben gewoon een eigenwijze biatch.
|
Sann, je krijgt dinsdag een verboden vrucht van me! Als in bier.
|
Oh, is Boer saait vrouw nu op teevee?
|
Citaat:
|
Het is koud hier.
|
-100 voor n00dles
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en de kro spoilert op hun eigen site
|
Wat geniaal, mijn hele timeline op twitter staat vol met vrouwen die de boeren willen doen, inclusief ikzelf :p
Citaat:
Citaat:
|
Bluh, gemist dan :( Ik ben nu ook aan t zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou woensdag heb ik vrij en dan ga ik even een tweetal lampen kopen, een tv-meubel, en wellicht ook nog een kast zodat ik m'n nieuwe woonkamer kan inrichten
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Humz, studietaim. -O- Dag! |
Citaat:
http://dl.dropbox.com/u/361022/sad-puppy.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
VV is inderdaad prima! Die verkochten we vroeger ook in de winkel geloof ik. Eens checken of dat nog steeds zo is :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zit een enorm dikke bromvlieg ergens boven mijn kast moeilijk te doen (N)(N).
|
Ik ben ooit gruwelijk dronken geworden van Schrobbelèr...
Spoiler
|
Twitter: 36 minuten, 5 vrouwen, 82 tweets over boer zoekt vrouw :facepalm: :D:D:D:D
|
Citaat:
Maar ik vind het wel een tof programma, ondanks een steeds irritanter wordende Yvonne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik werd ziek en moest vervolgens 9 uur lang werken bij de AH terwijl ik me zwaar beroerd voelde, puur omdat m'n mededrinker die dag ook moest werken en hij dus wist waar het aan lag als ik me ziek zou melden :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Carn back me up! |
Citaat:
Ik ben wel maar één keer ziek geweest van de drank en dat was toen. Valt nog best mee :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |