![]() |
Rapidsaai #1245
@Pheebs -- Alleen voor mij of voor 435874237895 man?
|
Alleen voor jou (en eventueel andere geïnteresseerden die hier ronddwalen).
|
Oh maar dan kun je me beter even toevoegen op MSN, dan regel ik 't wel. Beter dan Rapidsaai.
|
Jij playa!
|
Welk nummer hebben we het over eigenlijk?
|
Prima! Alhoewel, msn mobile, kan dat? Nouja, we gaan het meemaken. Maar ik stuur het je morgen, ik heb het niet in mijn tel staan. Nu slaap tijd, ik val om! Tabee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had gisteren een afspraak, maar ik dacht het vandaag de veertiende was. :o(N) Nu moet ik dus een nieuwe afspraak maken.
|
|
Citaat:
|
In het Noorderlicht bied je de mogelijkheid om een eigen parkeerplaats aan te kopen. Onder de woontoren komt een parkeerkelder met 84 parkeerplaatsen, een fietsenstalling en een stalling voor je Vespa scooter. Even verderop wordt er nog een aparte parkeergarage gebouwd. Ook de horeca en voorzieningen in het Noorderlicht kunnen gebruikmaken van de parkeergarage
RrrrRRrRr vespa scooter, RrRRRR |
ja, ik verveel me. Ik kwam op school om rustig te werken maar er is een vergadering in mijn lokaal.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En dan wel een sportschool en een supermarkt op kruipafstand plox. Hoewel ik nooit naar de sportschool ga, maar wellicht denk ik daar anders over als ik 30 ben en een achteruit hollend metabolisme heb, dus het kan geen kwaad om vooruit te plannen. |
Dat restaurant is trouwens wel vrij nutteloos, daar zou ik nooit heengaan. Dus dat geeft ook aan dat hun doelgroep uit decadente VVD'ers bestaat, die elke dag uit eten willen maar niet ver willen lopen. Als het een lunchroom was zou ik er nog wel wat aan hebben, als ik er zou wonen, maar dan moet 't wel het soort lunchroom zijn waar je in je badjas aan kunt komen zetten. Dat is in dat restaurant vast niet het geval. :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat noorderlicht is wel heel erg cheap. :eek:
|
Citaat:
|
Ik had de plattegrondjes niet bekeken. :o
|
Maar goed, ik wil toch wel minstens 50m2. Vanavond me maar eens in de materie verdiepen :cool:
|
Citaat:
Het hoeft ook niet per se een heel pand te zijn, gewoon met een aantal vrienden in dezelfde flat gaan wonen lijkt me ook leuk genoeg. Alleen wil ik later toch echt in de binnenstad wonen, en daar heb je niet echt veel flats, dus dan wordt het al snel zo'n Amsterdams huiske met drie of vier appartementen. |
Citaat:
|
Hallo. Ik zit nu standaard aan drie infusen, waarvan een met annoying bijwerkingen en een piepapparaat om mijn hartslag en zuurstofgehalte in bloed te monitoren, aangezien een bijwerking kan zijn dat ik vergeet te ademen :confused:(y) Maar mijn bloeddruk is nu eindelijk iets lager en stabiel.
|
Citaat:
Ik vind het zo spannennnnnnnnnd *trappelt* |
Als ik inleidbaar ben word ik aan een infuus met weeënopwekkers gelegd (huhu ik heb dus een infuus in mijn arm met een splitter erop waaruit vier slangetjes steken en er is er nog precies één vrij hoihoi). Dat inleiden gebeurt sowieso overdag. Inleiden kan bij 2+ cm ontsluiting, en vanmorgen had ik ruim 1 ;x dusss het wordt op zijn vroegst morgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had ik nu maar een rijk wijf!
|
Citaat:
Hier heb je iets om de tijd te doden: er is weer een nieuwe escapegame van de makers van dat ene spel vol gebroken Engels. Die met punching cat en jumping dog. Deze: http://img829.imageshack.us/img829/8...hhighpoint.png We can punch high points now! De nieuwe begint al goed: http://img208.imageshack.us/img208/2278/punch2.png |
Gebroken Engels <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh het lijkt me zo spannend als je weet dat je kindje morgen oid wordt geboren. :p
|
Hoera, lesgeven met een beetje kater *O* -O-
|
Zo ik ben weer thuis na een avondje tilburg. Ik wil minkes huis :mad:
|
verdomme, dit is ook al zo`n aardig project: http://www.zijdebalenwonen.nl/
|
Ik werk alweer 5 jaar voor dezelfde werkgever. En nooit klachten!!
|
Spannend Moz, hou je haaks! ;)
Hopelijk is het snel voorbij! |
maar carn. jij hebt toch gewoon een fulltime baan? hoe kan je dan geld tekort komen? :O
|
Oh en we hebben Absinthe koffie leren drinken. Ze begon met espresso met heel veel melk en suiker, bij de volgende liet ze de melk al weg en gooide ze er alleen nog 2 ferme lepels suiker in en vanochtend bij het ontbijt dronk ze een kopje espresso met een lepeltje suiker. Ze is een snelle en goede leerling :cool: En ze vond het nog lekker ook! *O*
|
oh, ik kom niets tekort hoor. Maar als je een hypotheek wil van een bepaald bedrag en je bent alleen dan is dat wat lastiger.
|
Citaat:
|
Citaat:
nu bedenk ik me net dat ik nog even moet opzoeken of ik in het buitenland wel verzekerd ben. blaat. oehhhh nog maar een paar weken en ik ben weg hier. *O* |
nou, ik ben nu aan het beslissen of ik binnen nu en een niet al te lange termijn iets wil gaan kopen. En dan heb ik het niet over een grachtenpand :D
|
te duur?
|
Wanneer ga je cm?
|
moet nog even een vlucht boeken maar waarschijnlijk de 5de of 6de
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |